نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
علیرضا نقی‌زاده
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا نقی‌زاده آلومینیوم اراک پس از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم رضا اسدی به خاطر ضربه‌ای که به صورتم زد باید اخراج می‌شد ولی حتی کارت زرد هم نگرفت.

علیرضا نقی زاده مهاجم آذری تیم آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره برتری تیمش مقابل پرسپولیس و حذف این تیم تهرانی اظهاراتی را مطرح کرد:

قبل از هر چیز درباره آسیب دیدگی صورتت بگو. چه مشکلی برایت به وجود آمد؟

متاسفانه لبم پاره شده و یکی از دندان‌‎هایم شکست ولی دیگر نمی‌دانم که این صحنه را داور بازی دید یا نه. شکر خدا فعلا خوب هستم.

به نظرت جریمه این خطا چه بود؟

فکر می‌کنم داور باید کارت قرمز می‌داد. ولی داور حتی کارت زرد هم نشان نداد. ضربه اش خیلی محکم بود.

تکلیف دندان شکسته ات چه می‌شود؟

دیگر آن را گذاشته‌ام در تعطیلات درستش کنم. فکر می‌کنم یک لمینت افتادم (خنده).

بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. ما مقابل تیم پرسپولیس بازی می‌کردیم که یک تیم قابل احترام است با کادر فنی خوب که اکثر بازیکنانش ملی پوش هستند. ما یک ربع اول بازی تحت تاثیر بازی خوب پرسپولیس بودیم چون آنها بعد از مدتها جلوی هواداران شان فوتبال بازی می‌کردند و انگیزه داشتند و یک گل هم خوردیم. ولی شکر خدا خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

خلیج ‎فارس ماهشهر از پرسپولیس هم قوی تر است/ رضا اسدی دندانم را شکست؛ باید اخراج می شد/ حیف شد پنالتی را از دست دادیم!

صحنه پنالتی پرسپولیس را چطور دیدی؟ به نظرت پنالتی بود؟

صد در صد شبیه سازی بود و باید کارت زرد می‌گرفت. ولی به هر حال اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. ما در بازی برگشت با پرسپولیس در لیگ هم از این اشتباهات خیلی ضرر کردیم اما از آن تیم‌هایی نیستیم که سرداور بریزیم و داد و فریاد کنیم.

چطور در نیمه دوم تا این اندازه متفاوت شدید؟

اگر ما در این مرحله حذف می‌شدیم کل زحمات مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک، هواداران و بقیه عوامل به هوا می‌رفت و دود می‌شد. ما در نیمه دوم واقعاً خیلی بهتر بودیم. کادرفنی بین دونیمه نکات مهمی‌را به ما گوشزد کردند و ما برگشتیم و گل مساوی و بعد گل برتری را هم زدیم. تازه حیف شد که یک پنالتی را هم خراب کردیم.

رابطه مهدی رحمتی با بازیکنان تیم چطور است؟

کاملاً رابطه دوستانه ای با او داریم. آقای رحمتی در شهر خودرو نتایج خیلی خوبی گرفتند و کارنامه فوتبالی شان هم که به لحاظ ملی و باشگاهی کاملاً مشخص و گویای همه چیز است.

در مرحله بعد باید با تیم خلیج فارس ماهشهر بازی کنید؟

این تیم در لیگ دو فوتبال بازی می‌کند و تا اینجا نتایج خیلی خوبی گرفته و اتفاقا توانسته سه تیم لیگ برتری را هم حذف کند. بنابراین قطعاً تیم خطرناکی است. فکر می‌کنم تیم خلیج فارس ماهشهر از پرسپولیس هم قوی تر باشد. چون آنها انگیزه زیادی دارند و با تمام وجودشان به میدان خواهند آمد.

فکر می‌کنید امسال بتوانید قهرمان جام حذفی شوید؟

کار سخت است. ما در شروع فصل تصور می‌کردیم که بتوانیم جایگاهی بین ۵ تیم اول لیگ داشته باشیم و حتی به سهمیه فکر نمی‌کردیم اما شکر خدا، حالا که در جام حذفی این نتایج را گرفته‌ایم می‌خواهیم تلاش کنیم تا قهرمان شویم.

حرف باقیمانده؟

جا دارد از تک تک هواداران تیم آلومینیوم که به استادیوم آزادی آمده بودند و بقیه آنها که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    شانس آوردید عیسی آل کثیر درپرسپولیس نبود و اگربازی می کرد بعدازپایان بازی چشماتون پرازاشک بود. والان این حرفها رانمی زدید. با عیسی آل کثیر نتیحه بازی برعکس می شد و آلومینیوم اراک بازنده بازی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی