نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۷۰ درصد پرسپولیسی‌ها گل محمدی را نمی‌خواهند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که بیشتر هواداران پرسپولیس به آینده تیمشان با یحیی گل‌محمدی امیدی ندارند.

جو هواداری پرسپولیس که بعد از بازی این تیم با هوادار تا حدی علیه گل محمدی شده بود، بعد از باخت قرمزها مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی کاملا تغییر کرد و حالا نتایج نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که بالای ۷۰درصد از هواداران پرسپولیس به آینده تیمشان با یحیی گل محمدی خیلی امیدوار نیستند و اعتقاد دارند یک مربی بزرگ خارجی باید روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

پرسپولیسی‌ها هم از نتایج تیمشان ناراضی هستندو هم از عملکرد فنی تیم. آنها البته بسیاری از بازیکنان فعلی را هم در حد و اندازه‌های پرسپولیس نمی‌دانند و می‌گویند پرسپولیس حتما باید روی نیمکت و در مستطیل سبز تقویت شود. چاره کار هم حضور یک مربی بزرگ خارجی و جذب بازیکنان طراز اول است نه بازیکنانی در حد صفروف و هنانوف و تمیروف که در حد بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر هم نیستند.

حالا باید دید واکنش مدیران باشگاه و البته مدیران وزارت ورزش به اتفاقات پرسپولیس چیست؟ چند ماه قبل که یحیی از مدیران وزارت گلایه کرده بود ،حمید سجادی در مصاحبه ای گفت: بهتر است دوستان به جای پرداختن به مسائل مدیریتی مشکلات فنی را حل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    آقای درویش به هر قیمتی برانکو رو برگردون
  • رادمان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    مشکل گل محمدی اینه که بازیکنهای بنجل رو در دفاع و خط میانی برای پرسپولیس جمع کرد. شیوه بازی پرسپولیس در سالهای گذشته, پرس و کنترل توپ و میدان بود, کاری که امروز حریفان برابر پرسپولیس انجام میدن!
    • میلاد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      متاسفانه گل محمدی مربی بازیهای بزرگ و تیمای بزرگ نیست . فینال اسیا دو جام حذفی و سوپر جام رو فقط به ترس گل محمدی باختیم .
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    مشکل لنگ گل مملی نیست بلکه نبود بابا مسعود و مامان آذر هست، بازگشت به تنظیمات کارخونه!!! کجا رفت اون حرفهایی که می‌گفتید از بهانه هاتون قویتر باشید و حرفتون رو داخل زمین بزنید و بیشتر تلاش کنید، بعد بابا اون از سوپرجام،اون از لیگ،اینم از حذفی،درضمن حذف از آسیا هم بهش اضافه کنید!!ایشالا جام ولایت یا رمضان
    • پرسپولیس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      اره خونتونه بابا مسعود
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اقا یحیی مثل اون روزا فقط باید ارامشتو حفظ کنی تا بتونی خوب تصمصم بگیری....تو همیشه برای ما یه قهرمانی...پس با شور و اشتیاق و ارامش ادامه بده و نشون بده ک هنووووزم بهترینی.......بزاز هر چی میخوان بگن ای تماشاگر نماهای جام ندیده
  • غلام‌اقایان IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اقا‌ی‌یحیی‌تو‌بهترینی‌خدا‌شاهده‌نری‌بخدا‌بری‌به‌چی‌بخندیم‌وکیف‌کنیم‌باش‌جام‌رمضان‌‌تو‌راهه‌بعدش‌جام‌‌‌میگیری‌نگران‌نباش‌جام‌رمضان‌هم خوبه‌‌والا‌با‌قدرت‌برو‌جلو‌جام‌زیاده‌.جام‌اسنپی‌هم‌هست‌مامان‌وبابا‌مسعود‌از‌مغازه‌میخرن‌میفرستن‌ناراحتی‌نداره‌بعضی‌ها‌بی‌جنبه‌ان‌بخدا والا‌چشماشونو‌باز‌کنن‌کی‌تونسته‌تا‌حالا‌پنج‌سال‌پشت‌سر‌هم‌وزیر‌شخص‌اول‌ورزش‌کشور‌خودش‌شخصا‌جام‌بخره‌با‌دست‌مبارک‌خودش با‌اسنپ‌بفرسته‌براش‌خدا‌وکیلی‌اصلا‌کی‌تونسته‌اصلا‌بارسلونا‌تونسته‌نه‌نتونسته‌شما‌باز‌هم‌میتونین‌نگران‌نشین‌این‌استقلال‌پرو‌شده‌ هواتونو‌دارن‌مطمعن‌باش‌امسال‌هم‌میفرستن‌شک‌داری‌بمون‌تماشا‌کن‌ببین‌امشب‌این‌پروهارو‌که‌فکر‌کردن‌فوتبال‌بازی‌کردن‌وخوب‌بازی‌کردن کافیه‌امشب‌چطوری‌داور‌حالشونو‌میگره‌مثل‌لیگ‌دیدی‌پنالتی‌که‌با‌خودتون‌نگرفتن‌چیزی‌شد‌نه‌رفت‌برگشت‌ضر‌میزنن‌مگه‌ندیدی‌بازیکنشون اخراجکردن‌با‌پیکان.که‌نبرن‌باز‌هم‌میکنن‌کار‌نداره‌‌فکر‌کردن‌که‌حریف‌شما‌میشن‌‌کور‌خوندن‌ده‌سال‌که‌هیچ‌صد‌سال‌هم‌که‌بگزره‌ما‌بطور‌کلی قویترین‌چون‌اونا‌فقط‌دنبال‌خوب‌بازی‌کردن‌ومصاعل‌فنی‌هستن‌چیز‌دیگه‌بلد‌نیستن‌مثل‌شما‌شخصیت‌نفوذی‌ندار
  • ابرام US ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    خب این مزخرفات چه ربطی به آمار ۷۰ در صدی شما داره ؟ مؤسسه گالوپ هم این اندازه روی آمار و محا سبات خودش تکیه نمی کنه که شما برای تأیید ٬ از فرمایشات جناب وزیر پر تدبیر کمک گرفته اید . حذاقت این وزیر هم در حدود صداقت آماری شماست . کور ٬ کور را میجوره آب هم گودال رو .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی