شبکه سه بدون فوتبال خودکشی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها آمده بود که شاید شبکه سه سیما دیگر مسابقات فوتبال را پخش نکند و این کار کلاً به شبکه ورزش محول شود.

شبکه سه سیما در میان تمام شبکه‌های تلویزیون از همه پربیننده تر است. این شبکه با پخش رقابتهای فوتبال خارجی و داخلی مطرح شد و با همین حربه مخاطب جمع کرد. حتی همین حالا هم به جرات می‌توان گفت پخش زنده بازیهای پرسپولیس و استقلال از بهترین سریال‌ها پرمخاطب تر است اما اگر شبکه سه بخواهد قید فوتبال را بزند در واقع دست به یک خودکشی بزرگ زده و با هر سلیقه ای به این مسئله نگاه کنیم می‌بینیم که این کار منطقی و عقلانی نیست.

شبکه سه که چند سالی است برنامه 90 را هم از دست داده، بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی خود را هم به خاطر فوتبال می‌گیرد پس اگر از بعد اقتصادی هم به ماجرا نگاه کنیم می‌بینیم که حذف فوتبال منطقی نبوده و کاری صد در صد غلط است. اگر بگوئیم این کار به خاطر سریال‌ها و برنامه‌های اجتماعی انجام می‌شود،همین حالا چند شبکه داریم که فقط فیلم و سریال‌های قدیمی نشان می‌دهد. در حالی که به جز شبکه سه فقط شبکه ورزش را برای پخش رقابتهای متعدد ورزشی داریم که گاهی اوقات واقعا جوابگو نیست. فراموش نکنیم که لقب شبکه سه سیما شبکه جوان است و بسیاری از جوان‌ها هم عاشق فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد نوری اسرمی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    خاک تو سر صدا سیما
  • سهیل IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    شبکه ی سه خیلی وقته داره راه خودشو میره نه راه مورد علاقه ی مخاطباشو ما کلا تنها چیزی که از شبکه های داخلی میبینیم همین فوتباله که اونم نشد مهم نیست از شبکه های برادران تاجیک با کیفیت فول اچ دی میبینیم زبونشون هم فارسیه
  • سمی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    وقتی مدیر شبکه3 یک بسیجی دو آتیشه س، تعطیلات عیدمیاد بجای سریال طنز،سریال جنگی و کشتن و مردن پخش میکنه،از فروغی توقع بیشتری نیست
  • کامی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    همین الانش مگه غیر از استقلال پرسپولیس بقیه بازیارو پخش نمیکنه.همون بهتر تعطیلش کن بره پایتخته ۷نشون بده خخخخخخ
  • آریهان DE ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    شما غصه شبکه ۳ رو نخور. پولا از این جیب به اون جیب میرند. همشون یه باند هستند.
  • آریا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    فوتبال اگه از شبکه 4 یا افق هم پخش بشه مردم باز هم تماشا میکنن و ربطی به اینکه از شبکه سه پخش بشه نداره بنابراین مخاطب، فوتبال دوست داره نه اینکه صدا و سیمای دولتی و حکومتی رو دنبال کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی