نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
۴ |
۴
یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دیگر آن صلابت چندسال اخیر خود را ندارد و یحیی گل‌محمدی در فرصتی کم باید مشکلات تیمش را حل کند.

استقلال با فرهاد مجیدی به شکل عجیبی تبدیل به تیمی نباز شده و سپاهان هم احتمالا فصل بعد مشکلات فصل جاری خود را سپری کرده و تبدیل به یک مدعی جدی خواهد شد. جذب بازیکنان باکیفیت در این شرایط مالی بغرنج و با اضافه شدن مصیبت حکم رادوشوویچ چندان آسان نیست و همین حالا نیز اخباری در مورد احتمال جدایی یکی دو بازیکن باکیفیت پرسپولیس شنیده می شود.

شاید خیلی زود است که شرایط این پرسپولیس را با سال های سیاه اواخر دهه ۸۰ و ابتدای دهه ۹۰ مقایسه کنیم. آنها هنوز هم شانس قهرمانی در لیگ دارند و ستاره های مهمی همچنان در رختکن این تیم رویت می شوند. اما تجربه نشان داده حوصله و تحمل جوامع هواداری به خصوص در سال های اخیر چندان زیاد نبوده و تکرار نتایج ضعیف شرایط را برای قطع همکاری با یحیی فراهم خواهد کرد. هنوز اوضاع خیلی بغرنج نیست، مگر اینکه از امروز صبح تمامی تمرکز یحیی و کادر فنی به جای حواشی در مسیر یافتن راه حل هایی برای برون رفت از این موقعیت نه چندان خوب باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط استقلال IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    خبرناهارلنگی،،،،کدام صلابت!!!!حمایت بابامسعود!!!تیم عجیب مجیدی،باعث تعجب نباختن رسانه های لنگی شده،بله تیمی که با قلبشان برای استقلال بازی میکنند،تیمی که سرمربی واسشون ازجیب خودش خرج میکنه،نه ازشون دلالی کنه،رسول پناه افشا کرد،کمال وربیع خواه اشک میرختند،که حق اینجا رو یحیی میخواد والا جایی درلنگ ندارند.
  • gaber IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    هیچ طرحی و روحیه ای در او نمیبینم و مدیر عامل یعنی بوق. وقتی مدیر عامل پنهان شود تیم همین حال را دارد. فکر کنم سپاهان رده دوم جدول را بگیره. یحیی همینطور در فکر گل مساوی استقلاله و فکرش کار نمیکنهکلا رشدی بلحاظ روحی نداره کسی پیروزه که خوشحال و شادی از سر و رویش بباره یحیی بعد از دربی مرده. آبروی پرسپولیس هنوز دست سید جلاله که در چهل سالگی برای بازی کردن عین روزهای جوانی هست نه یحیی که 90 ساله شده
  • ناشناس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اول بگم ک خیلی بی انصافیه ک بعد از 5 دور قهرمانی اینجوری به تیم بپریم...خب یه ذره هم باید به بقیه فرصت نفس کشیدن داد ک بتونیم در ادامه بجنگیم.....بعدشم اقا یحیی فقط کافیه مثل قبل با حوصله تر و با ارامش بیشتری کارشونو ادامه بدن...همییییییین
  • لنگی کیسه کش IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    دوستان استقلالی وسپاهانی لنگیارومسخره نکنیدلنگیا قول دادند تواین ماه عزیز توبه کنند خداوند توبه کنندگان را دوست دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی