نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شهاب عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام فدراسیون قرار است ۱۰ خرداد مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا در این جلسه تکلیف عزیزی خادم مشخص شود.

مدت هاست حرف از برگشت دوباره عزیزی خادم و رایزنی‌های او با برخی اعضای مجمع در میان است که واکنش‌های زیادی از جمله پاسخ برخی نمایندگان مجلس را به همراه داشته که آن را خوابی دانستند که محقق نخواهد شد. با این حال در ماجرای عزیزی خادم که به عزیز خوبان معروف شده بود، مخالفت هیات رئیسه رای به برکناری موقت او تا تشکیل مجمع داد. حالا در صورت برگزاری مجمع اگر براساس قانون عزیزی خادم بتواند یک سوم آرا را بیاورد و همراه خودش کند او دوباره به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برخواهد گشت. اتفاقی که زیاد برای عزیزی خادم که در دوره قبل توانست با قدرت آرا را به نفع خودش کند و به مسند ریاست بنشیند کار زیاد سختی نخواهد بود.

با این حال هیات رئیسه که همچنان مخالف بازگشت عزیزی خادم است، در این گیرودار بیکار ننشسته و برای محقق نشدن این اتفاق مجموعه اقداماتی را انجام داده است تا در دهم خرداد حکم به برگشت مدیر برکنار شده فدراسیون داده نشود. در این خصوص شنیده می‌شود که هیات رئیسه برای محقق نشدن این اتفاق دست به جمع آوری یکسری مدارک از تخلفات مالی عزیزی خادم زده است که در این خصوص شنیده شده ۴۳ مورد از این تخلفات جمع آوری و قرار است به کمیته اخلاق فرستاده شود تا با بررسی آنها در مورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال رای صادر کند.

در این خصوص نکته مهم در این اقدام هیات رئیسه این است که اگر کمیته اخلاق با بررسی این اسناد تخلف مالی عزیزی خادم حکم به محکومیت او بدهد، بدون شک یک محرومیت شامل حال رئیس موقت برکنار شده فدراسیون فوتبال خواهد شد. به این ترتیب این حکم اگر سه تا شش ماه باشد آن موقع عزیزی خادم در تاریخ دهم خرداد ۱۴۰۱ شرایط حضور در مجمع را ندارد و به این ترتیب خود به خود حضور دوباره وی منتفی خواهد شد. چرا که این حضور به واسطه محرومیت احتمالی او ممنوع بوده و این یعنی دیگر یک سوم آرا هم نفعی دیگر برای عزیز خوبان نخواهد داشت. حالا همه چیز در دست کمیته اخلاق است و باید دید در این فرصت باقی مانده چه تصمیمی با موارد تخلف ارائه شده از سوی هیات رئیسه خواهد گرفت و چه حکمی خواهد داد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    تنهاتخلف عزیزی خادم حمایت نکردن بی چون وچراازتیم پیروزی بودهمین وبس وگرنه فدراسیون های قبلی خیلی کثیف ولجن بودن ولی چون ازتیم خواص حمایت میکردن کسی کاری باهاشون نداشت اینهامیخوان باهرترفندی شده ششمین جام فسادروهم بگیرن چون توآسیانمیتونن برای تاج کری بخونن بااین جامهای پوشالی برای تاج کبیر مثلا کری بخونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی