یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
۱ |
۵
چشممان روشن؛ ورود آقایان هم ممنوع شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به زودی قرار است پارک‌ها هم مثل ورزشگاه‌ها زنانه - مردانه شود. حالا شما در چنین شرایطی توقع داشتید زنان در کنار مردان بنشینند فوتبال تماشا کنند؟! 

آرش محمدی؛ محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران، در واکنش به نصب بنری روی سردر یک پارک در منطقه ۱۴ شهرداری تهران مربوط به ممنوعیت ورود مردان به پارک، این مطلب را تأیید و اعلام کرد که تصمیم گرفته شده تا از ورود مردان به بیش از ۲۰۰ پارک در تهران جلوگیری شود. 

با این تفاسیر قرار است پارک‌ها هم مثل ورزشگاه‌ها زنانه - مردانه شود. حالا شما در چنین شرایطی توقع داشتید زنان در کنار مردان بنشینند فوتبال تماشا کنند؟! 

اتخاذ چنین تصمیمات محیرالعقولی قرار است به ما یادآوری کند که مطالبات‌مان را باید با واقعیت‌های موجود، تنظیم و هماهنگ کنیم وگرنه اسپری فلفل می‌تواند کف تبعات آن باشد! جالب اینجاست که در چنین شرایطی برای کمک به قطر در برگزاری هرچه مطلوب‌تر جام جهانی‌ اعلام آمادگی می‌کنیم! توریست خارجی بیاید ایران چه کند؟ زن و بچه‌اش را بفرستد پارک زنانه خودش هم برود پارک مردانه در و دیوار را تماشا کند؟!

نمی‌دانیم زنانه کردن ٢٠٠ پارک پایتخت را تا چه حد باید جدی گرفت اما این طرح سرآغاز تغییرات نگران‌کننده‌ای است. روزی که گفتند اگر فلانی رئیس‌جمهور شود پیاده‌روها را دیوار می‌کشد به این شوخی خندیدیم‌؛ شاید اگر پیش‌بینی می‌کردیم در این مملکت روزی فضای سبز هم زنانه- مردانه خواهد شد کمی شوخی‌ها را جدی‌تر می‌گرفتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    ولی از یه نظر دیگه هم اگه نگاه کنیم خوبه و ترویج ورزش واسه خانمهایی که شرم میکنن تو عموم ورزش کنن و قطعا مثل مترو پارکهایی که واسه عموم میشه و مردان هم هستن برای خانواده ها و خانمها هم آزاد هست احتمالا و این اصلا اشکالی نداره مگه اینکه بگن پارک آقایون هم جدا میکنیم که بعید میدونم اینطور بشه و ضمنا مطالبه ورود خانمها به ورزشگاهها به جای خودش هست و چون فیفا هم اصرار داره نمیشه کاریش کرد مخصوصا که بعد از قضایای مشهد حساستر هم شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی