نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
منچسترسیتی - لیورپول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد بزرگ هفته لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی و لیورپول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا سیتیزن‌ها به صدرنشینی‌شان ادامه دهند.

مهم‌ترین نبرد فصل لیگ برتر انگلیس در هفته سی‌ودوم این رقابت‌ها در ورزشگاه اتحاد برگزار شد که در این دیدار منچسترسیتی مقابل لیورپول به تساوی ۲-۲ رسید.

سیتی بازی را تهاجمی شروع کرد تا این که دقیقه ۵ دبروینه با شوتی که به پای ماتیپ برخورد کرد گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. خیلی زود لیورپول با پاس آرنولد و ضربه نهایی ژوتا در دقیقه ۱۳ گل خورده را پاسخ داد. دقیقه ۳۷ باز هم نوبت سیتیزن‌ها بود که به گل برسند. ارسال کانسلو با فرار ژسوس از دفاع لیورپول و گلزنی مهاجم برزیلی همراه شد.

بازی بزرگ باز هم برنده نداشت؛ آبی‌ها به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ پاس صلاح به مانه رسید تا باز هم لیورپول کار را به تساوی بکشاند. دقیقه ۶۳ استرلینگ دروازه تیم سابق را باز کرد، اما VAR تشخیص داد که او در آفساید بوده و گل مردود اعلام شد. در دقایق پایانی سیتیِ میزبان بیشتر موقعیت داشت و حتی شانس داشت پیروز شود، اما در نهایت نتیجه بازی رفت تکرار و امتیازها تقسیم شد.

بازی بزرگ باز هم برنده نداشت؛ آبی‌ها به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

منچسترسیتی با این تساوی ۷۴ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. لیورپول ۷۳ امتیازی هم تیم دوم جدول است.


خلاصه بازی منچسترسیتی – لیورپول را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • + IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    لیورپول قهرمان
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    دو بازی که نتیجه دلخواهم شکل نگرفت.این سمت دوست داشتم لیورپول برنده بشه و اون سمت هم پرسپولیس.ولی باز لیورپول مربی داره که مثل برانکو روانشناس هست. از اون جایی که بازی لیورپول مهمتر و زیباتر بود کامل نگاهش کردم.واقعا بازی بود.نه کسی میفتاد رو زمین و نه خبری از وقت تلفی بود.ولی متاسفانه یه مقدار از بازی پرسپولیس دیدم دوازه بان آلمینیوم فقط روی دراز میکشید و بنا میکرد به تمارض و جنگ روانی مربی آلمینیوم، تاکتیکی که بعد از مجیدی همه یاد گرفتن.مقصر این اتفاق هم گل محمدی هست اگر یه کم حرفه ای بود اجازه نمیداد این اتفاق شکل بگیره.برای چی برانکو خوب بود.چون در هر شرایتی راه حل خودش داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی