خوش خیال نباشید فیفا و AFC پول نمی‌دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌اند پول استوکس از محل طلب‌های این تیم در این نهاد پرداخت شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته اند پول استوکس را از طلب این باشگاه  بپردازند. آنها در واقع تیری در تاریکی انداخته اند که شاید به مقصد بخورد اما قبلا هم این کار را کرده بودند و جواب نداد. مثلا در ماجرای کالدرون که AFC پول نداد و یا خیلی موارد دیگر.

متاسفانه بارها ثابت شده که روسای فیفا و AFC فقط قشنگ حرف می‌زنند و به مرحله عمل که می‌رسد خبری از پول نمی‌شود.اینفانتینو با دیپلماسی لبخند جلو می‌رود ولی دلش به حال ما نمی‌سوزد. تحریم‌ها هم بهانه‌ای شده که پول ندهند و در نتیجه فدراسیون فوتبال و باشگاههای مابا مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند که بخشی از آنها را ماجدی در تلویزیون گفت ولی او هم مثل پرسپولیسی‌ها زیادی خوشبین است که دل نهادهای رسمی فوتبال به حال ما بسوزد.

پرسپولیس چوب خریدهای صددرصد غلطی را می‌خورد که حاصل زحمات!مدیران قبلی است و حالا تاوانش را باید تیم فعلی بدهد. استوکس کلا سه بازی هم برای پرسپولیس نکرد اما همان ابتدا ۱۶۰ هزار دلار گرفت و حالا هم ۸۶ هزار دلار دیگر می‌خواهد. تازه اگر بین این دو دریافتی ،پول دیگری نگرفته باشد. از استوکس بدتر رادوشویچ است که یک گلر ذخیره بود اما طوری با او قرارداد بسته بودند که انگار اشمایکل است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی