نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دروغ بزرگ بازیکن پرسپولیسی برملا شد/ سند جدید به دست باشگاه رسید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اسناد مالی مربوط به پرداخت پول به رادوشویچ را به باشگاه داد.

شکایت بوژیدار رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود باعث صدور حکم ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) از سوی فیفا شد تا باشگاه پرسپولیس چاره‌ای جز پرداخت این پول یا اعتراض به آن برای بررسی مجدد در دادگاه عالی ورزش (CAS) نداشته باشد.

فیفا در حالی رأی به محکومیت باشگاه پرسپولیس داده است که دروازه‌بان کروات سرخ‌ها از ارائه سند دریافت ۴۶ هزار یورو از باشگاه که از طریق صادق محرمی آن را دریافت کرده بود، سر باز زد تا عصبانیت مدافع تیم ملی ایران را به همراه داشته باشد.

محرمی که در دیناموزاگرب کرواسی بازی می‌کند برای پرداخت بخشی از مطالبات رادوشویچ پولی را از باشگاه دریافت می‌کند تا به رادو انتقال دهد. رادو نیز برگه‌ای را بابت دریافت این پول امضا کرده و به صادق محرمی می‌دهد اما بار دیگر خواستار دریافت همین پول از حساب باشگاه شده است.

صادق محرمی با ناراحتی بابت رفتار عجیب رادوشویچ سند مربوط به پرداخت ۴۶ هزار یورو به این بازیکن را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است تا آنها در دفاعیه خود برای ارسال به دادگاه عالی ورزش از آن استفاده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Fatid US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    Lotfan inha ra nanevusid dar rouznameha ta masoulane perspolis betavanad estefade dorost konand
  • لنگ قرمان داوری IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    بادغل کاری توایران سربازیکن وتیمهارامیبرن ولی کورخواندن خارجبهازرنگنن دعل کارا
  • فرشاد IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    دروازه بان گران قیمت و نیمکت نشین به چاه نفت زده و تا جایی که زورش برسه و بتونه گوش تیمو میبره، یعنی تو این مملکت یکی پیدا نمیشه یقه انصاریفرد رو بگیره؟اگر فقط یکبار از جیب نامبارک این افراد تاوان گرفته بشه، حساب کار دست بقیه دزدا و نامدیران بی لیاقت میاد، نامدیر نامردی که چند سال قبل جوراب پنجاه هزار تومنی از حساب باشگاه برای خودش خریده باید بسزای اعمال (دزدی هاش) برسه.
  • نادی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    مفت خورازحماقت مدیران ایرانی استفاده کردی با ۱۵تا بازی ۵۰میلیارد پول با جیب زدی مردم این روزها برای یک میلیون تو مان هزارتا پشتک میزنن
  • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    آی مردم! آی مجری ظالم خارجی پرست! من از همون اول چقدر گفتم این بشر کلاشه! قسم به چی که بوی خر مرده به مشامش رسیده! اونوقت میثاقی میاد کلی بهش تریبون می ده، با مظلوم نمایی و دست گذاشتن رو نقطه ضعف طرفدارا، چنان اون رو تطهیر میکنه که بیا و ببین!!! بعد.. برای یک دقیقه هم حق باشگاه رو قبول نداره، نه فرصت دفاعی میده!! نه... تا اینجای برای من. مطابق پیشبینی هام از مدیر و مجری و فلانه، چون این خارجی یا بهتر بگم غرب پرستی عموم مردم خودمون رو خوب میشناسم. اما اونجایی که خیلی آزار دهنده هست، مدیریت رئیس صدا و سیمایی هست که ادعای دین داری و عدالت محوری و غرب ستیزیشون گوش فلک رو کر کرده، اما بعد فردوسی پور، باز تریبون رو به دست چنین افرادی می ده!! تا کی خون دل؟!
  • A.f IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    950هزار دلار😳😐
  • تاج NL ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    لنگیها با این همه بدهی بازدهیشون کو پس
    • کیسه IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      هنو مونده به بازدهی شما تو کل ده سال گذشته برسیم دوچرخه سوارای پرروی حکومتی. فرااد +آجرلو مافیای فوتبال
  • Fashu Poshteh IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    باید یقه کسی رو گرفت که اجازه نمیده آدم کار بلد بیاد راس کار و از افراد نالایق و مفسد در پستها برای مقاصد فساد آلود خود استفاده میکنند ، کلی از مدیران ارشد شرکتهای بزرگ و یا حتی پستهای مدیریتی و سیاسی کشورهای مطرح دنیا ایرانی هستند اما تو ایران هیچ مدیر شایسته ای جرات نمیکند بیایید راس کار ، و ناچار میشوند کشور را ترک کنند بروند جایی از دنیا تا توانایی خودشان رو نشان دهند ، جواب اینهمه فساد در ایران را باید کسانی بدهند که میگفتند ما مدیران متعهد و ارزشی میخواهیم نه متخصص ، هر چند به نظر خودم آدمی که قبول میکند در راس کاری که بلد نیست قرار بگیرید به هیچ وجه آدم ارزشی و متعهد نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی