نکونام: با تغییر تاکتیک به مصاف آخال می‌رویم/ بازی فردا متفاوت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: قسمت دوم لیگ قهرمانان از فردا برای ما شروع می‌شود و تمام تمرکزمان روی بازی با آخال است.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی برگشت با آخال ترکمنستان اظهار داشت: قسمت دوم لیگ قهرمانان از فردا برای ما شروع می‌شود و تمام تمرکزمان روی این مسابقه است.  تکرار می‌کنم گروه ما سخت است و تمام حریفان خوب هستند. با توجه به اینکه یک بازی با آخال داشتیم، شناخت بیشتری از هم پیدا کردیم.

وی ادامه داد: برای تیم‌ها و بازیکنان بازی فردا سخت تر خواهد بود. شرایط و حساسیت بازی‌ها را می‌دانیم.  نیاز داریم فردا با تمرکز کامل بازی کنیم. می‌توانیم از اشتباهات دیدار قبلی استفاده کنیم تا در نهایت به هر سه امتیاز بازی برسیم. آخال هم فردا با تمام وجود بازی می‌کند تا برنده شود. این وظیفه و کار ما را سخت می‌کند. باید تلاش بیشتر و تمرکز بالاتری برای موفقیت داشته باشیم. 

سرمربی تیم فولاد تصریح کرد: نکته‌ای که خیلی مهم هست این است که در این جام باید بتوانید به پیروزی برسید. در دو بازی اول علی‌رغم شایستگی‌های مان نتوانستیم بازی را ببریم و در دیدار سوم در لحظه آخر توانستیم بازی را به نفع خودمان کنیم. به پیروزی رسیدن در این جام خیلی برای ما مهم و حیاتی است.

نکونام تصریح کرد: ما برنامه ریزی کاملی برای صعود از این مسابقات داریم. به این فکر نمی‌کنیم که تیم دوم گروه باشیم زیرا همه تیم‌ها دوست دارند تیم اول گروه باشند. تمام تمرکز ما کسب حداکثر امتیازات است. نکته مهم برای صعود این است که در هر بازی حداکثر تمرکز را داشته باشیم و بیشترین امتیاز را بگیریم. به جایگاه فعلی‌مان توجه نمی کنیم. هدف مان از روز اول مشخص بوده و برای آن می‌جنگیم.

وی ادامه داد: قطعا بازی فردا متفاوت است. مهم این است که ما روز آخر وقتی بازی‌ها تمام می‌شود چه جایگاهی را به دست بیاوریم. هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد و از الان نمی‌توانیم درمورد یک دیدار صحبت کنیم بلکه باید درمورد کل تورنمنت صحبت کنیم. هدف‌مان کاملا مشخص است و بعد از آخرین بازی می‌خواهیم موفقیت و خوشحالی خود را جشن بگیریم. البته برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم با تمام تمرکز و انرژی بازی کنیم.

سرمربی تیم فولاد عنوان کرد: با توجه به اینکه یک بازی با آخال انجام دادیم شناخت بیشتری برای بازی فردا از هم داریم. یک تیم و تاکتیک متفاوت برای دیدار فردا پیشبینی کرده تا بتوانیم به آخال برتری پیدا کنیم. قطعا آخال هم تغییراتی خواهد داشت و ما آمادگی این تغییرات را داریم ولی تمام تمرکزمان روی عملکرد و بازیکنان تیم خودمان است. به تمرکز بالایی نیاز داریم. اگر بین دو بازی فاصله بود مقداری شرایط فرق می‌کرد اما الان فاصله‌ 3 روزه تمرکز بالایی می‌خواهیم و با توجه به شناختی که تیم‌ها و بازیکنان از هم دارند کار برای هر دو تیم سخت می‌شود. البته فردا سیستم و تاکتیک ما کاملا تغییر خواهد کرد.

نکونام در مورد اینکه آیا بازیکنان تیمش خسته هستند، گفت: قطعا از نظر روحی، روانی و فیزیکی بازیکنان خسته تر شدند. این ریکاوری است که اهمیت بالایی دارد. سعی کردیم تیم را از نظر روانی و فیزیکی ریکاوری و آماده این بازی کنیم. در این تورنمنت ها ریکاوری از هر نظر مهم است. فقط می توانیم جلسات مختلف و ریکاوری داشته باشیم. فرصت کار تاکتیکی خیلی محدود است. تمام کارها با صحبت در جلساتی که داریم انجام می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی