نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تیم امید ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته ملی المپیک گفت: تیم فوتبال امید در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور خواهد داشت و به هر شکلی که نیاز باشد در کنار این تیم خواهیم بود.

رییس کمیته ملی المپیک امروز (دوشنبه) ضمن حضور در کمپ تیم‌های ملی فوتبال از تمرینات تیم فوتبال امید بازدید کرد.

سیدنصرالله سجادی مشاور، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون و جمعی دیگر از مسوولان کمیته و فدراسیون فوتبال در این بازدید حضور داشتند.

صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک در این بازدید اظهار داشت: به سه دلیل معتقدم حتما در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور خواهید داشت. دلیل اول انتخاب بازیکنان زیر ٢١ سال است که انگیزه مهدوی‌کیا را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: موضوع دوم به اراده کادر فنی باز می‌گردد. انتخاب مهدی مهدی‌کیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید با مطالعه بوده و یک پیام روشن دارد، اینکه با انتخاب کادر قوی با محوریت مهدوی‌کیا تیم باید آماده شود.

رییس کمیته ملی المپیک یادآور شد: نکته سوم اینکه ما و فدراسیون فوتبال مصمم هستیم در کنار شما باشیم، به هر شکلی که نیاز باشد در کنار تیم امید خواهیم بود، سجادی مشاور عالی کمیته و سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو که در پاریس هم کاروان را همراهی می‌کند، فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و مسوولان فدراسیون کنار این تیم هستیم.

رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: شما بازیکنان در متن هستید و به حاشیه توجه نمی‌کنید. تحلیل من این است که تیم امید از این مسیر عبور می‌کند. همیشه تیم امید کانونی است برای استعدادیابی و این نقطه امید است.

هر ۳ دلیل شما را به خاطر سپردیم آقای رئیس!/ تیم المپیک حتماً صعود می‌کند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی