۱
پشت پرده حضور ستاره فوتبال ایران در تیم قطری/ مهدی طارمی: باید ۲ برابر پاداش بدهید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همبازی سابق مهدی طارمی ضمن برشمردن ویژگی‌های این بازیکن، به درخواست این مهاجم ایران در دوران حضورش در الغرافه و غافلگیری رئیس باشگاه و سایر بازیکنان اشاره کرد.

دیگو آمادو بازیکن پرتغالی که با مهدی طارمی در تیم الغرافه قطر همبازی بود، در مصاحبه‌ای با روزنامه «اوجوگو» به توانایی‌های مهدی طارمی بعد از درخشش در تیم پورتو پرداخت. طارمی و آمادو چند سال پیش در تیم الغرافه قطر همبازی بودند و این بازیکن پرتغالی شناخت کافی از مهاجم ایران دارد.

آمادو در بخشی از این مصاحبه، علاوه بر خصوصیات فنی طارمی، به ویژگی‌های اخلاقی او هم اشاره کرده است.

وی گفت: طارمی صرف نظر از هر کاری که در یک بازی انجام می‌دهد، اگر مرتکب اشتباه شود احساس گناه و پشیمانی می‌کند. این نشان می‌دهد که او چقدر افتاده و متواضع است.

پشت پرده حضور ستاره فوتبال ایران در تیم قطری/ مهدی طارمی: باید ۲ برابر پاداش بدهید

بازیکن پرتغالی از صداقت مهدی طارمی تمجید کرد و خاطره‌ای جالب را از این بازیکن در زمان حضورش در تیم الغرافه بازگو کرد. الغرافه در سال ۱۳۹۶ با طارمی ابتدا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و سپس به مرحله گروهی این مسابقات راه یافت.

آمادو گفت: در قطر شرایطی پیش آمد که طارمی حتی بیش از حد صادق بود (می خندد). ما بازی مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را برده بودیم و زمانی که رئیس (الغرافه) مبلغ پاداشی که قرار است به ما بدهد را اعلام کرد، مهدی با آن خجالت و صمیمیت خاص خودش بلند شد و گفت ما لایق دوبرابر این پاداش هستیم! البته او بی احترامی نکرد اما ما را غافلگیر کرد.

این بازیکن پرتغالی در پایان گفت: طارمی به خوبی پیشرفت کرده و نشان می‌دهد که شخصیتی قوی دارد. اگر این‌طور نبود نمی‌توانست فشار ناشی از حضور در باشگاهی به بزرگی پورتو را تحمل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زلزله IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    یادت بخیر چه خاطراتی برامون ساختی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی