نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۲ گزینه پیش روی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس/ سیدجلال به یک شرط در جمع سرخ‌ها می‌ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد مدافع ۴۰ ساله پرسپولیس به پایان رسیده اما هنوز شخصی از باشگاه برای تمدید با سیدجلال حسینی تماس نگرفته است.

بدون تردید یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس در ۵ قهرمانی پی درپی این تیم در لیگ برتر سیدجلال حسینی بوده است، مدافعی که برانکو ایوانکوویچ از خریدش در لیگ پانزدهم طفره رفت.

مرد کروات تصور می‌کرد لوکا ماریچ هموطنش می‌تواند همان نقش سیدجلال حسینی را در پرسپولیس بازی کند اما وقتی قهرمانی را به خاطر تفاضل گل بهتر استقلال خوزستان به عبدالله ویسی واگذار کرد تازه متوجه شد چه اشتباهی مرتکب شده است. برانکو بلافاصله پس از سوت پایان لیگ پانزدهم، سیدجلال حسینی را خرید تا به قول برانکو هم خودش را بلند کند و هم پرسپولیس را! از قضا همین طور هم شد. سیدجلال حسینی سوپرمن و لیدر تیمی شد که ۵ قهرمانی متوالی لیگ برتر را جشن گرفت و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

اما یحیی گل‌محمدی فعلا در لیست تمدیدی‌ها خود نام جلال حسینی را قرار نداده است. با توجه به این اتفاق به نظر می‌رسد که کاپیتان پا به سن گذاشته پرسپولیس باید به فکر ترک این باشگاه باشد. البته اگر سیدجلال حسینی بپذیرد که در فصل آینده نیز به مانند اکثر بازی‌های این فصل، تیمش را به عنوان بازیکن نیمکت نشین همراهی کند، این احتمال وجود دارد که گل‌محمدی با ماندن او موافقت کند. سیدجلال حسینی یک گزینه جذاب دیگر نیز پیش‌رو خواهد داشت‌؛ بازی در تیم شهرش ملوان و خداحافظی با پیراهن سفید. ملوان انزلی در حال حاضر صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. مازیار زارع سرمربی این تیم نیز که رابطه صمیمانه‌ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده درِ باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است. 

آیا سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌ماند و تمدید می‌کند یا اینکه به شهرش انزلی باز می‌گردد؟ این پرسشی است که به نظر می‌رسد جواب آن فقط نزد یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس باشد و باید دید او چه تصمیمی می‌گیرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اگه بلال بره ،تیم پیروزی بهترین مهره خودش در هوچیگری و از دست میده. اونوقت کی میخواد راه به راه بیاد بگه اینا نمیخوان ما قهرمان بشیم و اینا نمیخوان ما جاودان بشیم
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    اونیکه سید جلال رو جذب کرد حسین هدایتی با پول بیت المال بود نه برانگوه خخخخخخ
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    میره سپاهان
  • عشقم پرسپولیس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    عشق ما پرسپولیس و همچنین آقا جلال اصلی ترین بازیکن دنیا
  • عشق دوپینگ IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    انزلی هم یه همچین دوپینگی رو نمیخواد
    • کیسه کشان حقیر این تو IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      آخه کیسه کش متوهم درست مطلبو بخون. نوشته درهای باشگاه ملوان همیشه بروی سید بازه. همین دوپینگی اگر بخواد بیاد کیسه، هفت روز وهفت شب اونجاتون عروسیه از خوشحالی. ولی حتما فرناز رو هم دعوت کنین به این عروسی
  • سهیل IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    قبلا هم گفتم ملوان صعود کنه سید جلال میاد به تیم زادگاهش و اخر فصل هم خدا حافظی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی