نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسرت بزرگ هواداران پرسپولیس/ بازیکنی که دودستی تقدیم رقیب شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با دیدن نمایش توفانی شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا و زدن ۲ گل به پاختاکور ازبکستان داغ هواداران پرسپولیس زنده شد.

شهریار مغانلو در مصاف با پاختاکور ازبکستان در شرایطی که سپاهان نیمه اول را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود، با دو گلی که در دقایق ۴۷ و ۵۵ در شروع نیمه دوم به ثمر رساند، سبب شد تا طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشتی شکوهمند به بازی داشته باشند و در ادامه هم گل محمدرضا حسینی این پیروزی را کامل کرد تا اولین سه امتیاز شاگردان محرم نویدکیا در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ثبت شود.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس نه تنها با این دو گل به تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد بلکه بهترین بازیکن هفته این رقابت‌ها انتخاب شد.

اسفندماه سال ۱۳۹۹ شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال پس از توافق با باشگاه پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست. این مهاجم زنجانی درحالی قرمز پوش شد که در لیگ پرتغال فقط یک گل زده و نتوانسته بود در سانتاکلارا موفق ظاهر شود.

او با این هدف به پرسپولیس پیوست که در این تیم بزرگ احیا شده و با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی ایران دعوت شود. از قضا این بازیکن حسابی در پرسپولیس خوش درخشید و با گل‌های خود ره صد ساله را یک شبه در این تیم پیمود.

شهریار مغانلو ۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل درآسیا برای پرسپولیس زد تا مورد توجه سپاهان اصفهان قرار بگیرد. او به پرسپولیسی‌ها وعده داد به پرتغال می‌رود تا خودش رضایتنامه اش را از مسئولان سانتاکلارا بگیرد اما...

ناگهان همه چیز عوض شد. تابستان سال گذشته خبررسید کار انتقال محمد محبی بازیکن فصل گذشته سپاهان به تیم سانتاکلارا به پایان رسید و این بازیکن پس از رونمایی رسمی، به این تیم پرتغالی پیوست. روی دیگر این خبر، معاوضه محبی با شهریار مغانلو بود که پس از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس، راهی تیم رقیب می شد.

اتفاقی که بالاخره به وقوع پیوست و شهریار مغانلو سپاهانی شد تا خشم فراوان هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته باشد.

مغانلو و پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی از خجالت یکدیگر درآمدند و ... حالا کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی از مهاجمی حرف می زنند که در این تیم مطرح و ساخته شد تا بهره اش را اصفهانی‌ها ببرند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ دل IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خب که چی مثلا؟ هدفتون از انتشار چنین اخباری چیه؟ چرا برا تیم حاشیه درست میکنین؟ همین خبرا رو منتشر میکنین که یکی مثل عبدی تمرکز نداره تک به تکا رو خراب میکنه! با مقایسه کردناتون فقط فشار رو روی مجموعه تیم میذارین و تمرکز رو ازشون میگیرین. به خدا همین کاراتون کمر تیم رو شکونده! بس کنین!
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    یه نیم فصل بازی کردن تو یه تیم یعنی ساخته شدن بازیکن!؟
  • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خاب شاید طرف قرارداد آرکا ایرانیان نبوده که نمونده!
  • سامان AU ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    الکی از جانب ما هواداران تیتر هر بازیکنی که پرسپولیس رو ب پول بفروشه از نظر ما تموم شده است حالا میخاد شجاع باشه یا مقانلو
  • سیدرضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    یعنی با شش ماه بازی در پرسپولیس مطرح و ساخته شد و پیکان که ان بازیکنو فرستاد اروپا هیچ نقشی در پرورش این بازیکن نداشت نداشت
  • شیر اصفهانی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تا کور شود چشمی ک نتوان بیند خخخ سالها بهترین بازیکن های ساخته و پروده ی سپاهانو با قیمت های نجومی از چنگشون در اوردین حالا رویه معکوس شده دارین جزغاله میشین اره ههخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی