پورتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پورتو در حالی امشب به مصاف پورتیموننزه می رود که آنها در ۵۷ دیدار گذشته خود در لیگ پرتغال متحمل شکست نشده اند.

پورتو با رکورد ۵۷ بازی متوالی بدون باخت در پرتغال، بامداد امشب کار خود را در لیگ پرتغال ادامه می دهد در حالی که اسپورتینگ و بنفیکا در دربی بزرگ پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در آن "شیرها" به دنبال حفظ امیدهای خود جهت دنبال کردن اژدهایان در صدر جدول هستند.

اژدهایان صدرنشین که یکشنبه گذشته با گل پنالتی مهدی طارمی بازیکن ایرانی خود به امتیاز ۷۹ رسیدند، رکوردی را که بنفیکا بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۸ به ثبت رسانده بود، شکستند و ۵۶ بازی را بدون شکست در مسابقات قهرمانی داخلی کشور پشت سر گذاشتند.

آخرین شکست پورتو در لیگ برتر پرتغال به هفته ششم لیگ قبل بازمی‌گردد. جایی که آنها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم پاسوس ده فریرا تن به شکست دادند. در ۲۸ دیدار بعدی لیگ قبل و ۲۹ هفته ای که از فصل جاری لیگ برتر پرتغال گذشته، پورتو هیچ باختی را تجربه نکرده تا بدین صورت آنها رکورد تاریخی را از خود به جای بگذارند.

آنها امشب به مصاف پورتیموننزه تیم رده دوازدهمی خواهند رفت که بیشتر شبیه به یک چالش است. با این حال سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو اصرار دارد که در این دیدار "هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد"، زیرا پورتیموننزه تیمی است که "فقط به دلیل بازی های خارج از خانه در رده ششم قرار گرفت" و نوید "یک بازی دشوار" را می دهد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت روز جمعه این صحبت ها را به زبان آورد.

کونسیسائو افزود: پورتیموننزه تیمی است که چند بازیکن خارجی دارد و این باعث ایجاد ابهام در آماده سازی ما و در جزئیاتی که روی آن کار می کنیم، می شود. آنها یک تیم فنی با تجربه بالا هستند.

مانافا، برونو کاستا و ماتئوس اوریبه به دلیل گذراندن دوره درمان، این دیدار را از دست خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی