نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۱۰
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن ضمن تمجید از مهاجم ایرانی خود گفت: سردار آزمون هنوز صد درصد آماده نیست و به پنج هفته زمان نیاز دارد.

و به نقل از نشریه «بیلد» آلمان، «جراردو سیوانه» سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن در واکنش به بازگشت سردار آزمون به تمرینات گروهی تیمش گفت: بیماری آزمون واقعاً ناخوشایند بود چون او هنوز عقب است.

وی ادامه داد: آزمون هنوز به زمان نیاز دارد تا صد درصد آماده بشود. او به یک آمادگی کامل در طول چهار، پنج هفته و بازی‌های دوستانه نیاز دارد تا به سطح آمادگی برسد.

سرمربی لورکوزن از مهاجم ایرانی تیمش تمجید کرد و گفت: او می‌تواند با یک حرکت به ما کمک کند. آزمون مسیرها را می‌شناسد، هم تیمی‌هایش را حس می‌کند و کیفیت فنی دارد اما در بازی با ولفسبورگ دیدید که بعد از یک ساعت انرژی او تمام شد و انتظاری که می‌رفت را نداشت. به همین دلیل سعی می‌کنیم او را با ریتم بازی بسازیم؛ گاهی با ۳۰ دقیقه بازی و گاهی ۶۰ دقیقه.

سیوانه با بیان اینکه آزمون در بازی یکشنبه هفته بعد لورکوزن مقابل لایپزیش روی نیمکت حضور خواهد داشت، گفت: امیدواریم در ۳۰ دقیقه آخر بازی که فضا بزرگ‌تر می‌شود او بتواند با کیفیت هجومی خود به ما کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کدوم IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    کدوم آمادگی ؟!!توی روسیه هم مالی نبود..واصلانماینده شایسته ای برای ایران نبود..آبروی ایران روبرد
  • شیخ راسل IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    آزمون تنها ایرانی باشگاه لورکوزن نیست تو تیم زیر ۱۹ سال لورکوزن یه وینگر راست داریم به اسم شاهین بی نیاز جز اون توی تیم زیر ۱۹ مونشن گلادباخ هم دوتا بازیکن دورگه ایرانی آلمانی داریم یکی گلر یکی مهاجم نوک یه بازیکن دیگه هم کیان صادقی هست تو دوسلدورف زیر ۱۹ برادرش شایان صادقی هم تو تیم زیر ۱۶ سال دورتموند هست تو تیم زیر ۱۷ سال پادربورن و آرمینیا بیله فلد هم بازیکن دورگه داریم و تو تیم هامبورگ زیر ۱۹ سال هم یه هافبک با استعداد داریم به اسم میلاد نژاد حاجی لر اطلاعات و ملیت همشون هم توی سایت ترانسفر مارکت موجوده لطفاً اگر شد روی این دورگه های بوندسلیگایی که تعدادشون کم نیست و سنو سال همشونم زیر ۱۹ ساله خبر بزارید با تشکر
  • امیر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    آزمون تازه متوجه شده که در این چند سال در چه لیگ بی کیفیتی بازی می کرده. لیگ در پیت روسیه
  • فرناز IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    ایشاله
  • سهیل IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    قابل پیش بینی بود با رفتن به یه تیم بزرگ نیمکت نشین بشه اگه دنبال پیشرفت بود باید میرفت پرتِغال تا حداقل بهش بازی برسه
  • اااا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    بابای اینو کی آورد فدراسیون خود سعید عزت اللهی دیگه جایی تو تیم ملی نداره. زودتر یه مربی خوب خارجی هم بیارین برا تیم ملی
  • سیداسحق علوی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    لژیونری که فقط قاتل لبنان و ...... بقیه دیگه هیچ
  • گلچین IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    سردار بهترین بازیکن تیم ملیمونه فعلا با بیشترین گل زده تو تیم ملی هم اینو اثبات کرده ایشالله تو بایرن هم موفق میشه
  • عجیب IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    داداش لیگ برتر آلمانه!!!! انتطار دارید اول بسم الله الرحمن الرحیم بیاردش تو ترکیب اصلی!!!! طول می‌کشه
  • حاجی محمد راد DE ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    بزرگترین اشتباه سردار آزمون رفتن به آلمان بود، آنها بسیار نژاد پرست و نسبت به مردمان دیگر کشورها شدیداً کینه ای و عقده های شدید دارند یادمان باشد علی دایی و علی کریمی و حتی مهدوی کیا و هاشمیان در بهترین شرایط جسمی و روحی و روانی بیشتر اوقات جایی در تیم‌های خود نداشتند و بازیکنان ضعیف تر از آنها ولی آلمانی در اولویت بود، در انگلیس هم همینطور بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی