نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حسین کلانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کلانی یکی از چهره‌های خوشنام تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به موفقیت تیم ملی در جام جهانی کاملا امیدوار است.

حسین کلانی مهاجم اسبق تیمهای ملی و پرسپولیس که چند بار با این دو تیم آقای گل شده بود، در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس بدون شانس نیست و بچه‌ها باید با تمام توان تا روز آخر بجنگند و دست از تلاش برندارند اما از طرفی نباید انتظار داشت که هر سال پرسپولیس قهرمان شود و خود این مسئله توقع بی جایی است.

کلانی در ادامه گفت: به نظر من قرعه تیم ملی در مجموع مناسب است و ما می‌توانیم توانایی‌های فوتبال خود را نشان بدهیم. من معتقدم با مهره‌هایی مثل آزمون و طارمی که این دومی تبدیل به یک اسطوره شده، حتی می‌توانیم انگلیس و آمریکا را غافلگیر کنیم و در نهایت جشن صعود بگیریم. البته تیم ملی حتما باید بازیهای تدارکاتی خوبی انجام بدهد تا با آمادگی کامل راهی جام جهانی شود ولی من شخصا به موفقیت این تیم خیلی امیدوارم.

او در پایان گفت: فوتبال ایران استعدادهای خوبی دارد و شما می‌بینید که بازیکنی چون صیادمنش با ۲۰ سال سن در انگلیس بازی می‌کند که کار راحتی نیست. ما باید بتوانیم از این همه سرمایه انسانی به خوبی استفاده کرده و در جام جهانی رقبا را غافلگیر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    و بعد از صعود،جشن قهرمانی جهان !!! کی به کیه، کنتور که نمیندازه،2تا مهاجم داریم، یکی چندماهه بازی نکرده دیروز دقیقه 87 اومده تو زمین، اون یکی هم تو لیگ نه چندان مطرح پرتغال بازی میکنه، بعد شعار بردن تیمی رو میدیم که همشون توبهترین تیم های دنیابازی میکنن،اینکه نتیجه هیچ وقت ازقبل معلوم نيست درست، ولی اینقدر شعارهم ندیم به خدا بد نیستااااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی