نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شرط عجیب عربستانی‌ها برای فدراسیون اسپانیا/ بارسا دوم نشود باید غرامت بدهید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط عجیب قرارداد فدراسیون فوتبال اسپانیا با عربستان سعودی در مورد سوپرجام این کشور همچنان در حال فاش شدن است.

روزنامه آس اسپانیا در گزارشی نوشته در صورت ناکامی بارسلونا در رسیدن به سوپرجام اسپانیا، فدراسیون فوتبال این کشور باید پنج میلیون یورو غرامت به عربستان بپردازد.

با شکست بارسلونا مقابل کادیس حالا حتی کسب رتبه دومی نیز برای بارسلونا به خطر افتاده است. اگرچه بارسا در حال حاضر با یک بازی کمتر و هم امتیاز با سویا در رده دوم قرار گرفته اما لغزش در بازی‌های آینده می‌تواند کسب رتبه دومی این تیم را هم تهدید کند.

همچنین بارسا از رسیدن به فینال رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپادل‌ری نیز باز ماند و تنها درصورت دومی در لالیگا می تواند در سوپرجام اسپانیا حضور پیدا کند؛ رقابتی که به شکل چهارجانبه در کشور عربستان برگزار می شود.‌

در همین راستا اکنون «آ اس» گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که دوم شدن بارسلونا برای فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس آن یعنی روبیالس گران تمام خواهد شد. بدین معنا که در صورت عدم حضور بارسا در سوپرجام، فدراسیون فوتبال اسپانیا باید پنج میلیون یورو به عربستان بپردازد. همچنین این اتفاق حقوق روبیالس را نیز کاهش خواهد داد.

این بخشی دیگر از افشاگری هایی است که در مورد ماجرای سوپرجام اسپانیا از سوی ال‌کنفیدنسیال صورت گرفت و پای جرارد پیکه و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا دراین ماجرا بیش از همه در این ماجرا باز شده است. قراردادی عجیب با عربستان که با شرایطی عجیب همچون حضور حتمی بارسا و رئال در سوپرجام همراه است و در صورت عدم حضور این تیمها فدراسیون اسپانیا باید جریمه بپردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    میخواهن زورکی بارسلونای فاسد را دوم کنند.
  • Arvin IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    خب چرا باید جریمه بشه اونم توسط عربستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی