نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
این ۶ بازیکن سرانجام پرسپولیسی می‌شوند؟/ بمب‌هایی که سرخ‌ها در نقل و انتقالات داغ امسال منفجر می‌کنند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای فصل جدید بازیکنان زیادی را مد نظر دارد و ممکن است تحول زیاد در ترکیب سرخپوشان رخ دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در روزهای اخیر ناکامی‌های زیادی را تجربه کرده که هنوز در سال جدید نتوانسته طعم برد را بچشد و شاگردان یحیی گل‌محمدی حتی در بازی دوستانه نیز یک ناکام مطلق بودند.

پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ ابتدا در دیداری تدارکاتی مقابل شاگردان مهدی مهدوی کیا مقابل تیم امید تن به شکست داد و پس از آن برابر هوادار در ورزشگاه دستگردی متوقف شد. شاگردان گل‌محمدی در جام حذفی نیز تن به شکست داده و حذف شدند. همین مسائل  موجب شد تا تیم از صدر جدول لیگ فاصله بگیرد و از طرفی جام حذفی را هم از دست بدهد.

بر همین اساس با توجه اینکه هفته‌های پایانی لیگ سپری می‌شود، از الان زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر و تحول در پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی در صورتی که تیم هیچ جامی را کسب نکند تغییرات در کادر فنی تیم محتمل است هر چند مدیریت باشگاه به شدت این موضوع را تکذیب می‌کند. با این حال در نهایت باید دید که راه برون رفت پرسپولیس از این شرایط چه چیزی است.

یکی از عواملی که موجب شد تا پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری در این بحران فرو رود ناکارآمدی بازیکنان جدید این تیم بود. هیچ یک از خریدهای پرسپولیس نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند تا به عقیده خیلی از کارشناسان پرسپولیس برای تکرار موفقیت‌هایش در فصل قبل نیاز به بازیکنان جدید در این فصل دارد.

این در حالی است که از الان در خطوط مختلف نام بازیکنانی مطرح می‌شود اما تا الان نام هیچکدام از آنها نهایی نشده است. علیرضا بیرانوند برای خط دروازه، شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی و حتی محمدحسین کنعانی‌زادگان برای تقویت خط دفاع،‌ علی علیپور و پیمان بابایی برای خط حمله نامشان مطرح شده است.

هر چند از الان نیز برخی سعی دارند گزینه‌های خارجی خود را به کادر فنی معرفی کنند. با این حال تمرکز باشگاه روی تمدید قرارداد نفراتی مانند مهدی ترابی، احسان پهلوان و میلاد سرلک است و در نهایت باید دید که باشگاه در نهایت چقدر در راه جذب بازیکن موفق خواهد بود چرا که به نظر می‌رسد  تنها راه برون رفت پرسپولیس از این اوضاع جذب نفرات جدید باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی