نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گلایه توخل از داور؛ باید آن صحنه را خودش بررسی می‌کرد/ تیم من شایسته صعود بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

توماس توخل سرمربی چلسی می‌گوید شاگردانش بر اساس بازی‌ای که شب گذشته در سانتیاگو برنابئو از خود به نمایش گذاشتند، شایسته صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

توماس توخل سرمربی چلسی که در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود برتری ۳-۲ در خانه رئال مادرید، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵-۴ شکست خوردند و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازماندند، پس از این بازی گفت: «بابت حذف‌مان از لیگ قهرمانان اروپا خیلی ناراحتیم اما در عین حال بسیار افتخار می‌کنیم. ما یک بازی فوق‌العاده را از خود به نمایش گذاشتیم. ما چهار گل (در مجموع دو دیدار) به ثمر رساندیم، موقعیت‌های جدی بیشتری برای گلزنی داشتیم. بدشانس بودیم و روی کیفیت انفرادی بازیکنان حریف شکست خوردیم.»

وی افزود: «ما دو اشتباه بعد از به دست آوردن توپ در این بازی داشتیم که مهمترین لحظات در بازی مقابل رئال مادرید بود. ما مستحق این بودیم که بعد از به نمایش گذاشتن این بازی راهی دور بعد شویم، اما قرار نبود این اتفاق بیفتد. در چنین بازی‌هایی به شانس هم نیاز دارید و در این بازی شانس با ما یار نبود. رئال مادرید در استمفوردبریج خیلی روی دروازه ما خلق موقعیت نکرد، اما از هر فرصت نصفه و نیمه خود استفاده کردند. در چنین بازی‌هایی باید اشتباهات خود را به حداقل برسانید که ما نتوانستیم این اشتباهات را در دو بازی به حداقل ممکن برسانیم. با این حال پشیمان نیستیم. این از آن دست شکست‌هایی است که می‌توان آن را با غرور قبول کرد و به عنوان یک ورزشکار پذیرفت.»

سرمربی آلمانی چلسی صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: «ما در کار با توپ بسیار منضبط بودیم و بدون توپ هم بسیار فعال بودیم. شجاعت و کیفیت زیادی از خود نشان دادیم. خیلی خوشحالم، این راهی است که باید در آن جلو برویم. اگر چنین تلاشی داشته باشیم، تیم خاصی هستیم و در غیر این صورت می‌توانیم مقابل هر تیمی شکست بخوریم. بازیکنانم شخصیت بالایی از خود نشان دادند و می‌توانیم بسیار به خودمان افتخار کنیم.»

توخل در پایان درباره گل مردود مارکوس آلونسو نیز خاطرنشان کرد: «من گل آلونسو را ندیدم، اما به داور (شیمون مارسینیاک) گفتم که بسیار ناامید شدم که خودش برای بررسی صحنه پای صفحه نمایش VAR نرفت. در چنین مسابقه‌ای که خط مشخصی برای سوت زدن دارید، باید رئیس بمانید و چنین تصمیمی را به کسی (اشاره به داور VAR) که روی صندلی نشسته و از جو بازی و سبک خاص داور به دور است، ندهید. داور باید خودش صحنه را بررسی می‌کرد و بعد بهتر بود که توضیح می‌داد. این فقط نظر من است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    اونا که بازی رودیدندگل آلونسو صددرصددرست بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی