واکنش گل‌محمدی به حذف سرخ‌پوشان/ نمی‌شود پرسپولیس هر سال جام بگیرد/ دلیل سرمربی سرخ‌ها به تعویض نکردن بازیکن پراشتباه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌تواند صحبت فنی درباره باخت مقابل آلومینیوم اراک داشته باشد، گفت: اینطور نبوده که پرسپولیس هر سال جام بگیرد و این روزها قابل پیش بینی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر آلومینیوم اراک شکست خورد و از این مسابقات حذف شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از این بازی گفت: نتیجه ناامید کننده ای گرفتیم. زیاد نمی‌توانم راجع به بحث فنی صحبت کنم چون این باخت، باخت بدی برایمان بود. به برد بازی خیلی نیاز داشتیم ولی نتوانستیم از این مرحله عبور کنیم و شادی را به هواداران هدیه کنیم. از این بابت ناراحت هستیم. گل‌های خوبی زدیم ولی گل‌های بدی خوردیم و اشتباهات فردی داشتیم. روند بازی به سود تیم حریف شد و از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند. به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم که شایسته نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هر مهره هجومی داشتیم در زمین گذاشتیم تا نتیجه را جبران کنیم. نمی‌شود راجع به بازی صحبت کرد. اما در صحنه آخر داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: خودم خیلی مطمئن نیستم اما آنچه از دوربین‌های تلویزیونی بعد از بازی دیدم مشخص بود توپ به دست بازیکن حریف خورده است. باید سعی کنیم خودمان را ریکاوری روحی کنیم بخصوص اینکه این روزهای سخت قابل پیش بینی بود. باید تیم را بسازیم و با صبوری، بیشتر کار کنیم. در لیگ هم شانس ما نسبت به استقلال کمتر است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم. نباید ناامید شویم. همچنان باید به آینده امیدوار باشیم. به نظرم این موضوعی است که باید به آن فکر کنیم.

وی درباره اشتباهات وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در این مسابقه و دلیل تعویض نکردن این بازیکن گفت: در نیمه دوم بعد از آنکه عقب افتادیم سعی کردیم مهره‌های هجومی بیاوریم و استفاده از مهره دفاعی درست نبود. ضمن اینکه از وحدت بازی‌های خیلی خوبی دیدیم. در بازی امروز هم باتوجه به مهره‌های هجومی تیم حریف می‌توانست کمک کند. وحدت بازیکن جوانی است و شاید جو سنگینی که در ورزشگاه بود روی او اثر گذاشته بود. در هر صورت با شرایطی که از نظر فنی وجود داشت و بازیکنان سرعتی حریف، لازم نبود در خط دفاعی تغییر داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره استرس داشتن بازیکنان این تیم و لو رفتن توپها و ارتباط آن با مشکلات مالی باشگاه گفت: اگر راجع به این مسائل صحبت کنیم بیشتر بحثهای توجیه باخت می‌شود. اینکه بازیکنان ما مشکلات زیادی داشتند را همه می‌دانیم. نمی‌شود زیاد راجع به این مسائل صحبت کرد. کاری که باید بکنیم این است که بیشتر تلاش کنیم. باید خودمان و تیم را بسازیم و امیدوارانه ادامه بدهیم.

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل حذف پرسپولیس از جام حذفی گفت: جام حذفی جام اشتباهات است. هر تیمی‌کمتر اشتباه کند، می‌تواند قهرمان شود. یک مقدار روی گل‌هایی که خوردیم بی تمرکز بودیم. گل دوم حریف استثنایی بود و کم در فوتبال ایران پیدا می‌شود. مجموع این عوامل باعث شد بازی را واگذار کنیم. گفتم که تمام این روزهای سخت قابل پیش بینی بود و چیزی نیست که هفته قبل اتفاق افتاده باشد. خیلی کار داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان مهمی را در هر پستی از دست دادیم؛ کسانی که در سطح تیم ملی بودند. شرایط مالی باشگاه و پنجره بسته اجازه نمی‌داد بازیکنان خوب بگیریم. نمی‌گویم این بازیکنان بد یا ضعیف هستند. بحث من این است که وقتی بازیکنی در حد تیم ملی از دست می‌دهید بازیکنی در همان حد جذب کنید. این اتفاق رخ نداد. بازیکنانی که موجود بودند و به بودجه باشگاه می‌خوردند گرفتیم. حتی بازیکن گرفتیم اما پنجره باشگاه بسته بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: با همه این مشکلات در لیگ از نظر گرفتن امتیاز خوب عمل کردیم. فکر می‌کنم نسبت به پارسال یک امتیاز هم بیشتر گرفته باشیم. اما استقلال امتیازات بیشتری کسب کرده است. هر کاری که می‌توانستیم کردیم و تمرکز هم داشتیم اما اینکه این اتفاقات رخ می‌دهد، باید موشکافانه صحبت شود. بخواهیم راجع به مشکلات تیم صحبت کنم شاید کسی حرف مرا باور نداشته باشد و قبول نکند. هواداران هم حق دارند. آنها در سال‌های اخیر جامهای زیادی دیده اند و دوست ندارند به جام نرسد.

گل محمدی افزود: من این ناراحتی را کاملا درک می‌کنم ولی در تاریخ پرسپولیس همیشه روزهای بد هم وجود داشته است. اینطور نبوده است که پرسپولیس هر سال جام بگیرد. الان هم شاید همان مقاطع دارد تکرار می‌شود ولی هیچ وقت این تیم با توجه به هوادارانی که دارد، جا نمانده است و توانسته مشکلاتش را برطرف کند. باید این کار را انجام بدهیم.

وی درباره اینکه توقع از بازیکنان پرسپولیس بیشتر از این بوده و این تیم از لحاظ اسمی‌از تیم آلومینیوم برتر است، گفت: هیچ موقع باخت را گردن بازیکن نمی‌اندازم و اگر مشکل فنی هست، من آن را به گردن می‌گیرم. می‌بینم که بازیکنان با چه سختی‌هایی کار می‌کنند. اگر کاستی هست من باید جوابگو باشم و مسئولیت تمام این مشکلات و سختی هواداران با من است. بازیکنان کمترین نقش را در این مسئله دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مازیار IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    برادر یه فکری برای بدنسازی تیم کنید. شاید بخاطر لیگ آسیا دوره بدنسازی از بین رفت ولی قدیما مارکو عرق بازیکن رو درمیاورد که تو زمین اشک تیم حریف رو دربیاره. تیم جون نداره مصدوم هم میدیم. ضمنا این همه بازی ترکیبی و زیبا بازی کردن تو این ایران جایز نیست. تیما فضا رو میبندن و یجورایی بازی ترکیبی جواب نمیده. امسال که گذشت ولی یا اول فصل بازیکن خوب بگیر یا اگه نشد همون اول فصل بکش کنار. صدتا عامل موثر بوده تو این وضعیت ولی سال دیگه قابل توجیه نیست
  • غضنفر IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    بدون تعصب و حاشیه؛ متاسفانه در این دو فصل اخیر بازیکنان به شدت پرخاشگر و عصبی هستند کارتهای پرسپولیسی ها بیشتر بخاطر اعتراض به داوریه، اینها بی پول نیستند ک عصبی باشند کادر فنی باید این آرامش و تمرکز را به تیم تزریق کنه، بازیکن جذب میشه سرمربی از روز اول میگه اینا لیست هشتم من بودند انتظار داریم بازیکن خوبی از آب در بیاد؟!! اونهایی ک سرلیستت بودند چه گلی به سر تیم زدند؟ بهترین آنالیزورهای ایران در تیم هستند اما مربیان تازه از راه رسیده به راحتی دست تیم را خوندند و تیم آقا یحیی دقیقا به شکلی بازی میکنه که حریف میخواد! چرا؟؟؟ بکش زیر توپ تا دفاع حریف اشتباه کنه؟؟؟ آقای گل محمدی ابتدا باید در خودت ظرفیت ایجاد کنی چیزی که ما می‌بینیم فارغ از حواشی خارجی حواشی خودساخته ست. با این شمایل و شخصیت نازنازی و قهر و آشتی سقف مربیگری شما همین خواهد بود. مشکلات تیم تو ده درصد مشکلات دوران برانکو نبود. تفاوت مربیان ایرانی و خارجی چیز دیگه ست اونو بیاب
    • هادی SA ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      ببین دوست عزیز خرفت درست است اما وقتی خود مربی تمرکز بر کنترل خودش ندارد و مدیران باشگاه مدیریت را در تشدید هوچیک ی ها می دانند و فکر می کنند هر چه تندتر علیه داور و فدراسیون و پیکر تیم ها بنویسند متعصب تر خواهندد بود دیگر از بازیکن چه انتظاری می شود داشت شنا رسانه های ما را نگاه کن همه آشان متعصب ورزشی هستند تا اینکه و زشی نویس باشند
  • حسن پرسپوليسی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    دوستان عزیز پرسپوليسی واقعا اینقدر ناراحتم که به اصطلاح کارد بزنی خون در نمیاد ولی به خدا نکوبیم تیم رو ما دوباره باید بلند شیم نباید تیم به حاشیه بره بد خواه ها به هدفشون رسیدن تیمی که اول فصل با اون بد بختی انداختن از لحاظ یار گیری و مدیر و غیره به نظرم جو هوادار رو وحدت اثر بد گذاشته بود ونبود امیری بسیار برامون گرون تموم شد ولی خوب نزارید لشکر مجاز حریف همراه ما بشه وکلن همه چیز رو ازدست بدیم الان وقت حمایت از تیم تا ته فصل ببینیم خدا چی میخاد
    • تاجی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      امسال قهرمانی مال ماست😜🤙🤙🤙💙💙💙💙
  • ساوالان IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    با یک استعفا همه را راحت کن.. ولی پول سه سال را نگیری ول کن نیستی.. امدنت هم هزینه داشت رفتنت هم هزینه خواهد داشت.. این بازیکنان اماتور را شما در این سالها اوردی. ولی تیم برانکو نفس های اخر اش هم برای تو بوی جام داشت. اون تیم تمام شد نقش شما اشکار. گوهری دو ضرب گیر را کی اورد . رادو از این بشر بهتر بود . ولی 1میلیون دلار جریمه گذاشتی کف دست باشگاه!!! این بازیکن ازبک و ان تاجیک ها محصول خرید شماست.. نعمتی فرجی لک اسدی اقایی......... همه را شما با کدام تحلیل اوردی... پرسپولیس را نابود کردی. تیم دکتر ندارد. بدنساز ندارد. انالیزور ندارد. الکثیر کجاست نعمتی کجاست... ترسو تر از در برابر مربیان استقلالی ندیدم.. پرسپولیس نیاز به مدیر عامل خوب مربی خارجی دارد تا این تیم سر وسامان بگیرد. ولی سجادی نخواهد گذاشت.. همین امروز فردا هست باز پنجره بسته شود . و تیم بدون یارگیری دوباره لیگ اغاز..
  • یحیی داورزنی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    خب مقصر اصلی باخت داور بود .چرا نزدیش؟
  • من یه لنگی بدبختم IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    نمیشه هرسال جام بگیری؟؟؟پس چرا هروقت میبازی میگفتی نمیزارن قهرمان بشیم؟؟؟؟ البته اگه مسعودبودمیشدهرسال جام بگیری!!!!
  • . SG ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    آقای گل محمدی ؛ باز هم حرفای قشنگ ، باز هم آینده ، باز هم توجیه های بی ربط ، بارها گفتم شما مربی خوبی هستی اما مربی بزرگی نیستی .. اینهمه خرف زدی یک بار بگو مشکل فنی تیم چیه ؟ بلشه گردن شما ، خب دلیل فنی جیه ؟ قبول داری مسیر رو داری اشتباه میری.. آقای گلمحمدی سه فصله یک بازیکن پدیده و جوان به تیم اضافه نکردی یا رو نکردی .. برای شما متاسفم ، دوس ندارم باور کنم ، اما یک سوال ، بجای این بازیکن های خارجی که کرفتی نمیتونستی سه تا جوان رو بزاری .. مگه مهاجمی که‌کرفتی گل زده ؟ خب بجاش یک بازیکن جوان ایرانی میزاشتی ، بدترین حالتش ، همین بود که الان هست . عوضش یک بازیکن جوان تجربه کسب می‌کرد.. چرا اینکارها رو نکردی ؟ چرا جواب نمیدی و همیشه از زمین و زمان طلبکاری . چرا مدام غر میزنی ؟ با این رفتارات تیم رو نابود کردی این فصل . متاسفم واقعا به شما امید داشتیم ، اما نشون دادی چیزی در چنته نداری . قهرمانی فصول قبل هم ربطی به شما نداشت ..
    • ریییس کاپ IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      فعلا شما بابابا حمیدتون خوش باشین ببینم رنگ اسیا را میبینید کیسه کش حقیر دوتا فینال واقعی هم بابا مسعود بود
  • لنگپولیس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    یایا گل مملی مو طلایی ؛؛؛ این شما لنگیا نبودید که هر ساله جام می گرفتید 👍😳🤕 بلکه جام های اهدایی بابای بزرگوار و ارجمند شما لنگیا ؛ بابا مسعود بود که هر شش ماهدیکبار از طریق اسنپ ارسال ؛ و به شما داده میشد😁😁🤪🤪🤪
    • شاهرخ IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      بابا مسعود رفته دیگه رنگ جام را نمیبینید
  • آرش IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دمش گرم باخت ولی نه تیم حریف رو تحقیر کرد ونه بهانه آورد
    • mohamad IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      بهانه ای نداشت تا داور روبزنه
  • ⭐تاجی⭐ IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تاثیر گذار بود.اودافظ یایا😂😂
  • بهزاد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    از یه طرف آقا مسعود نیست از طرف دیگر دیگه اون فدراسیون نیست داور هم خیلی تلاش کرد دیگه بضاعت همین هست . برین تلاش کنین برا سال دیگه
  • حالا با دست گل بزنین .. IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دوتا مسئله خیلی متعجبم کرده اول بیانیه ندادن پرسپولیس تا این لحظه دوم مصاحبه نکردن اسطوره همه دوران پرسپولیس سپهر حیدری
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    وقتی مربی تیمی همیشه دنبال حاشیه باشه وتنهافکرش دربی وحاشیه باشه نمی تواندتصمیم درست بگیره فدای سرت ولی بهتره نیم فصل استعفاحقیقی بدید
  • محسن IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اشتباه گفتی نمیشه هرسال جام بدندبهتون همیشه که بابامسعودنیسش که
    • ابرام سیبیل IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      بابامسعود فقط هشت تا جام براشون اورد بقیشو خودشون گرفتند
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تو از رو نمیری یحیی گواردیولا؟؟! بازهم میگی مشکلات داریم؟! بابا یچیزی بگو مرغ پخته گریه ش نگیره خخخخ بهترین ورزشگاه تهران داشتید، بهترین بازیکنان خریدن براتون، اسپانسر پر و پیمون صدا و سیمان و آجرهای موفقیت و تاسیسات فنی لورن و بلان و بچه ها خخخخخ بازهم بگم یا بسه؟! بجای این نق نق زدن ها و حسین کرد تعریف کردن برید توبه کنید به درگاه خدا و از ظلمهایی که به هواداران استقلال تو این 5 سال کردید یخورده خجالت بکشید.. هرچند که شما لنگیها چیزی به نام وجدان نداشتید و ندارید و بدون شک و تردید پررو ترین و بی وجدان ترین موجودات کره زمینید....
    • Ali IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      از غار اومدی بیرون به لطف چند بازیکن خارجی وهوچی گری به اینجا رسیدی سعی کن پلهای پشت سرت راخراب نکنی به همین زودیها باید برگردی غارررر
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    فکر کنم حق با گل محمدی باشه.منم نظرم عوض شد.بهتره صبر کرد تا ببینیم چه پیش میاد.ولی آقای گل محمدی کاش مثل الان همیشه آروم بودی و تحت تاثیر جنگ روانی مجیدی قرار نمیگرفتی و با آرمش و بدون ایجاد حاشیه کارت انجام میدادی.
  • MHOSEIN IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    یحیی جان خدا حافظ اجازه بدهید تار تار بیاید و تیم را سامان دهد #تارتار
  • امید IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اون جامها رو بابامسعودتون بهتون هدیه میداد حالا بدون بابا مسعود هیچی نیستی و هیچ جامی رو برنده نخواهید شد
  • حسین IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    خانه تکانی از نان شب واجب‌تر شد از کادر فنی تا بازیکنان باید تغیرکنند وگرنه این اش وکاسه خواهد بود تیم بزرگ مربی خارجی بزرگ میخواهد لطفا هزینه کنید وگرنه الهلال دوباره به شما اخطار خواهد داد آقای گ محمدی برو لطفا تا حیا کن رانشنوی
  • حماقت همچنان باقی است: IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تو کلا تو هپروت سیر میکنی مردک. دو تا بازی از هنانوف، صفروف و تمیروف رو که دیدم گفتم اینا به درد نمیخورن اما توئه الدنگ عقلتو از دست دادی و میگی بازیهای خوبی ازشون دیدم. بهترین و موثرترین بازیکناتو امشب بیرون کشیدی ولی بدترین بازیکنا همچنان تو زمین موندن و توپ لو دادن و موقعیت خراب کردن. واقعا روتو برم. گفتم بعد بازی حتما استعفا میدی اما ظاهرا تو پرروتر از این حرفایی و حتما باید با اردنگی بندازنت بیرون. بهت میگن دستیارات قوی نیستن قبول نمیکنی، بهت میگن ارنج اولیه‌ات اشتباهه قبول نمیکنی، بهت میگن تعویضات به موقع و درست نیست باز قبول نمیکنی. با کی داری لج میکنی آخه. سوپرجامو که پروندی، جام حذفی رو هم که پروندی، قهرمانی لیگو هم صددرصد میپرونی و مطمئنم عرضه نداری کل شیش بازی رو ببری. فقط برو که به خونت تشنه‌ایم. اون درویش بی‌شعورم داره ادای مدیرا رو درمیاره و نمیخواد اخراجت کنه. حماقت هم حدی داره جناب درویش. جنابعالی اگه واقع مدیر باشی باید همین امروز این آقا رو اخراج کنی. به خدا خسته شدیم از دست این کودن.
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بابا ریلکس، با این فس بازیهات تیمو داغون کردی!؟ پرسپولیس مشکل مالی داره درست، ولب خریدای درپیت گل محمدی واصرار در بازی دادن بهشون باعث این وضعیت تیم شده.نمیدونم چی تو بازی تمیروف دیدی از دقیقه اول تا 90 فیکس فقط بی هدف توپ لگد میکنه.تو این مدت دوتا داخل چارچوب داشته که پاکدل وعبدی رو نیمکت نشین آقای شرزود امباپه کردی... اون دوتا افغانی و هم که دیگه نگم... یعنی ریلکسیت تو مخه ،مستر
  • محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم بدون بهانه و برعکس هواداران تیم رقیب که ۶ سال مدام با توهمات وزیر و... خواستند قهرمانی‌ها رو بی اهمیت کنن باید قبول کنیم که بعد از ۶ سال واقعا پرسپولیس خوب بازی نمیکنه و اصلا لایق قهرمانی نیست البته زنگ هشدار خوب نبودن از فصل پیش مقداری به گوش میرسید. ولی این فصل آقای گل محمدی در چیدن ترکیب واقعا ضعیف عمل کرد در یارگیری هم همینطور. با توهمات رقیب نباید کار داشت ما ۶ سال فوتبالی فراتر از ایران ارائه میدادیم و گواهش دوبار صعود به فینال آسیا و در لیگ داخلی هم تیم‌ها همه مجبور به دفاع محض بودن ولی امسال واقعا به هیچ وجه اینطور نبود و از نظر من مقصر اصلی کادر فنی هست با یارگیری‌های ضعیف و چیدمان ‌های ضعیف تر و تعصب داشتن روی چیدمان‌های غلط
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چرا از سید جلال استفاده نکردید نکن این کار با هواداران
    • احمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      گل گفتی... یحیی با بازی ندادن به سید خودش رو نابود کرد! دربی رو باخت؛ چون آقا جلال رو بازی نداد. از حذفی کنار رفت چون سید رو نیمکت بود... یاد فینال حذفی با سپاهان افتادم و کاری که با مهدوی کیا کرد. این یحیی محبوب تر و بزرگتر از خودش رو نمیتونه تحمل کنه. او دو سال قهرمانی هم نتیجه زحمات چهار ساله باشگاه و برانکو بود که یحیی مرده خوری کرد! واقعا امیدوارم این مربی لجوج و یک دنده از تیم و بلکه از فوتبال کنار بره.
  • کیسه کش حقیر IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    همچین میگی نمیشه هر سال جام بگیر انگار پنج تا جام تو گرفتی اون یدونه هم که با پرسپولیس گرفتی صدقه سر بازیکنای برانکو بود که جذب کرده بود ما هم میدونیم ناداوری زیاد شده در حق تیممون ولی چرا نمیای یبار اعتراف کنی بگی یدونه از خریدهای که کردی بدرد نمیخوره یه مربی وقتی ندونه تیم سر تا پا حجومی کنه ولی تو دفاع مشگل داشته باشه هر چقدر گل بزنه بازم میخوره مربی نیست همونجا که وحدت حنانوف روی اشتباهش پنالتی داد باید میکشیدیش بیرون جلال میخوردی دفاع جمع کنه مربی که دانش مربیگری نداره در حد و اندازه پرسپولیس نیست تو بازی حساس حامد لک بیرون میزاری احمد گوهری چفت و چول میزاری که اون شوت آروم از دور میخوره اینم میشه قبول کن در حدو اندازه پرسپولیس نیستی که میای مربی پرسپولیس میشی در حد و اندازه کریم باقری هم نیستی اون سر مربیگری قبول نمیکنه بعد شماها با اون حمید مطهری اوسگول اون داوود فنایی سوراخ ر....دین به تیم رفته خواهشا از پرسپولیس برو آقا یحیی پرسپولیس از بازیش معلومه تمریناتش‌ ضعیف فقط نیم ساعت اول بازی خوب مدوئن بازیکنا بعد موتور میسوزنن زمان برانکو ذخیره های پرسپولیس از این تیمی که تو جمع کر
    • امید IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      ناداوری..... بابا دیگه داورا باید واستون چکار کنند که نکردند؟ مرد حسابی دوتا پنالتی توی دربی های امسال که نگرفتند. دیشب هم اواخر نیمه دوم الکی یه پنالتی واستون گرفتند. خطاهای وسط زمینم که واسه شما گرفتند.
  • ارتان IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تشویق‌ بزن دست قشنگه رو
  • SINA-RED IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    خل محمدی برای نابودی پرسپولیس اومده آقای مدیر عامل اخراجش کن کالدرون و برگردون بازم دم هوادارای واقعی گرم بر علیه این بیسواد شعار دادن بعله نمیشه هرسال جام گرفت ولی تو واقعا یه آدم بیسواد و غیر حرفه ای هستی که با شاهکارت تو دربی کاری کردی محروم شی و پرسپولیس باقی لیگ رو بدون مربی بگذرونه...قهرمانی پرید... سال بعد هم اگه خدایی نکرده این یارو بمونه بازم همینه...
  • farid US ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    agha boro donbale karat tou aslan inkare nistey, 2 sale pish teame amdae beranco ra gereftey vaela kare bozorgey nakardy, havadran goole in agha va modiriat ra nakhorand,., in baba hichkare mosbatey baraye perspolis nakarde, hame didand bazykon Tajikey tavane in bazyha ra nadarad, onvaghat in agha Ebrahimzadeh ra neshane roye nimkat, kadre fany perspolis khodash bayad estefae dahad va beravad donbale kareh khodash ya haman padide, inhame makharej gozasht royeh daste perspolis onvaghat migoyad ghabele pishbiny boud, khoub shoed in team be Asia naraft vaelah 4 ta 4 ta mikhord, modiriate perspolis bayad donbale yek moraby khoub bashad
  • علی GB ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    مشخصن دلیل این وضعیتی که به وجود اومده خود شما هستی اقای گل محمدی! دانش مربیگری رو از برانکو یاد بگیر که با پنجره بسته و 13 تا بازیکن کار می کرد و هیچ وقت هم غر نمی زد
  • ایرانی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    پس ژن قهرمانیتون کجا رفت؟ آها ببخشید اون ژن مال دوران بابامسعود و مامان آذر بود
  • لنگپولیس IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    یایا گل مملی مو طلایی ؛؛؛ این شما لنگیا نبودید که هر ساله جام می گرفتید 👍😳🤕 بلکه جام های اهدایی بابای بزرگوار و ارجمند شما لنگیا ؛ بابا مسعود بود که هر شش ماهدیکبار از طریق اسنپ ارسال ؛ و به شما داده میشد😁😁🤪🤪🤪
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    سلام شما‌رابه‌خدا‌عرایض‌حقیر‌،را‌به‌گلمحمدی‌برسانید گلمحمدی‌وارث‌خوبی‌برای‌برانکو‌نبودی تمام‌بازیکنانی‌که‌جذب‌شدند‌با‌موافقت‌‌خودت بوده چه‌آنهائی‌که‌از‌شهر‌خودر‌و،آوردی‌چه‌ازبک‌وتاجیک‌وچه‌لک وغیره هنوز‌از‌کارائی‌یک‌مهره‌مطمئن‌نشده‌۲مهره‌خوب‌راچه‌با کنار‌گذاشتن‌ویا‌خروج‌خود‌طرف‌،از‌دست‌دادی من‌نمیدانم‌این‌بچه‌‌ازبک‌با‌تما‌جوانیش‌‌چطور‌وبا‌چه توجیهی‌جایگزین‌آقاسید‌شد؟ درست‌است‌که‌آقاسید‌۴۰‌ساله‌شد‌تو‌ومطهری‌بقدری درجهل‌خود‌گرفتارشدید‌که‌فکر‌نکردید‌آقا‌سید‌رهبر‌تیم شما‌‌بوده‌وهست‌در‌تمام‌بازیها‌نیاز‌به‌رهبر‌کم‌بوده‌وهست!! اینقدر‌لج‌نکن‌با‌که‌‌لج‌میکنی‌تیم‌را‌خراب‌کردی‌رفت بازیکنان‌زمان‌برانکو‌از‌تیم‌گرفته‌شدند‌وجایگزین‌مناسب نیاوردی‌اگر‌راست‌میگوئی‌که‌مسئولش‌توئی‌مردباش‌وخودت وبازیکنانی‌که‌آوده‌ای‌همه‌تان‌هر‌کدام۳۰٪از‌قرار‌دادتان‌را نگیرید‌بخصوص‌خوت‌ومطهری چرا‌تیم‌را‌تاراندی باآقاسید‌هم‌‌مانند‌مهدوی‌کیا‌،از،در‌،پدر‌کشتگی‌وارد‌شدی ونتیجه‌اش‌باخت‌های‌زشت‌برای‌تیم‌شد فقط‌یاد‌گرفتی‌الکی‌قهر‌کنی‌واستعفای‌صوری‌بدهی بس‌نیست! بردهای‌تیم‌تا‌زمانی‌ادامه‌داشت‌که‌بازیکنان‌زمان‌برانکو درتیم‌بودند‌
  • Daryoush US ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    lotfan,, khaheshan estefae bede va boro, modiriat ham lotafn ghaboul konad perspolis bedoune moraby ham beravad hamin natayej ra migirad
  • فرشاد IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دسترنج برانگو تموم شد آقاجون،برو خدا رو شکر کن تا حالا هوادار تو استادیوم نبود وگرنه پارسال باید میرفتی
  • ناشناس IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دلیل همه این باختها یه نفر هست که دیگه نیست اسمش مسعود هست
  • جواد US ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    برعکس اتفاقاگل های زیباودیدنی راخوردین درعوض ۱گل و۱پنالتی معیشتی هم بهتون کادودادند دروغ هم مربی گریت را دست کم که الان دیگه خیلی دیرشده...
  • لنگ صغیر IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    واقعا نمیشه. 5 سال جامها رو دادن به این تیم بی بته
  • رضا ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بازیکنان مقصر نیستن جنابعالی مقصرید مربی نیستی لااقل بگو تقصیر خودت یا تقصیر داور یا بازیکنان شما ماشاا...سوپر منی واسه خودت
  • حاجی محمد راد DE ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بازیکنانی مثل اوساگونا و رمضونی و مهدی خانی و را از دست دادی و به جای اونا بازیکنان تیم پدیده رو جایگزین کردید، 🤔
  • احدیان IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    آقا یحیی اصلا تقصیرشما نیست و داری سر عقل میای ولی خدا لعنت کنه اون بابا مسعود و نه نه آذر تون که این عادت بد هر سال باید پرسپولیس چندتا جام بیاره را واسه شما به ارث گذاشتن البته با ذبح دیگر مدعیان قهرمانی
  • قربان IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دیشب خوابم نبرد آخه چرا با احساسات پاک هواداران اینجوری بازی میکنید آقای گل محمدی شدند بهتره
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    باباکه نباشه جایزه بخره برای شاگردتنبل معلم ومدیرمگه دیوانه هستن که ازخودشون جایزه بدن ....بابامسعودننه آذرکجایین که اینابدون شما نمیتونن تولیگ برترحتی بمونن سال بعد
  • محمود IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    این تیم دیگر نیازی به نظر دادن ندارد یحیی با کادر ش تیم به گند کشیدن بهتره هرچه زودتر خداحافظی کنه این مربی نیست حتی نمی دونه چه بازیکنی تعویض کنه ویکی وقت تعویض هست خدا را شکر که در لیگ محروم شده فکر کنم کنار زمین نباشه اعصاب ما راحتتر باشه
  • آرش 44 IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    متاسفانه، یحیی و بقیه تیم مربیان پرسپولیس، پشت سر هم در چیدمان، انگیزه ایجاد کردن و حاشیه های تیم، اشتباهات مکرر می کنند و بعد از هر بازی توجیه! سه سال پشت سر هم پرسپولیس بابت اشتباهات مربیان و بعد بازیکنان از جام حذفی، حذف شده اند و این قابل قبول نیست و همه دیدن چه بازیکنانی اشتباه کردند دیشب، ولی مربی تیم ندید!! دوران یحیی در این تیم به پایان رسیده، دوستان هوادار بی خود توجیه نکنند، سال 92 هم که در حذفی توسط اشتباهات یحیی حذف شدیم، از یادمان نمی رود. اشتباه پشت اشتباه و وارد حاشیه شدن و استعفا دادن، بزرگترین اشتباه این مجموعه پرسپولیس است. داوری و زمین و اتلاف وقت حریف و غیره ، حرفهای بی خود و گمراه کننده است.
  • اس اس تاج IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    لنگ زمان بابا مسعود:خوب ما خودمون قوی هستیم و از مغز و هوش خودمون بهره میگیریم که جام میگیریم و اگه تیم ضعیف باشه بابا مسعود به تنهایی نمیتونه جام رو برای ما بگیره و برد ما به بابا مسعود ختم نمیشه لنگی ها بعد بابا مسعود:خوب حالا تیم نباید همیشه قهرمان بشه😂😂
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اااااااااااااااااااااااااااااا نه بابا شما و عواملتون که تا چند روز پیش یه نظر دیگه ای داشتیییین، چی شد پس!!!!!!!!!!! میگفتین ما پرسپولیسیم ما بهترینیم ما بهترین تیم آسیایم، ماااااا مااااااا زیاد میکردین خخخخخخخخخخخخخخ
  • x IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    تیمی که فعل خواستن رابلد نیست.بازیکنان دروازه را نمیشناسن!! برانکورا برگردانید همچنین مدیران زمان برانکورا که بازیکنی راکه مربی میخواهد برایش بخرد! تیم بدنسازی مناسب نداشته در نتیجه نصف تیم مصدومند!!!! بعد ازگذشت ۲۰بازی هنوز ترکیب تیم معلوم نیست هر بازی یک ترکیب!!!هنوز تیم درحال تجربه است!!!! تیم رقیب بازیکن میخره تیم ماهم بازیکن میخره تفاوت از زمین تا آسمان است!!!!! هربازیکنی که هیچ جا جا نداره پرسپولیس میخره!! دروازه بان هم که ماشاءالله همه تیمهای حاضر دروازه بانشان سرتر از پرسپولیسه!!!! امروز وزارت وفدرسیون از همه خوشحال ترند ….. تلاشها نتیجه داد!!!!
    • پسر کوهستان IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      ای آقا برانکو ویایا و ....فرقی نداره شما باید ۴ سال صبر کنید شاید فرجی بشه دولت عوض شه بابا مسعودتون برگرده همه جامها را تنهایی براتون درو میکنه خخخخ
  • بابام مسعود کو ؟! IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    هوچیگر بمون تو پیروزی بیشتر بخندیم و تا می تونی داورا رو با مشت بزن 😂
  • کیسه حکومتی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اینطوری نبودهمیشه جام بگیره؟ توبی عرضه ای بیشترین پولومی گیری اما چیزی بارت نیست تیم برانکو رونابودکردی استعفا بده هرچه سریع
  • لنگی حقیر IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    هیچ وقت فکر نمی کردم رفتن سلطانی فر تا این حد تاثیر گذار باشه !
  • حمید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    وقتی با خودخواهی سیدجلال حسینی را بیرون میزاری و چند مدافع ضعیف جذب می‌کنی و در اکثر بازی‌ها گل می‌خوری و به جای مهاجم مدافع می‌گیری چیزی بهتر از این نمیشه. از موقعی که سیدجلال بیرون بوده گل‌های خورده پرسپولیس زیاد شده.
  • مهدی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    حالا لنگیا اشکال رو یایا می دونن ، ولی ته دلشون میگن کاش دوباره اسطورمون بابامسعود برگرده 😂
  • hesam IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    این مدل حرف زدن درسته اقا یحیی نه اون مدلی که تو‌چند هفته گذشته از شما دیدیم که همش راجب به حریف و مشکلات و داوری صحبت میکردید که باعث شده بود تمرکز خودت و تیم بهم بریزه! پرسپولیس نباید توجیه کنه باید تلاش کنه! فقژ تمرکز رو‌کار خودش. اگه همون یحیی گذشته باشه دوباره از مشکلات عبور میکنه.
  • نوید آبی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    از بهانه هاتون قویتر باشید پیروزی چی ها عزیز ضمنا وزرای گلزن رفتن دیگه
  • فرهاد قاتل IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    لحظه به لحظه به جمله معروف لنگیا قبل از بابا مسعود که گفتند گه خوردیم پرسپولیسی شدیم نزدیک می شویم 😂😂
  • حسین IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چی میگی یحیی جون جام کجا بود ، الان بعد بابامسعود پیروزی باید بفکر سقوط نکردن به لیگ یک باشه 😂
  • رمضان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    جناب گل محمدی شما خیلی خیلی ترسو هستی. این بازیکنی که دیشب دوبار یه اشتباه رو مرتکب شد تو یه بازی دیگه دقیقا همین اشتباه رو مرتکب شد ولی اون استباه منجر به گل نشد (حیف که اون بازی یادم نمیاد با کدگم تیم بود) باورکنید مربی بدون مدرکی که دوروزه اومده تو تیم حریف بهتر از خودت ضعف تیمتو میدونه اگه ترسو نبودی عوض ش میکردی
  • لنگیزاسیون IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    ما که چیزی نگفتیم... خودتون باد به غبغب مینداخت ید که ما لنگ هستیم و ما برندیم و ژن قهرمانی داریم. آل هویج میگفت میخوایم کاری کنیم که کسی تو صد سال اخیر در دنیا نکرده باشه و اون حمیده مطهره خل وضع میگفت ما گلادیاتوریم و با شاه فالوده نمیخوریم و... واسه تیم دوزاریتون قیمت تعیین می‌کردید که تیم ما پونصد میلیارد دلار ارزش داره و... چی شد پس؟ کجاست خاله افشین؟ کجاست لورن بلان؟
  • هوادار IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    فعلا مشکل اصلی پرسپولیس خود گل محمدی و دستیارانش است که چیز دیگری برای این بازیکنان ندارند....
  • ارتش لنگ آسیا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    جالب اینجاست قبل بازی تو ورزشگاه واسش بنر دوهزار متر مربعی درست کرده بودن و عکس نحسش رو زده بودن که ای امپراطور، ای گلادیاتور، ای تایسانگ پرنده، ای لینچان لنگ... بعد بازی اگه اسکورت نمیکردن گل‌ممد رو خرخرش رو جوویده بودن😆😆😆
  • پرویز IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    منصف باشیم.تیم یحیی اینقدر هم بد نیست که اینقدر هیاهو راه بندازیم.اگر اشتباه های فردی(وحدت خان رو میگم) بزاریم کنار ، بازی دو یک به نفع پرسپولیسه.اگه اشتباه عمدی داور!!! رو هم بزاریم کنار ، میشن یک یک.مگه یک یک نتیجه بدیه اونم جلوی آلومینیوم که توی دو سال اخیر هر فصل کلا ۵ تا برد داره که یکی دوتاش جلوی پرسپولیسه.
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دوستان پرسپولیسی نه یحیی عوض شده‌ و نه تفکراتش. یحیی بهترین مربی ایران هست. دستش تو‌خط دفاع خالی هست.‌مشکل پرسپولیس زیاد گل خوردن تو این فصل هست. در فاز هجومی با وجود نداشتن مهره خوب بازم خوب عمل کردیم
  • م DE ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    یحیی جان یه نفس عمیق بکش .یکم فوتبال نگاه کن .فوتبال بردوباختش معلوم نیست درست ولی پسرخوب فوتبال ۲نیمه داره .کلی استرس به تیمت واردکردی و آروم باش .نبایدکه بری کل نیمه اول حمله کنی ونیمه دوم نای راه رفتن نداشته باشی .فوتبال پسرخوب باید بعضی وقتا محکم دفاع کنی تیمت نفس بگیره بعد حمله اینجوری تیمای حریف یکم میان جلو وبهت فضا میدن .پس استرس روازروخودت وبچه ها بردار به موقع تعویض کن به موقع دفاع کن .چون این تیمی که ساختی توایران کسی حریفش نیست .زنده وسلامت باشید
  • کاووس کیسه IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    ای خدایا یه کاری کن این یحیی بره و در عوض کریم باقری بشه سرمربی تیم.اگه کریم سرمربی بشه حداقل نتیجه هم نگیره ولی درجا حاشیه نمی سازه و تیم رو جمع می کنه.
  • مازندران IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    برو پی کارت.......
  • عبدالله رضاعلی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    آذر چرا استوری نذاشت
  • محمدرضا IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    سلام ،آقای گل‌محمدی ازخواب‌بیدارشدی‌باباماشاالله‌خداوکیلی‌اصلا تمرین‌می‌کنیدمردانه‌‌آخرفصل‌استعفابده‌شمانه‌توان‌مدیریت‌داری‌،نه‌مهارت‌جذب‌بازیکن،نه‌تشخیص‌تعویض‌بموقع‌وبجای‌بازیکن‌لطفادیگه‌بهانه‌درنیار.
  • فرهاد پودری IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    آقای گل محمدی پارسال هم ک قهرمان شدی بخاطر خرید هایی بود که برانکو کرده بود وگرنه هیچ پخی نیستی آبروی ۵۰ میلیون پرسپولیسی رو بردی و باعث شدی ک همه بیان و بگن بخاطر مسعود سلطانی فر بود اون قهرمانی ها ولی نمیدونن که شایسته بودن برانکو و کادرفنیش بود نه بخاطر مسعود سلطانی فر اگه به پنج سال گذشته هم برگردید بازی ها رو ببینین نظراتتون رو عوض میکنین مربی که فقط به فکر اینه ک مقصر پیدا کنه مربی نیس
  • فرهاد پودری IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    لازم به ذکره ک بگم کیسه ای های عزیز اینجا و زیر این پست هم آش و حلیم مجانی نمیدن ک همتون نظر میدین به شما اصلا ربطی نداره خجالت هم اعتیاد آور نیست بعضی وقت خوبه ک خجالت بکشید
  • آتش سرخ IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    آقا یحیی اینقدر مشکل، مشکل نکن مشکل تیم خود شما هستید لطفکن و تشریف ببر، ما مربی ایکه ترسو باشه و ندونه چه بازیکنانی رو بازی بده، حتی بلد نباشه چه زمانی تعویض کنه، آخه بازی دادن به عناصر هجومی در 5 یا 10 دقیقه چه فایده ای داره؟ بخدا یک مربیخوب با نیمی از این بازیکنا، میتونه تمامی جامهارو درو کنه، چرا اطوقدر بهانه میاری. بگو توانائی مربیگری پرَسپولیس را ندارم، خلاص، تا کی باید ما از ندانمکاری شما و دستیاراتون خون جگر بخوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی