اعتراض شدید هواداران منچستریونایتد ادامه دارد/ مالک باشگاه خواهد مُرد!/ تصاویری از حضور نیروهای امنیتی حوالی زمین تمرین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در پی تظاهرات ضد گلیزرها، باشگاه منچستریونایتد تدابیر امنیتی را در خارج از زمین تمرینی کارینگتون افزایش داد.

به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد در بحبوحه اعتراضات هواداران، امنیت مقر کارینگتون خود را افزایش داده است. پلیس با سگ‌های موادیاب اوایل امروز در خارج از زمین تمرین در تلاش برای جلوگیری از هرگونه مشکل بیشتر مشاهده شد.

تعدادی از هواداران روز جمعه در کارینگتون گردهم آمدند تا از خانواده گلیزر بخواهند که دست از سر باشگاه بردارند. همچنین پیامی هم برای بازیکنان داشتند: «آن‌ها شایستگی پوشیدن پیراهن را ندارند.»

برخی از هواداران دو بنر در دست داشتند و بقیه هم در بیرون از مرکز تمرین دود قرمز رنگ پرتاب می‌کردند. پلیس به محل فراخوانده شد، اما گفته شد که تظاهرات مسالمت‌آمیز بوده و با حضور حدود ۳۰ نفر برگزار شد.

اما قبل و در حین پیروزی ۳-۲ مقابل نوریچ، اعتراض شدیدی علیه گلیزرها در جریان بود. هواداران معترض دیروز با تکان دادن بنرها و شعارهای ضد گلیزرها به اولدترافورد آمدند. اعتراض در داخل تئاتر رویاها ادامه یافت و برخی از هواداران تا دقیقه ۱۷ از نشستن روی صندلی خودداری کردند؛ هر یک دقیقه به نشانه هر سال مالکیت گلیزرها.

باشگاه منچستریونایتد اکنون بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن مصرانه می‌گوید که به حق هواداران برای بیان نظرات‌شان احترام می‌گذارد. در این متن آمده است: «ما سخت تلاش می‌کنیم تا شرایط را برای موفقیت دوباره در زمین فراهم کنیم و در عین حال تعامل خود با هواداران‌مان را تقویت می‌کنیم. ما به حق هواداران برای بیان مسالمت‌آمیز نظرات خود احترام می‌گذاریم و به گوش دادن به آن‌ها با هدف همکاری با یکدیگر ادامه می‌دهیم تا باشگاه به جایی که همه می‌خواهیم برسد: رقابت برای کسب جام‌ها.»

هواداران منچستریونایتد

از آخرین راهپیمایی‌ها شعارهایی از قبیل «ما می‌خواهیم گلیزرها بروند» شنیده می‌شد، همچنین برخی فریاد می‌زدند که: «جو گلیزر خواهد مُرد.» اما پس از آن که کریستیانو رونالدو با ضربه ایستگاهی هت‌تریک کرد و پیروزی ۳-۲ مقابل نوریچ را امضا کرد، هواداران به شدت او را تشویق کردند.

در مورد خانواده گلیزر، هواداران می‌خواهند شاهد تغییر ساختار عمده در سطح هیئت مدیره باشگاه در جهت بهبود نتایج در زمین باشند. یکی از هواداران گفت: «ما فقط می‌خواهیم آنچه را که اتفاق می‌افتد برجسته کنیم. می‌خواهیم مردم بدانند که این باشگاه خوبی نیست. کاری که نقل و انتقالات انجام می‌دهد افزایش قیمت سهام یا جذب حامیان مالی است. آن‌ها آدم‌های فوتبالی نیستند. ما حتی نزدیک فوتبال هم نیستیم. این کشتارگاه است.»

اعتراض شدید هواداران منچستریونایتد ادامه دارد/ مالک تیم خواهد مُرد!/ تصاویری از حضور نیروهای امنیتی حوالی زمین تمرین

گلیزرها امیدوارند تا هرچه زودتر با انتصاب اریک تن‌هاخ به عنوان جانشین رالف رانگنیک، طرفداران عصبانی را خشنود کنند. به نظر می‌رسد سرمربی آژاکس در تابستان امسال پس از رقابت با مائوریسیو پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن، هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی