نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شهاب‌الدین عزیزی خادم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس معزول فدراسیون فوتبال در مدت یک سال علاوه بر حقوق، پاداش و مزایای دیگری هم گرفته و به صورت میانگین ماهیانه ۵۵ میلیون تومان دریافتی داشته است.

خبرگزاری تسنیم نوشت: در ماجرای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، مسائل زیادی مطرح بود و دلیلی برای عزل موقت او از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد. هیئت رئیسه‌ای که با تشکیل جلسه در روز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ این تصمیم مهم را اتخاذ کرد تا عمر ریاست عزیزی خادم به یک سال (۱۰ اسفند) هم نرسد.

یکی از دلایل مطرح شده برای عزل عزیزی خادم از سوی هیئت رئیسه، عدم شفافیت مالی رئیس فدراسیونی بود که در شروع فعالیت‌های انتخاباتی‌اش وعده درآمد ۱۰ میلیون دلاری داده بود، اما در زمان مدیریت یک ساله خود، جز استفاده از کمک‌های دولتی، نتوانست عایدی خاصی برای فوتبال داشته باشد. به نوعی کاشت عزیزی خادم در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال صفر بود، اما نکته مهم ماجرا برداشت او از فدراسیونی است که دوره سختی را به لحاظ اقتصادی پشت سر می‌گذارد.

طبق اسناد موجود، شهاب‌الدین عزیزی خادم در دوره کوتاه ریاستش بر فدراسیون فوتبال از اسفند ۱۳۹۹ تا اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال (۳۰۶ میلیون تومان) به عنوان پاداش صعود به جام جهانی دریافت کرده است.

جزئیات دریافتی های میلیونی عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال/ از حقوق ماهانه و پاداش صعود جام جهانی تا سفرهای متعدد خارجی

مبلغ حقوق و مزایای عزیزی خادم در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال، ماهیانه ۲۶ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان بوده و در یک سال ۳۰۳ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان دریافت کرده است. در کنار دریافت این حقوق، رئیس معزول فدراسیون فوتبال مبلغ ۵۷ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان به عنوان کارانه و سایر مزایا در یک سال از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

جمع مبالغ دریافتی عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال به عنوان حقوق، مزایا، کارانه و همچنین پاداش صعود به جام جهانی ۶۶۷ میلیون و ۴۹ هزار تومان بوده که دریافت چنین مبلغی در یک سال، در نوع خود جالب توجه است.

با توجه به ارقامی که در بالا به آنها اشاره شد، به طور میانگین، دریافتی ماهیانه عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال مبلغ ۵۵ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان بوده است.

نکته جالب توجه در این سند بخش توضیحات آن است. در این بخش آمده که «پرداخت هزینه‌های ارزی سفرهای خارج از کشور به دلیل اینکه اسناد هزینه‌های آن نزد دیوان محاسبات می‌باشد در این جدول ارائه نشده است». باید دید دریافتی‌های ارزی شهاب‌الدین عزیزی خادم چه میزان بوده است.

جزئیات دریافتی های میلیونی عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال/ از حقوق ماهانه و پاداش صعود جام جهانی تا سفرهای متعدد خارجی

عزیزی خادم در دوران ریاستش بر فدراسیون فوتبال، سفرهای متعددی به کشورهای مختلف انجام داد که یکی از سفرهای پر سر و صدای او، به لیتوانی بود. در کنار این سفر وی به آلمان و بلژیک هم سفر کرد که حواشی مختلفی به همراه داشت. او همراه تیم ملی هم به سفرهای مختلفی رفت و موضوع هزینه‌های ارزی وی همچنان باز و در حال پیگیری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    رئیس آبی فدراسیون دزدمربی آبی دزدبازیکن آبی دزدکیسه کشادزدبازاردرست کردن
    • شهرام IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      من خودم پرسپولیسی هستم ،واقعا توکشوري که بازیکن نیمکت نشینش داراي سالی 5ميليارد میگیره 700ميليون برا رئیس فدراسیون مبلغی نیست ،درضمن کسی که باعث کله پاش شد الان به جرم مفاسد اقتصادی گرفتنش،یعنی اگه کسی دیگه جاش بود این خرج تاحالا بالای 10ميليارد بود
    • مافیا پوکیده IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      به مربیان تیم ملی و بازیکنان انتخابی اگه نگاهی بکنی متوجه میشی آبی بوده یا هوادار مافیای سرخ
    • ابرام US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      درز را با ارز ترکیبش کنید ... بعد از آن با خرج تجمیعش کنید ================================================================================================= درز و ارز و خرج بلژیک و کویت... رفته لیتوانی به آلمان سر کنید ================================================================================================= از عزیزی٬ «خادمی» بیرون کشید ... برده در حمام تطهیرش کنید ================================================================================================= «مجمعی» دیگر بیا رایید از آن... یک «عزیز» دیگری رسوا کنید
  • کیوی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    این جماعت را از کجا پیدا می کنند؟ مراکز قدرتی که به راحتی فعالان محیط زیست و رسانه ای و ... را به بند می کشند کدوم گوری هستند؟ شاید خودشون نفوذی باشند.
  • مهمان همیشگی BE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    کمتر از 700 میلیون در یک سال! از عزیزی خادم خوشم نمیاد ولی اگه این گزارش صحت داشته باشه از یه فوتبالیست خیلی معمولی لیگ برتر ایران هم کمتر خرج برداشته!
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    احتمالا آجرلو فکر مهره دیگه هست.این عزیزی خادم دیگه مهره سوخته هست.
    • . IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      برام جالبه توجه کردم تو کوهمره نظرهایی که میدی موضوع هرچی میخوادباشه اسم آجرلو هست جریان چیه؟
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    واقعیت، من در ماه یک ریال هم درآمد ندارم، چون بیکارم. اما بدور از بخل باید بگم: برا رئیس فدراسیون فوتبال ایران، درآمد ماهانه حدود ۵۰ میلیون، خیلی بالا و عجیب نیست.
  • لرستان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    عشقم فقط عزیزی خادم لر با اصالت ....اونایی که زیر پاتو خالی کردن یکی یکی دارن خراب میشن ....این از اصولی بی اصل و نسب .... این هم از اون زنیکه دزد
  • عبدالکریم سرخی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    این آمده یه دفعه رهه ۱۰۰ساله راطی کنه کسی نیست به این آدم حسابی بگه بابا این چه کاریه سفرهای خارجی .پاداشت وکارانه آخه چه بگه آدم ازدست اینامن چه بگم نه سهام عدالت دارم ونه یارانه ماه مبارک رمضان وووماندیم بلاتکلیف حقوق ۵۵میلیون پاداشت ووووچرااین کارها رامی کنیدببینیدچه بوده که خانم موسوی که معاونش بوده دیروز بازداشت شده ببینیدآن چقدربرده بعدمی شینندتوشبکه ورزش ازبی پولی فدراسیون میگین معلومه بی پول میشه وقتی رئیس فدراسیون وزیردستهاش اینطورجارو کردندهیچی نمی مونه ولی به این زالوهای خونخواربگین دیگه دستدرازی جمع شدبا آمدنددولت آقای رئیسی خواب ازایناگرفته هنوزازاین دوزدان توادارات دولتی هستندوروزی منتظرباشندآسیاب به نوبت
    • داریو IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      آخرش رو خوب اومدی،رئیسی آمده تا بساط این جماعت رو جمع کنه.واقعا به اینی که گفتی اعتقاد داری
  • تمدنی به نام پرسپولیس IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    چه لجنزاری راه انداختن که یه تیم بعد از ده سال جام بگیره
  • لنگیزاسیون IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    شما فکر کردید هر کس دیگه ای بیاد غیر ازینکه؟ تازه والا با نظر من ماهی 55 تومن در برابر بخور بخورهای خیلی‌ها اصلا به چشم نمیاد. یه جوری میگن انگار نفر بعدی یا هر کسی دیگه قراره بیاد رایگان کار کار کنه و یه چیزیم از جیبش بذاره... تمام جنگ و دعواهای مدیریتی در تمام ارکان مملکت فقط بخاطر بخور بخوره. دست من زیر ساطور اگر غیر ازین باشه
  • علی محمدی نیا۸ IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    وزیر ابی دزد و فدراسیون دزد و اجر دول دزد و فرناز پودری دلار دزد دیگه بهتر از این نمیشه که بعد ده سال یک تیم و تشتک بدن
  • ایران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    رییس فدراسیون که همش مقصر نیست پرداختی طبق قوانینی است که از قبل وضع شده سقف و کف پرداختی افراد مشخص است اگر اصلاحی است باید قوانین اصلاح شو ولی بنظر یک رییس فدراسیون باید حداقل همتراز با یک بازیکن معمولی دریافتی داشته باشد.. ولی از یاد نبرید فدراسیوت عزیزی خادم با هر مسلکی ، تیم ملی را از جهنم بحرین و آستانه حذف به تیم اول صعود تبدیل کرد..
  • محمدطاها IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    امان از شیفتگان خدمت به فوتبال، واقعا آدم کیف میکنه! پولهای سرگردان و فوتبال بی در و پیکر! یه سفره ای تو فدراسیون پهن است هر کس میاد سهمشو برمیداره و میره، همه اومدن خوردن و بردن حالا خوبان عالم هم سهمشو برداشت و رفت هیچ اشکالی ندارد قرار نیست اتفاق خاصی بی افتد..
  • کاردان IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    بخور بخوره اینم به اندازه لیاقتش خورده
  • A.s IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خب بعدش چی شد؟باهاش چیکار کردن؟ چند وقت دیگه،جای دیگه،با یه سمت بالاتر میاد اگر فایل صوتیش پخش نمیشد برکنارش نمیکردن
  • سید OM ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خیلی پول زیادی نگرفته الان حقوق و پاداش و ماموریتا و بخواهی حساب کنی یه مدیرمعمولی زیر۵۰تومن نمیگیره. بنظرم سهم بقیرو نداده زیرپاشو خالی کردن
  • رضا IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    اینها همه کودتا توسط سردار اجرلو ولسلام ایشان میخواد ریس فدراسیون بشه کودتا سردار تاریخ این میگخ
  • مهرآن ناصربخت AT ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    من حقوق بازنشستگیم که دآرم می‌گیرم با‌پادآش و مزآیا میانگین ۵۷،۵۰۷،۳۰۰تومنه
  • اهوازیم IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    داداش، حقوقش ۲۶ و نیم درست. ولی پاداش و کارانه رو بقیه هم میگیرن. تویی که بجای گفتن ۳۰۶ میلیون تومان در سال میگی سه میلیارد و شصت میلیون ریال معلومه بدنبال چی هستی، بنظرت ریس قبل از عزیزی خادم یا ریس بعدیش این پول رو نمیگیره. بنظرت حقوق یک نگهبان ساده رسمی شرکت نفت یا پتروشیمی از این مقدار کمتره؟؟؟؟ نون به نرخ روز میخوری؟؟؟
  • ارتش سرخ FR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    به عنوان رئیس فدراسیون که مقام کمی هم نیست در یکسال 306 میلیون پول خیلی کمیه چون بازیکن خودمون استوکس اومد فقط چند دقیقه بازی کرد و رفت و پول میلیون دلاری برد یا همین رادوشوویچ توی این چند سال هیچ کاری برای ما نکرد و فقط اکثر وقتا نیمکت نشین بود ولی پول میلیون دلاری برد ولی وقتی به رئیس فدراسیون میرسه از شانس 306 میلیون زیاد میبینن متاسفانه
  • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    سلام . اول از همه این خبر از خبر گزاری تسنم در امده که کاملا مشخص است طرفدار کدام سردار است دوم . یک طرفه به قاضی رفتن درست نیست باید جواب طرف مقابل هم شنیده شود . سوم . این اعضا با کمک خود عزیزی خادم انتخاب شدند . چطور ممکن است به یکباره همه با هم به این نتیجه رسیده اند که ایشان را باید برکنار کرد . مگر پشت این برکناری بقول داریوش مصطفوی نیروی فراقانونی وجود داشته است چهارم . کارنامه ایشان از روئسای قبلی فداراسیون فوتبال بهتر بود . چون ایشان در همین مدت کوتاه تواستند تیم را به جام جهانی ببرند . ایا قبلی ها به خاطر قرداد با ویلموس و ووو برکنار شدند .؟ پنچم تمام این حرفها بهانه است . بهانه های عاشقانه است اگر میخواهید جام بگیرید سرکار گذاشتن مردم همش بهانست پنچم .
  • علی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    مملکت نیست که،دزد بازاره... هر کی پست میگیره فقط به فکر اینه که از کجا و چطوری بدزده،با این افکار مسئولان ما تا هزار سال دیگه هم چیزی درست نمیشه فقط فشار روی ما مردمه،خدایا خودت به داد ما برس
  • کوروش IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    واقعا این رقم باور کردنی نیست،کسی در چنین سمتی همچین پولی دریافت کنه باید روی سر حلوا‌حلواش کنیم،عزیز من اعداد و ارقامتون چندتا صفر کم داره
  • کیانوش آبیاری IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    مقصر اصلی افرادی هستند که به ایشان رای داده اند،این شخص که مقصر نیست. منم باشم از حقوق زیاد بدم نمیاد،پرداخت حقوق و مزایا بر طبق قواعد و مقررات هستش،این بیچاره که گناهی نداره، یعنی واقعا فدراسیون اینقدر بی در و پیکر هست ،که مدیر هر چه بخواد حقوق تعیین میکنه،مطمئنا یک جریان مقصر اصلی هستند نه این بیچاره!!!🇮🇷🇮🇷
  • محمو IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    تو‌کشور‌ما‌‌این‌دولتیا‌وقت‌میگن‌ما‌تحریم‌نداریم‌پول‌نیست‌.مردم‌‌ گوشت‌‌مرغ‌نخرید‌وقت‌یه‌وده‌نون‌‌خالی‌‌سیررتون‌می‌کنه‌ولی‌وقتی‌ حساب‌کتاب‌شون‌رو‌میشه‌ادم‌شاخ‌در‌میاره‌حقوق‌یک‌ماه‌اینا‌ اندازه دو‌سال‌‌یک‌کارگر‌هست‌.
  • علیرضا پایمرد IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    گناه عزیزی بردن ایران به جام جهانی بدون استرس بود خدا جای حق نشسته گذر زمان معلوم می‌کنه بعد حقوق 55میلیونی. گیریم که راست باشه. چیزی نیست. از جیب دولت که نیست نوش جانش. راحت رفتیم جهانی. مزد هم داره بهترین مدیر فوتبالی بود. معلوم میشه. چون باج به هیات مدیره نداد غزل شد. انشاالله بر می گرده
  • رسول IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    کفاشیان و تاج و ساکت هزار هزار میلیارد بردند و خوردند و هزاران میلیارد هم به فوتبال ضربه زدند هیچ خبری نبود ولی عزیزی چون لر بود ریختن سرش اون هم واسه ۵۰ میلیون
  • غضنفر IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    در این مملکت چه میگذرد یکی ندارد و در سطل آشغالها دنبال تکه نانی یا ته مانده غذایی دیگری میگردد ولی در جایی دیگر یک عده با رابطه و توصیه به راحتی اموال ملت را به یغما میبرند جالب اینکه به من هم قانع نیستند و شکم گنده هستند همراه با سفرهای متعدد خارجی یک بچه از نداری میمیرد آن یکی از نداری و بیماری و نداشتن پول درمان جان میدهد ولی بعضی ها پولهای یا مفت میخورند ارگانهای نظارتی کجا هستند چرا در ایران اینقدر مفسد داریم چرا اینقدر فساد مالی داریم از ماون رئیس جمهور بگیر تا وزیر و کبیر و نماینده مجلس و استاندار و فرماندار و شهردار و الی بیا پایین تا کمترین مگر ادعای مسلمانی نداریم مگر انقلاب نکردیم برای عدالت آیا به عدالت رسیدیم یا دورتر هم شدیم وقتی متصدی خود فاسد باشد از بالا به پایین سرایت میکند فقط شعار و حرف کافرهای دنیا از ما مسلمان تر هستند خدا بداد مان برسد اصلا اعتقادی نمانده که بخواهیم به حق الناس و حق و عدالت فکر کنیم وقتی قشر ندیده و بی فرهنگ و بدون سواد و فرهنگ را بر مسند مسیولیت بنشانی شرایط این میشود، این نورسیده دزد بی وجود قطره ایست در دریای بیکران دزدهای ایران
  • امین IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    سلام برای خراب کردن یک نفر چه ها که میکنیم این بنده خدا مار تو آستینش گذاشت یکی نه چندتا. فرض که همه ی سخنان راست باشه اخراج شد تمام. دیگه چرا زندگی رو براش سخت میکنید یه وقت خودکشی کنه کی جواب میده. بعد یاد خوبی‌هایش می‌یفتیم ... رییس فدراسیون چین قطر ژاپن انگلیس آمریکا ماهی چقدر حقوق می‌گیرند همینو پیدا کن بزار ماهی پانزده هزار تا بیست هزار دلار رییس ما می‌گرفته..... هر چی رو می‌خوایم گنده کنیم به ریال مینویسیم عزیز به دلار بنویس ده بیست هزار میگیره رییس فدراسیون انگلیس و...
  • مصطفی IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    درخصوص اعداد و ازقامی که رئیس فدراسیون بعنوان حقوق و پاداش برداشت کرده در مقایسه با کازی که انجام داده واقعا ناچیزه و این مسئله چیزی نبوده که باعث عزل ایشون شده ریاست فدراسبون قبلی میلیاردها تو جیب سرمربی که نتیجه اش دو باخت به بحرین و عراق بود و کمتر کسی فکر میکرد ایران بتونه موفق بشه چه برسه به اینکه چند بازی قبلش با اقتدار به جام جهانی راه پیدا کرد و باید گفت به همین دلیل وقتی یا اعداد وارقامی به مراتب کمتر به مقصود که همانا رسیدن به جام جهانی ست ی عده ای بهشون بر خورده و الم شنگه زاه انداختن که بله رئیس فدراسیون در قبال عملکردی که دلشته حقش هم بیشتر بوده بهتر از اینکه سرمربی دو ریالی غالب کنن جا میلیونی که پورسانت بگیرن و بعدشم تو بوق کرنا کنن که بله بدون حقوق و پاداش کار کردیم هیچ گزبه ای محض رضای خدا موش نمیگیره
  • بهلول IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    خاک بر سر این فوتبال کثیف ورزش بی خاصیت بره که از گلوی ما مردم این همه هزینه میکنند وریخت وپاش میشه آخه این چه حکومتیه به این راحتی دزدی میکنند ما پول نداریم نون بخوریم چه برسه به یک سفر داخل همین ایران بریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی