نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
درگیری‌های دردسرساز اروپایی/ باشگاه‌های لیگ قهرمانان جریمه می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رود که یوفا علیه تیم‌های اتلتیکومادرید، منچسترسیتی، بارسلونا و فرانکفورت تصمیماتی انضباطی اتخاذ کند.

یوفا، اتحادیه فوتبال اروپا، پس از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا احتمالاً وارد عمل می‌شود و برای باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت تنبیهاتی را در نظر می‌گیرد.

در بازی‌هایی که بین اتلتیکو و سیتی و از سوی دیگر بین بارسلونا و فرانکفورت انجام شد اتفاقاتی افتاد که البته شباهتی به یکدیگر نداشت اما  انتظار می‌رود یوفا مجازات‌هایی برای هر چهار باشگاه در نظر بگیرد.

در بازی اتلتیکومادرید و منچسترسیتی در دقایق پایانی درگیری‌هایی رخ داد که شروع آن از خطای مدافع اتلتی، فیلیپه، روی فیل فودن بود. این دریری منجر به درگیری بازیکنان داخل و بیرون زمین با یکدیگر شد و جو متشنجی در ورزشگاه متروپولیتانو ایجاد شد که پس از سوت پایان بازی نیز این درگیری‌ها داخل تونل رختکن ادامه داشت.

یوفا منتظر گزارش داور و ناظر مسابقه است تا با عوامل ایجاد درگیری ها برخورد کند. بازیکنان منچسترسیتی در آستانه بازی نیمه‌نهایی مقابل رئال‌مادرید با خطر محرومیت غیرمنتظره مواجه هستند، اما محرومیت بازیکنان اتلتیکو به احتمال زیاد به ابتدای فصل آینده و حضور این تیم در رقابت‌های اروپای فصل بعد موکول خواهد شد.

به دلیل تخلف داخل و خارج زمین/ باشگاه های لیگ قهرمانان جریمه می شوند

بحران بلیت در بازی بارسلونا و فرانکفورت

شکست بارسلونا در لیگ اروپا مقابل فرانکفورت برای باشگاه کاتالان هم در داخل و هم خارج از زمین مشکل ساز بود، زیرا حضور گسترده هواداران آلمانی در ورزشگاه نوکمپ به وضوح قوانین بر خلاف قوانین بود.

یوفا اعلام کرده بود که طرفداران تیم‌ میهمان باید جداگانه در یک بخش مشخص در ورزشگاه استقرار داشته باشند، با این حال هواداران فرانکفورت بسیار بیشتر از ۵۰۰۰ بلیت اختصاص داده شده خود را در اختیار داشتند و طبق گزارش‌های منتشر شده حدود ۳۰ هزار نفر از طرفداران تیم آلمانی جو عجیبی را در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا، نوکمپ، ایجاد کرده بودند.

گفته می‌شود این بلیت‌ها توسط هواداران بارسلونا با قیمت بالاتر به آلمانی‌ها فروخته شده و به همین دلیل اکنون بارسلونا به عنوان میزبان بازی مورد تحقیق و بررسی یوفا قرار خواهد گرفت و احتمالاً تنبیهاتی برای این باشگاه و همچنین برای تیم فرانکفورت در نظر گرفته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی