نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
۰ |
۴
زوج رویایی مهدی طارمی را بیشتر بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به همراه هم‌تیمی‌ برزیلی‌اش در رده سوم گلزن‌ترین زوج‌های دوران مربیگری سرجیو کونسیسائو هستند.

درخشش مهدی طارمی در پورتو در حالی ادامه‌دار است که حالا آماری جالب‌توجه از او و زوجش در حط حمله این تیم توسط یک نشریه معتبر پرتغالی منتشر شده است. بر اساس گزارش نشریه «اُ ژوگو» پرتغال؛  زوج «مهدی طارمی - اوانیلسون» با به ثمر رساندن ۴۲ گل در مجموع رقابت‌های فصل جاری، در رده سوم گلزن‌ترین زوج‌های دوران مربیگری سرجیو کونسیسائو در طول یک فصل هستند.

بر اساس این گزارش؛ مهاجم برزیلی پورتو این فصل در تمامی رقابت‌ها ۲۰ گل برای تیم تحت‌هدایت کونسیسائو به ثمر رسانده است و مهدی طارمی هم آمار ۲۲ گل‌زده در تمامی رقابت‌ها را به نام خود به ثبت رسانده است. زوج «طارمی- اوانیلسون» از این حیث پس از زوج «پارلیاس مارگا - ابوبکر» با ۴۹ گل‌زده و زوج «مارگا - سوارس» با ۴۳ گل‌زده قرار دارند.

با توجه به اینکه پورتو چهار بازی دیگر  در لیگ و حداقل یک بازی دیگر در جام حذفی پرتغال پیش از پایان فصل جاری در پیش دارد، انتظار می‌رود زوج «طارمی - اوانیلسون» بتوانند رکورد خود را در این زمینه بهبود ببخشند و جایگاه بهتری را از خود کنند.

کونسیسائو ۴۷ ساله که از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را برعهده دارد، در آستانه به قهرمانی رساندن این تیم در لیگ برتر پرتغال برای سومین بار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی