نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سیدجلال حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند سیدجلال حسینی دفاع به هم ریخته تیم‌شان را سامان دهد، او تا لحظه آخر بیرون از زمین ماند.

کادرفنی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی باز هم زوج دفاعی جدیدی را به میدان فرستاد. اتفاقی که این بار تاوان سنگینی برای سرخپوشان داشت و خط دفاعی آشفته پرسپولیس کاملا شکننده نشان داد و انواع گل‌ها وارد دروازه شاگردان گل‌محمدی شد.

در این بین شاید انتظار می‌رفت سیدجلال حسینی با تجربه پس از گل اول آلومینیوم که با اشتباه مسلم خط دفاعی و شخص حنانوف رخ داد به بازی بیاید اما مصدومیت فرشاد فرجی در صحنه گل نیز باعث نشد کاپیتان پرسپولیس مهیای حضور در زمین شود و یحیی با استفاده از سعید آقایی نحوه چینش اولیه ترکیب را تغییر داد.

سیدجلال در نیمه دوم نیز خود را گرم می‌کرد اما انتظار او و هواداران پرسپولیس هیچ‌گاه به سر نیامد تا اراکی‌ها دو گل بزنند و حتی تا آستانه زدن گل چهارم با ساختار دفاعی آشفته و پریشان پرسپولیس پیش بروند.

شاید این سوال مهمی برای هواداران پرسپولیس باشد که دلیل به بازی نرفتن سیدجلال که حتی می‌توانست در دقایق آخر روی توپ‌های بلند تاثیرگذار باشد و تیمش را رهبری کند چه بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دست كج عادل IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بابا ايشان همدوره رضا شاه هست بعد شما ميگيد سوپرمن!!!؟؟؟ يحيي براي فصل بعد جانشينهاي اينو داره آماده ميكنه.
  • میثم IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    این فصل دیگه مثل دوران بابا مسعود نیست که جواب دوپینگ مثبت بشه و ماستمالی کنن. سید جلال بدون دوپینگ مثل پرسپولیس بدون بابا مسعوده😜😂😂😂
  • صحرازادگان IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    توان بدنیش افول کرده،،،،شش ساله که با قرص وامپول خودشو سرپا گذاشته
  • غضنفر IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    متاسفانه حسادت ما مردم جوریه که حتی حاضریم خودزنی کنیم
  • ابراهیم پاکرفتار IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    سیدجلال واقعا سوپر من هس زمانی که برانکو از گرفتن اون طفره رفت چطور قافیه رو به استقلال خوزستان باخت اما با اضافه شدن سید جلال بهترین دفاع رو پرسپولیس داشت و5 قهرمانی به دست اورد اما یحیی هرروز به بهانه مختلف ایشان را خارج از ارنج گذاشت دیدید که چگونه دروازه تیم اماج تیم ها شد واین بار قافیه رو بادست خودش به استقلا تهران باخت عامل عقب ماندگی تیم صدرصد یحیی هست با دستکاری هفتگی در ازرنج تیم ونداشتن یک ترکیب ثابت ایشان باید جواب دهد چرا این کار راکرد وتیم را از قهرمانی دور کرد حق شیری نیز دامن گل محمدی را گرفت
  • رشیدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چون الان قبل یا بعد از هر بازی ازهربازی باید تست دوپینگ بده پیرمرد پرحاشیه
  • gaber IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    این نعمتی و فرجی را در سطح تیمهای درجه 2 هم ندیدم مخصوصا نعمتی کل تیم پرسپولیس دیونه شده بدون اغراق یا تعصب میگم تیم زنگ زده شده مانند امیری که باور نمیکرد عمر انسان به پایان میرسه فکر کنم تمرینات پرسپولیس بر گذشته ای بازیکنانی که دیگه زنگ زده شدن تمرینات شادابی نیست و فقط برای دستمزد کار میکنن نه برای اهدافی که نیست و کلا نباید باشه. یحیی از کالدرون و برانکو خورد و زندگی کرد خودش با انتخاب چند بازیکنی که اصلا اینکاره نیستند میخواست از هیچ به همه چی برسه. اگر تمرین دهندگان پرسپولیس خوب بودند از کمال و امیری و عالیشاه و بقیه بازماندگان انتظاری نداشتند اونوقت 4 تا جوان میتونستید تیم متحد الکل و پر انگیزه بسازند. خودش از تکرار مقررات خسته نشده؟ یحیی هم جز ترابی و سمت چپ چه بهره ها میخواد ببره که هر تیم ضعیفی میدونه و دست پرسپولیس رو شده. لطفا از بازیکنان قدیمی و اشباع شده استفاده نکن چون نه اسیا میتونی بری نه امیدی به زنگ زده ا هست لطفا از جوانان استفاده کن اگر مربی توانایی هستی
  • / IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    چون فسیل شده
  • Sasha IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    سووپر من اهاا🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی