فردین رابط
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دوست دارم در انتهای فصل شهرخودرو در لیگ برتر بماند و استقلال هم قهرمان شود.

فردین رابط درباره ۶ بازی باقیمانده شهرخودرو در لیگ برتر، تصریح کرد: از میان بازی‌های باقی مانده شاید بازی صنعت نفت و پیکان راحت‌تر باشد. بقیه بازی‌ها مقابل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد واقعاً سخت است. صنعت نفت مثل تیم ما جوان است. تنها حُسن این بازی این است که ما میزبان هستیم. اگر در مشهد بازی کنیم بازی بدون طرفدار است. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره تقابل استقلال و شهرخودرو در لیگ برتر و اهمیت ۳ امتیاز این  مسابقه برای هر دو تیم، چه تیمی برنده مسابقه می‌شود، اظهار داشت: بازی استقلال برای خودم و تیم ما اهمیت زیادی دارد. تیمی است که نیم فصل اول و دو فصل پیش تجربه بازی در آن را دارم. در استقلال خیلی چیزها از جمله شرافت و مردانگی را یاد گرفتم، اما در حال حاضر تحت قرارداد شهرخودرو هستم و با تمام وجود برای تیم می‌جنگم. دوست دارم در انتهای فصل شهرخودرو در لیگ برتر بماند و استقلال قهرمان شود.

رابط درباره ارتباطش با وریا غفوری تصریح کرد: ارتباطم با وریا غفوری فقط به فوتبال ارتباط ندارد. از قبل هم به او علاقه داشتم. با او مرتب در تماس هستم و همیشه نکات خوبی به من گوشزد می‌کند.

وی پیرامون مسائل مالی تیمش گفت: در شهرخودرو دریافتی نداشتم. وقتی میخواستم به شهرخودرو منتقل شوم، با مدیرعامل و کادرفنی این تیم صحبت کردم. فصل قبل هم در تیمی بودم که در شرایط بحرانی قرار داشت و انتظار این مسائل را داشتم. جوان ۲۰ ساله ای که در تیم امید حضور دارد و ابتدای راه فوتبالش هست نباید پول را ملاک کارش قرار بدهد. به خاطر پیشرفت فوتبالم به شهرخودرو آمدم. امیدوارم به عنوان بازیکن به اهداف دلخواهم برسم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    شیرمادر و نان پدر حلالت شاگرد جوان مکتب هشتاد ساله و نسان ساز دوچرخه سواران ،تاج و استقلال که باحضور چند جوان تحصیلکرده ،ورزشکار، ملی ومذهبی ، چپی ، نظامی ، فعال سیاسی، مسلمان ، مسیحی ، یهودی ،ایرانی و ایرانی پایه های اونو در فضای باز سیاسی سالهای ابتدایی دهه بیست شمسی که قانون اساسی سلطنت مشروطه اجرا میشد با دوچرخه سواران و تاج بنا نهادن ، علی دانایی‌فرد، پطروس باباجان، حسین حراج‌چی ، پرویزخسروانی ، احمد صمدیان، پیر کارلو، پرویز شیخان ،  حسنعلی منصور، تفرشی،محمد خاتم ، پرویز عمواوغلی، محمد جاودان و وزمانی که در اوج اقتدار در دورافتاده ترین نقاط شهری و محرومترین جاهای کشور نماینده ای در رشته های مختلف ورزشی داشتن ، همه داراییهاشو حتی اسمشو گرفتن اما مکتبش باعز یزانی چون منصورخان پورحیدری و عنایت آتشین زنده موند و سربلندتر از قبل به قله ی افتخار آسیا رسید
  • محمد حبیبی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    درود به شرفت انشاءالله موفق میشی هر جا باشی
  • لیلا علیشیری IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    و البته ناصر خان حجازی
  • هادی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    تا اونجا که همه میدونن تو تاریخ هشتاد سالتون همش حق خوری بوده دربی هایی که سه هیچ به نفعتون کردن لاپوشونی دوپینگ دسته جمعی عوض کرد ن بازی لیگ با بازی جام حذفی دربی تو روزی که همه تو لیگ بازی داشتن خوردن دو پنالتی پارس جنوبی جم افساید گرفتن گل سالم همون تیم تو همون بازی که پارس جنوبی باید سه بر دو مسبرد ولی دو بر صفر بازوندنش بازی برگشتش هم باید کمیته استقلالی سه بر صفر میکرد به نفع پارس ولی بازی رو برگزار کردو الی ...راستی پارس جنوبی همون سال که شش امتیازشو با زد و بند خوردید سقوط کرد دسته یک تنهادلخوشی مردم جم اه اون هوادارهای پارس میگره دامن ننگین کثیف شما رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی