نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برگزاری جشن عروسی پسر دیوید بکام در عمارتی مجلل/ انتخاب جنجالی عروس خانواده بکام/ چرا یکی از شاهزاده‌ها دعوت نشد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مراسم عروسی بروکلین پسر بزرگ دیوید بکام با نیکولا پلتز در سواحل فلوریدا با تجملات بسیار روز شنبه و در عمارت پدر عروس ستاره پیشین تیم ملی انگلیس برگزار شده است.

سرانجام بروکلین در روز شنبه با بازیگر میلیاردر نیکولا پلتز ازدواج کرد. ویکتوریا و دیوید بکام سراپا غرور و افتخار و ذوق بودند و به پسر بزرگشان نگاه می‌کردند.

خواننده ۴۷ ساله گروه اسپایس‌گرلز و شوهر ۴۶ ساله فوتبالیستش در مراسم عروسی پسر ۲۳ ساله و عروس ۲۷ ساله خود ظاهری شیک و جذاب داشتند. ویکتوریا با لباس نقره‌ای، رویایی شده بود. و دیوید در کت و شلواری خوش‌دوخت در کنار همسرش آماده می‌شد تا شاهد ازدواج فرزند ارشدش باشد.

برگزاری جشن عروسی پسر دیوید بکام در عمارتی مجلل/ انتخاب جنجالی عروس خانواده بکام/ چرا یکی از شاهزاده‌ها دعوت نشد؟/ انتشار عکس‌هایی از این مراسم خصوصی

مراسم روز شنبه در عمارت ۷۶ میلیون پوندی، متعلق به پدر مولتی میلیاردر نیکولا، نلسون پلتز ۷۹ ساله، در کنار اقیانوس در میامی برگزار شد. ویکتوریا پس از ترک صنعت موسیقی در سال ۲۰۰۴، به طراحی مد روی آورد. او در ادامه یک برند برجسته به نام خودش راه‌اندازی کرد که در کنار موفقیت‌های بزرگ، مشکلاتی هم به همراه داشت.

به طرزی بحث‌برانگیز، نیکولا از پوشیدن برند ویکتوریا بکام در روز عروسی خودداری کرد. در عوض ترجیح داد که از طرحی از خانه مد ایتالیایی والنتینو استفاده کند. با این حال، عروسی بروکلین و نیکولا یک رویداد خانوادگی بود، و هارپر سون ۱۰ ساله ساقدوش عروس بود و با لباس سفید و تاجی از گل روی سرش راه می‌رفت. و کروز و رومئو هم ساقدوش داماد بودند. بروکلین و نیکولا در مراسم سنتی یهودی (برای احترام به میراث یهودی عروس) در زیر یک چوبه گلدار با یکدیگر عهد و پیمان بستند. بروکلین نیز ریشه یهودی دارد زیرا پدربزرگ مادری دیوید یهودی بود.

داماد طبق سنت‌های یهودی یک لیوان را شکست. با این حال، خود عروسی از ساعت ۶ تا ۶:۳۰ بعد از ظهر بود که تقریباً قانون یهودی را زیر پا گذاشت. به طور سنتی چنین رویدادهایی باید بعد از غروب خورشید برگزار شوند، و غروب خورشید در فلوریدا در این زمان از سال نزدیک به ساعت ۸ شب می‌شود.

برگزاری جشن عروسی پسر دیوید بکام در عمارتی مجلل/ انتخاب جنجالی عروس خانواده بکام/ چرا یکی از شاهزاده‌ها دعوت نشد؟/ انتشار عکس‌هایی از این مراسم خصوصی

ویکتوریا و دیوید، کیت و ویلیام را به این عروسی ۳ میلیون پوندی در فلوریدا دعوت کرده بودند. اما دوک و دوشس کمبریج این درخواست را رد کردند، با اینکه دیوید و ویکتوریا در عروسی آن‌ها در سال ۲۰۱۱ حضور یافته بودند. در همین حال، شاهزاده هری و مگان هم که بکام‌ها را در سال ۲۰۱۸ به عروسی خود دعوت کرده بودند اصلاً به این مراسم دعوت نشده بودند.

بنا بر گزارش‌ها، خانواده بکام نمی‌دانستند کدام زوج سلطنتی را به عروسی پسرشان دعوت کنند و این انتخاب برای‌شان سخت و عذاب‌آور بود، چراکه ویلیام و هری با هم اختلافاتی دارند. در نهایت به دلیل سابقه طولانی دوستی با ویلیام و کیت، آن‌ها را انتخاب کردند. یک منبع نزدیک به خانواده بکام گفت: «دیوید و ویکتوریا به ویلیام و کیت نامه نوشتند و آن‌ها را به عروسی پسرشان دعوت کردند، و ویلیام پاسخ داد که برای آن‌ها آرزوی شادی زیادی می‌کند، اما نمی‌توانند شرکت کنند.» این منبع همچنین ادعا کرد که شاهزاده ویلیام و کیت همیشه انتخاب بکام‌ها بودند، اما امنیت را یکی از عوامل عدم حضور ذکر کرد.

گوردون رمزی (سرآشپز تلویزیونی)، مل بی و اما بانتون (خوانندگان گروه اسپایس‌گرلز)، سرنا ویلیامز (اسطوره تنیس) و دوست نزدیک ویکتوریا بکام، اوا لونگوریا در بین مهمانان دیده می‌شدند. نام‌های بزرگ دیگری هم در این مراسم حضور داشتند از جمله: جیجی حدید، نیکول ریچی، پسر مدونا روکو ریچی، فوتبالیست آمریکایی تام بردی و همسر سوپرمدلش جیزل بونشن و همچنین رفقای فوتبالیست دیوید، دیو گاردنر، گری نویل و برادرش فیل.

یک منبع گفت: «عروسی خیره‌کننده بود. از هیچ هزینه‌ای دریغ نشد و هر تجملاتی که فکرش را بکنید در آنجا دیده می‌شد. با صدها یا شاید هم هزاران شمع شب را روشن کرده بودند. اسنوپ‌داگ (رپر آمریکایی) دی‌جی بود و مارک آنتونی (همسر سابق جنیفر لوپز) هم قطعه عاشقانه‌ای اجرا کرد.»

برگزاری جشن عروسی پسر دیوید بکام در عمارتی مجلل/ انتخاب جنجالی عروس خانواده بکام/ چرا یکی از شاهزاده‌ها دعوت نشد؟/ انتشار عکس‌هایی از این مراسم خصوصی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شانس IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تعجب چرا منو دعوت نکردن؟اوه یادم اومد خودم دعوت اونا رو رد کرده بودم
  • fhfh IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    من انگلیس بودم دعوت نشدم چون ما عام هستیم واینها خاص ارزوی شادی برا همه ایرانیان سراسر جهان وتبریک عید باستانی نوروز
  • Sms IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    منو دعوت کردن به خاطرکرونا نرفتم خخخخ
  • Eliza IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    ooohh!my god Very good it is a perfect Very very perfect

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی