نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ارجاع پرونده تخلفات عزیزی‌خادم به کمیته اخلاق/ ماجرای پرداختی‌های غیرقانونی به مشاوران و سفرهای خارجی بدون مجوز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزارشی از تخلفات مالی محرز و فعالیت‌های غیرقانونی عزیزی خادم در طول یک سال ریاست بر فدراسیون فوتبال با مستندات به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع شده است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم با رای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به صورت موقت از ریاست فدراسیون عزل شد. اکنون و پس از حسابرسی عملکرد یک ساله او، پرده از برخی تخلفات مالی برداشته شده و پرونده‌ای شامل تخلفات مالی و فعالیت‌های غیرقانونی‌اش به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع شده است.

یک حسابرس مستقل و دو کارشناس رسمی دادگستری صورت حساب‌های مالی یک ساله مدیریت عزیزی خادم را بررسی کرده‌اند و تخلفات مالی محرزی در حساب‌های مذکور یافته شده و این مهم طی نامه‌ای رسمی از سوی دبیرکل به کمیته اخلاق ارسال شده است.

در این بررسی‌ها، تخلفات مالی، فعالیت‌های غیرقانونی با ذکر مصادیق و اسناد، انحرافات و تخلفات مربوط به حساب‌های شخصی عزیزی خادم، پرداخت‌های غیرقانونی به مشاوران و نزدیکان رئیس فدراسیون و هم چنین پرداخت‌های مربوط به سفرهای خارجی بدون مجوز در مدت یک سال محرز و روشن شده است.

در یک مورد از این بررسی‌ها، مشخص شده که مبلغ قابل توجهی به حساب شخصی رئیس سابق فدراسیون فوتبال واریز شده و علیرغم مکاتباته خزانه‌دار و اصرار هیات رئیسه، این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال بازگردانده نشده است.

این گزارش تفصیلی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و سازمان بازرسی هم ارسال شده است.

پیش‌بینی می‌شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا پیش از مجمع دهم خرداد ۱۴۰۱ رای خود را درباره رئیس سابق فدراسیون اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی