نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
محمد پنجعلی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در گروه خوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم و این شانس را برای تیم ملی فوتبال ایران قائل هستم که به فکر صعود باشد و برای تحقق این امر نیازمند برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های طراز اول جهان هستیم.

محمد پنجعلی کاپیتان و دفاع آخر تیم ملی و البته یکی از بهترین‌های خود در پستی که تخصصی در آن کار می‌کرد، ۴۵ بازی ملی در کارنامه دارد و معتقد است در این دوره از رقابت‌های جام جهانی، شانس صعود به عنوان تیم دوم گروه را داریم به شرط آنکه تمهیدات لازم برای این صعود در نظر گرفته شود. پنجعلی در خصوص وضعیت پرسپولیس هم صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

*گروهی که در آن هستیم به نظرم گروه خوبی است و این شانس را برای تیم ملی فوتبال ایران قائل هستم که به فکر صعود باشد. از انگلیس که بگذریم، تیم‌هایی همچون آمریکا یا برنده پلی‌آف اروپا، تیم‌های چندان قدری نیستند که نتوانیم در برابر آنها بازی خوبی را انجام دهیم. حتی در برابر انگلیس هم این فرصت وجود دارد که به حداقل امتیاز دست پیدا کنیم. بازی‌های ایران را برابر آرژانتین، پرتغال و یا اسپانیا را به یاد بیاورید. توانایی و ظرفیت خوبی داریم، اما باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببریم و با دید حرفه‌ای به موضوع نگاه کنیم.

*آمریکا آن تیم جام جهانی ۱۹۹۸ نیست و هم آن تیم نیستیم. هر چند در آن دوران تیم بسیار خوبی داشتیم اما بازیکنانی که الان در خدمت تیم ملی هستند در بهترین شرایط هستند و در بالاترین سطح فوتبال اروپا و جهان بازی می‌کنند. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و بازیکنان دیگر توانایی‌های فنی بالایی دارند و می‌توانند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند. تنها نگرانی من در این خصوص این است که در کارهای انفرادی خیلی خوب هستیم، اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیریم، ایرادهایی وجود دارد که باید حل شود و در غیر این صورت در جام جهانی دچار مشکل می شویم.

هواداران پرسپولیس بدانند زندگی ادامه دارد/ در گذشته ما راز و نیاز داشتیم اما امروز شاهد طلسم و جادو هستیم!/ پرسپولیس مدعی قهرمانی بود اما...

*با توجه به فرصتی که در اختیار داریم بهترین گزینه حفظ اسکوچیچ است و باید از او همه جانبه حمایت کرد. نیازمند برگزاری اردوهای خوب و با کیفیت هستیم و زمان را باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که بازیکنان بیشترین زمان ممکن را در کنار هم و با هم باشند تا در کارهای گروهی بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

*آبروی ورزش ایران و آینده فوتبال ما خوب نیست. این که از مباحثی مانند جادو و طلسم سخن به میان می‌آید اصلا خوب نیست. این که نام جادوگری در فوتبال ایران مطرح می‌شود به هیچ عنوان زیبنده ورزش ما نیست و باید با افرادی که چنین جریان سازی‌هایی را می‌کنند به شدت برخورد کرد. در گذشته ما هم راز و نیاز داشتیم اما دلی بود و بین ما و خدا بود، اما این که بحث طلسم و جادوگری در قبال پول مطرح می‌شود، مبحثی است که باید با آن جدی برخورد کرد.

*متاسفانه پرسپولیس در ابتدای لیگ مدعی اصلی قهرمانی بود اما رفته رفته شانس خود را کم کرد. فقط یک کلام می‌گویم، زندگی ادامه دارد. من به عنوان یک پیشکسوت وظیفه دارم از تیم محبوب، بزرگ و قابل احترام پرسپولیس حمایت و دفاع کنم. هواداران هم نشان دادند به خوبی شرایط را درک می‌کنند و می‌دانم آنها هم از تیم و بازیکنان حمایت خواهند کرد.

*باید قبول کنیم شانس پرسپولیس برای قهرمانی کم رنگ شده است، اما این پایان دنیا نبوده و نیست. پرسپولیس در این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشت اما در برخی از بازی‌ها هم ایرادهایی داشت که باید از آنها درس بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی