نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲
خبرخوب سرمربی لورکوزن از مهاجم ایرانی/ سردار آزمون شانس فیکس شدن را پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جراردو سیوانه سرمربی بایرلورکوزن قبل از دیدار با لایپزیگ از آمادگی مهاجم ایرانی اش خبر داد.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان این روزها با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می کند و دو روز پیش به تمرینات لورکوزن برگشت.

در همین رابطه بایرلورکوزن در یکشنبه آینده در هفته سی ام بوندسلیگا میزبان لایپزیگ است. سیوان سرمربی لورکوزن درباره آخرین وضعیت سردار آزمون در نشست خبری این دیدار، گفت: سردار آزمون امروز برای اولین بار همراه با این تیم به زمین مسابقه بازگشت. پیشرفت او خوب است و شانس خوبی برای حضور در بازی روز یکشنبه دارد.

آزمون زمستان گذشته با قراردادی ۵ و نیم ساله از زنیت راهی بایرلورکوزن شد. ستاره ایرانی درخشش زمان حضورش در لیگ روسیه را نتوانسته در بوندس لیگا تکرار کند.

آزمون در ابتدای ملحق شدن به لورکوزن برای مدت یک ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور بود. مصدومیت های متوالی باعث شده تا آزمون نتواند به شرایط آرمانی قبل برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ راسل IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    آزمون تنها ایرانی باشگاه لورکوزن نیست تو تیم زیر ۱۹ سال لورکوزن یه وینگر راست داریم به اسم شاهین بی نیاز جز اون توی تیم زیر ۱۹ مونشن گلادباخ هم دوتا بازیکن دورگه ایرانی آلمانی داریم یکی گلر یکی مهاجم نوک یه بازیکن دیگه هم کیان صادقی هست تو دوسلدورف زیر ۱۹ برادرش شایان صادقی هم تو تیم زیر ۱۶ سال دورتموند هست تو تیم زیر ۱۷ سال پادربورن و آرمینیا بیله فلد هم بازیکن دورگه داریم و تو تیم هامبورگ زیر ۱۹ سال هم یه هافبک با استعداد داریم به اسم میلاد نژاد حاجی لر اطلاعات و ملیت همشون هم توی سایت ترانسفر مارکت موجوده لطفاً اگر شد روی این دورگه های بوندسلیگایی که تعدادشون کم نیست و سنو سال همشونم زیر ۱۹ ساله خبر بزارید با تشکر
  • حقی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    Yaşasin bizim serdar سردار آزمون مردم اورمیه عاشقت هستن. یاشا سنی سردار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی