گل محمدی آب پاکی را ریخت/ دو راهی ماندن یا اخراج از پرسپولیس برای بازیکن ویژه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به استفاده از مهاجم تیمش تا پایان فصل نیست.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که عیسی آل کثیر با وجود گذشت چهار ماه از زمان مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی همچنان علاقه‌ای به عمل حراجی ندارد.

مهاجم سرخپوشان پایتخت با وجود تاکید دو پزشک حراج متخصص همچنان اصرار دارد هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد و می‌تواند پرسپولیس را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

گل محمدی که در اقدامی عجیب اسم آل کثیر را در نیم فصل مسابقات لیگ برتر از جمع بازیکنان تیم خط نزد حالا با معضلی جدید دست و پنجه نرم می‌کند. آل کثیر اصرار دارد هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد و تمام تضمین‌های لازم را هم در این خصوص می‌دهد اما مشورت گل محمدی با جراحان متخصص نتیجه‌ای دیگر به همراه داشته است.

سرمربی پرسپولیس در جلسات متوالی که با آل کثیر برگزار کرد سعی بر مجاب کردن مهاجم تیمش برای انجام عمل جراحی داشت اما وی همچنان حاضر به انجام این عمل نیست.

همین موضوع سبب شد تا گل محمدی در نشست ابتدای سال خود با آل کثیر خبر از کنار گذاشتن او تا پایان فصل دهد. یحیی گل محمدی پا را فراتر از این موضوع هم گذاشت و به آل کثیر اعلام کرده است به هیچ وجه با چنین شرایطی حاضر به حفظ او نیست و باید رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    خوب شما آقای گل محمدی وقتی خودش تعهد داده بازی به ایشان بده حداقل ۲۰دقیقه اگر مصدومیتش باعث بازی نکردنش بشه آنوقت تصمیم گیری باشماست تورا خدا تیم بدون مهاجم است یحیی خیلی لج بازاست خوب بزارتو ارنج توانست که چه بهتر نه توانست پاکدل یاعبدی بفرست زمین
  • علی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    حالا چه لزومی دارد که گل محمدی اصرار می‌کند آل کثیر باید عمل جراحی بکند .در حالیکه نیاز نیست.واین دلیل که پزشکان پرسپولیس گفتند فمل نیاز دارد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی