نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازگشت یک استقلالی در بازی سرنوشت‌ساز/ مجیدی مجبور به استفاده از بازیکن خبرساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر مدافع استقلال بعد از دربی تهران در ترکیب این تیم قرار نگرفته است.

استقلال در شروع دوباره لیگ برتر باید در یک بازی حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود. دیداری که در تعیین قهرمان لیگ برتر تاثیرگذار خواهد بود. اما آبی‌ها در این یدار یک غایب بزرگ دارند. رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال در این بازی به دلیل محرومیت غایب است و فرهاد مجیدی چاره ای جز بازی دادن به محمد دانشگر ندارد. دانشگر در چند بازی اخیر استقلال به شکل مشکوکی نیمکت نشین شده است.

او بعد از دربی تهران هرگز در ترکیب استقلال قرار نگرفت تا به این ترتیب غیبت او خبرساز شود. در خصوص مدافع استقلال شایعه شده او به دلیل حمایت از سیاوش یزدانی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است. شایعه ای که البته هنوز با واکنش روبه‌رو نشده است. با این حال در بازی حساس استقلال در اصفهان این مدافع یک بار دیگر به ترکیب آبی‌ها باز خواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    خدایا شکرت شکرت شکرت ای کاش این ماه رمضان در دست اندر کاران خبر ورزشی تاثیر معنوی میگذاشت واینقدر برای این تیم مظلوم استقلال اینقدر حاشيه درست نمی کردند آخه شما مگر تو دل کادر فنی هستید که برای خودتان تفسیر منفی می‌کنید نکنه غيب دان هستید ما نمی‌دانیم هرچه توهم هست تو ذهنتون به خورد مخاطب می‌دهید آخه یک کم انصاف داشته باشید وجدان داشته باشید چرا این رسانه اینقدر هواداران را آزار میدهد ای کاش جناب ریسی اینترنت را جمع می‌کرد تا دیگه هذیان گویی وگناه کم شود اصلا می دانید انسان بودن یعنی چه با با حیا هم خوب چیزیه دست بردارید از سر استقلال وبگذارید کمی آرامش داشته باشد این شغلیه که این رسانه‌ها دارند با آزار دادن آدمها نون می‌برند سر سفره خانوادشون شما را به این ماه مبارک رمضان حداقل تا آخر این ماه دست ازسر استقلال بردارید خبرنگاران محترم
  • فلانی US ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    چند ویژگی مهم در مجیدی هست که هزینه‌های زیادی براش بوجود میاره. مجیدی خودخواه، مغرور، کمالگرا، انتقامجو و عصبی است. اگر خودشو اصلاح و کنترل نکنه نمیتونه مدت زیادی دوام بیاره.
  • ابراهیم IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    اقای دانشگر بجای طرفداری بهتر نیست دخالت درکار سرمربی نکنی و وظیفه خودت بیشتردقت کنیوبرای خودت تیمت درد سر درست نکنی
  • علی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    دانشگر به خاطر اینکه استوری برای یزدانی و مرادمند گذاشت فعلا آقای مجیدی نیمکت نشینش کرده . حالا خوبه مجیدی خیلی دم از مرام و معرفت میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی