نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
محمد نوازی و مهدی رحمتی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد نوازی مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: ما روی تک تک بخش‌های تیم پرسپولیس برنامه داشتیم به ویژه ضعف خط دفاعی این تیم که از همان نقطه هم توانستیم به آنها ضربه بزنیم و صعود کنیم.

محمد نوازی مربی تیم آلومینیوم و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط صعود تیم آلومینیوم و شکست پرسپولیس در جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد:

درباره صعود تیم‌تان و بازی با پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

ما تفکر و ذهنیت تیم مان و همه مسائل مربوط به این بازی را جمع کرده بودیم تا بتوانیم در جام حذفی یکدل شویم که شکر خدا این اتفاق افتاد و توانستیم نتیجه مورد نظر را بگیریم.

شروع خوبی نداشتید. اینطور نیست؟

طبیعی بود! پرسپولیس با تماشاچیانش در خانه خودش بازی می‌کرد و بچه‌های تیم ما پس از مدت‌ها بازی بدون تماشاگر، روبروی تماشاگران پرسپولیس به میدان رفته بودند و به نوعی این بازی برایشان حالت افتتاحیه داشت. به همین خاطر تحت تاثیر شرایط استادیوم قرار گرفتند و یک گل زودهنگام خوردیم. اما مهم این بود که تلاش کردند و خیلی زود به بازی برگشتند و توانستیم گل خورده را جبران کنیم.

بین نیمه چه صحبت‌هایی انجام شد؟

کادر فنی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس که در طول هفته روی آن کار کرده بودیم را بار دیگر به بچه‌ها یادآوری کرد و بچه‌ها هم دل شدند تا در بازگشت به میدان با حکم صعود زمین را ترک کند که همین هم شد و شکر خدا این اتفاق افتاد و توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. تازه یک پنالتی هم از دست دادیم. این برد را به کارمندان و کارگران آلومینیوم اراک تقدیم می‌کنیم و به همه طرفداران این تیم تبریک می‌گوییم.

در صحنه پنالتی پرسپولیس، خطایی صورت گرفت؟

به نظر من وقتی کمک داور ویدیوی (VAR) نداریم حرف زدن در این باره هیچ فایده ای ندارد. چون وقتی سوت پایان بازی خورده می‌شود دیگر هیچ چیزی تغییر نمیکند. مهم این بود که کمک داور ویدیویی نداشتیم. اگر با همان یک گل نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد حق و حقوق یک استان ضایع می‌شد. امیدوارم مسئولان فدراسیون هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنند. از نظر خودمن هم خطایی صورت نگرفت و شبیه سازی بود ولی باز هم می‌گویم نزدیک بود به خاطر یک وسیله ویدیویی که همه دنیا دارند و ما نداریم، زحمات یک استان نابود شود.

پرسپولیس - آلمینیوم اراک

فکر می‌کردید بتوانید پرسپولیس را مقابل تماشاگرانش حذف کنید؟

به هر حال ما قصدمان کسب پیروزی و صعود بود. حضور تماشاگران پرسپولیس هم در عملکرد آنها تاثیر داشت ولی ما هم در استادیوم تنها نبودیم و جمعی از هواداران آلومینیوم ما را در آزادی تشویق می‌کردند .

به لحاظ فنی چه برنامه‌ای داشتید تا بتوانید پرسپولیس را شکست بدهید؟

ما روی خط دفاعی شان کار کرده بودیم و می‌دانستیم که می‌توانیم روی توپهای سوم، شانس داشته باشیم و اتفاقاً همین هم شد و با فشاری که روی خط دفاعی شان می‌آوردیم منجر به اشتباه بازیکنانشان می‌شدیم. به هر حال هر اشتباه به لحاظ روحی روانی تیم را به هم می‌ریزد و این باعث شده تا ماه از فرصت‌ها استفاده کنیم و برنده شویم.

می‌دانید در مرحله بعد باید با خلیج فارس ماهشهر بازی کنید که لیگ دویی است؟

بله، بازی خیلی سختی است. در جام حذفی تیم سخت و آسان وجود ندارد و همه خطرناک هستند. امیدوارم خدا کمک کند تا با عبور از این مرحله به فینال برویم و در نهایت قهرمان شویم. تیم ماهشهر هم برای خودش شخصیت دارد و قابل احترام است.

خیلی از استقلالی‌ها بابت حذف پرسپولیس توسط آلومینیوم خوشحال بودند. خبر دارید؟

بله! چون تعدادی از اعضای کادر فنی ما استقلالی بودند این شرایط احساس شد و ما خیلی پیام محبت آمیز دریافت کردیم که از همه استقلالی‌ها متشکریم. خوشحالیم که آنها هم خوشحال هستند. اما باید یادمان باشد که بازیکنان ما از جانشان مایه گذاشتند تا بتوانند در این بازی برنده شوند. واقعا باید به آنها خسته نباشید گفت.

یک روز تاخیر بازی به خاطر آلودگی هوا چه تاثیری روی تیمتان داشت؟

خیلی مشکل خاصی نبود. ما از نوزدهم در تهران حاضر بودیم تا بیستم به میدان برویم که هوا خراب شد و گفتند بیست و یکم بازی کنیم. در کل این موضوع مشکلی برای ما ایجاد نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    درود بر محمد نوازی ،درود بر مهدی رحمتی، ودرود بر همه آبی دلان اراکی خیلی قشنگ بازی کردید خسته نباشید دلاور مردان آبی اراکی
  • Daryoush US ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    Turkali ma ham baraye khoshaley hazfe sho Esteghlalyha emrouz kheily khoshalim, souale man in hast ke tamae karhaye modiriaty oftade daste Turkha dar Iran? masoulan movazeb bashand, iran hamash shodeh Turk, man dar yek mehmany irany boudam ke in mehmany ra yek farse anjam dade boud, valey didam hame darand ba ham Tukey sohbat mikonand
  • هادی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    ما هم خوشحالیم که یک پرسپولیسی تیمتونرو حذف کرداونم با تیمی که میدیران و مالکانش استقلالین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی