تیم ملی ایران می‌تواند انگلیس را اذیت کند/ با دیدن استیلی یاد گل ایران به آمریکا افتادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوتار ماتئوس با سابقه ۵ دوره حضور در جام جهانی و ۲۵ بازی در این تورنمنت معتبر رکورددار است. او در مورد تیم ملی ایران صحبت‌هایی انجام داد که خواندنی است.

لوتار ماتئوس بعد از حضور کوتاه مدت در ایران حسابی سوژه شد و مورد توجه قرار گرفت. این ستاره فراموش نشدنی تاریخ فوتبال آلمان در مورد جام جهانی و تیم ملی ایران گفت: من تیم ملی شما را در جام جهانی قبلی تیمی باشخصیت دیدم که حتی شایسته صعود بود. شاید اگر تیمتان تجربه بیشتری داشت پرتغال را می‌برد. امسال هم فکر می‌کنم اگر خودتان را باور کنید و دچار استرس نشوید می‌توانید انگلیس را اذیت کنید و یقه این تیم را بگیرید. البته انگلیس تیم بزرگی است و مهره‌های خیلی خوبی دارد. در این بازیها برای یک تیم آسیایی گل نخوردن خیلی مهم است و شما باید ساختار دفاعی خوبی داشته باشید.

ماتئوس در ادامه گفت: ایران استعدادهای خوبی مثل علی دایی، مهدوی کیا و استیلی دارد. من در ایران با دیدن استیلی یاد گل تیم ملی شما به آمریکا افتادم که گل زیبایی بود. شنیدم که او مدیر تیم ملی شده و برایش آرزوی موفقیت کردم. البته خیلی دوست داشتم علی دایی را هم ببینم که خودش را قایم کرد. (خنده)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی