نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش نماینده مجلس به بیانیه بحث برانگیز عزیزی خادم/ مستندات محکمی علیه او وجود دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مجلس شورای اسلامی به انتشار بیانیه شهاب عزیزی خادم واکنش نشان داد.

محمدمهدی فروردین پس از دیدار دو تیم نساجی و مس کرمان در نیمه نهایی که منجر به صعود شاگردان ساکت الهامی به فینال جام حذفی شد، اظهار داشت: بعد از افطار بود و با همکاران نماینده در کرمان و مازندران از صبح قول و قرار گذاشته بودیم که بازی را از نزدیک ببینیم. با توجه به علاقه‌ای که داشتیم افتخار داشتیم که در حضور تماشاگران و مسئولین دو تیم باشیم، فارغ از نتیجه بازی جذابی بود.

وی افزود: بعد از مدت‌ها که کرونا اجازه نمی‌داد فکر می‌کنم این سومین بازی بود که در ورزشگاه آزادی بازی با حضور تماشاگر برگزار شد امیدوارم خروجی این مسابقات به نفع فوتبال ملی باشد به هر دو تیم خداقوت و خسته‌نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله تیمی که در پایان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، موفق باشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی‌ در خصوص اینکه تلاش زیادی داشت تا فوتبال پاکسازی شود و امروز شهاب عزیزی خادم بیانیه‌ای در متهم کردن هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال منتشر و اعلام کرده بود برمی‌گردم و روز مجمع خیلی از چیزها مشخص می‌شود، گفت: هرکس اختیار دارد برای دفاع از حق و حقوق خودش اظهارنظر کند. ما به عنوان وکیل مردم وظیفه داریم نقش نظارتی خودمان را در بالاترین سطح انجام بدهیم. تصمیماتی که پیرامون موضوعات فنی گرفته می‌شود و درون خود فدراسیون، قطعاً هیأت رئیسه تصمیمی که گرفته به یافته‌هایی دست پیدا کرده است تا موضوعی مستند نباشد قطعاً نمی‌تواند هیأت رئیسه و مجمع را قانع کند که چنین تصمیمی گرفته شود که منجر به عزل شخصی گردد.امیدوارم روند پاکسازی در  تمامی سطوح، حوزه‌ها و فدراسیون‌ها انجام شود و خواسته مردم اتفاق بیفتد.

فروردین در خصوص ورود مجلس به این مسئله اظهار داشت: مجلس از جزئیات پرونده‌ای که رونمایی شده خیلی مطلع نیست اما گزارش خواستیم. اعضای هیأت رئیسه هم براساس مستنداتی که برای کمیته اخلاق و مراجع قضایی ارائه کردند، به نظر می‌رسد مستندات محکمی برعلیه او دارند. 

وی در مورد اینکه ۴۳ دلیل در این خصوص نام برده شده گفت: یکی از دلایل یعنی بحث امانتداری فکر می‌کنم کافی باشد وقتی مسئولیتی می‌گیریم باید اول امانتدار باشیم. احساس می‌کنم همان موضوع اول را نقص کردند و به همان استناد شده و پیگیری این موضوع را انجام دادند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی‌ در مورد اینکه آیا با توجه به بیانیه امروز عزیزی خادم آیا فضا به گونه‌ای است که او بتواند برگردد، عنوان کرد: عزیزی خادم‌ها می‌آیند و می‌روند، آنچه می‌ماند هوادار و فوتبال است کسی که در جایگاهی قرار می‌گیرد باید سعی کند به آن اعتبار دهد. آنهایی که می‌آیند از این جایگاه اعتبار بگیرند مطمئن باشید مردم هوشیارتر از این مسائل هستند من رصد می‌کنم. می‌توانم بگویم از معدود اتفاقاتی بود که هیچ مخالفی در این تصمیم هیأت رئیسه نداشت. ان‌شاءالله مردم ایران همیشه شاد باشند فضای یکه امشب دیدیم نوید خوبی را برای تیم ملی می‌دهد که ان‌شاءالله در جام جهانی بدرخشند و به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنند و مایه سربلندی ما شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی