گرت بیل
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت بیل پس از جدایی از رئال قصد دارد همچنان در فوتبال اسپانیا به کارش ادامه دهد.

هفته گذشته در بازی برابر ختافه، پس از دو سال بالاخره فرصت برای بازی کردن گرت بیل در ورزشگاه برنابئو مهیا شد. کارلو آنچلوتی در حالی که ۷۴ دقیقه از بازی گذشته بود و برتری ۲-۰ به نام کهکشانی‌ها ثبت شده بود، تصمیم گرفت کریم بنزما را بیرون کشیده و گرت بیل را جانشین او کند.

ستاره ولزی مطابق انتظار با استقبال منفی ۵۰ هزار هوادار رئال وارد میدان شد و بخش‌های گسترده‌ای از ورشگاه علیه او سوت‌های اعتراضی سر دادند. نکته جالب اما واکنش بیل به سوت‌ها بود. او با خنده و لبخند نشان داد که برایش این سوت‌ها چندان اهمیتی ندارند. این هفتمین بازی فصل بیل برای رئال بود و در سه بازی کار را از روی نیمکت شروع کرده است.

مصدومیت‌های متوالی، بی میلی برای بازی و ترجیح تیم ملی ولز و ورزش گلف به رئال، محبوبیت بیل میان هواداران رئال را در ۳ سال اخیر به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

اخیر مدیر برنامه‌های بیل تایید کرد که کار او در رئال به اتمام رسیده و با اتمام قراردادش و در پایان فصل او از این باشگاه جدا می‌شود. شایعات زیادی در مورد آینده ستاره ولزی شنیده می‌شود. اخیرا یک رسانه ولزی ادعا کرده بود که بیل قصد دارد در صورت صعود به جام جهانی، تا شروع رقابت‌ها که ماه نوامبر خواهد بود، برای کاردیف سیتی، تیم شهر زادگاهش بازی کند و با این باشگاه قراردادش شش ماهه امضا خواهد کرد ولی شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو «خوانفه سانس» ادعایی جدید را مطرح کرد.

بیل و خانواده اش در مادرید زندگی راحت و مرفهی دارند و آب و هوای اسپانیا بسیار مطلوب آنهاست. بیل یکی از حاضران همیشگی باشگاه‌های گلف پایتخت اسپانیاست و قصد ندارد با اتمام قراردادش، اسپانیا را ترک کند. طبق این ادعا، بیل در صدد است تا پس از جدایی از رئال، همچنان در لالیگا به فوتبالش ادامه دهد و به یک تیم اسپانیایی دیگر ملحق خواهد شد. سانز مدعی شد که این تیم حتی می‌تواند بارسلونا یا اتلتیکو مادرید نیز باشد. در واقع بازیکنی در حد و اندازه‌های بیل، قطعا در صورت جدایی از رئال و تمایل به بازی در فوتبال اسپانیا، دو انتخاب بزرگ بیشتر نخواهد داشت.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بیل سومین قهرمانی لالیگای خود را امسال با رئال جشن خواهد گرفت و این شانس را دارد تا برای پنجمین بار با رئال چمپیونزلیگ را نیز فتح کند. رئال در نیمه نهایی باید به مصاف سیتی برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    فک نکنم اتلتیک و بارسا اینقدر خار وذلیل شده باشن که بخوان بازیکن نیمکت نشین و مشکل دار رئال رو بخدمت بگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی