نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش سوریان به عملکرد کشتی‌گیران در مسابقات آسیایی/ نتایج قابل تقدیر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: نتایج کسب شده توسط فرنگی کاران در مسابقات آسیایی مغولستان و پایبندی کادر فنی به چرخه انتخابی قابل تقدیر است.

 حمید سوریان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی عنوان کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی با کسب ۴ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی توسط تیم کشورمان به پایان رسید که ۶ مدال آور مسابقات جهانی نروژ در این رقابت ها حضور نداشتند و کادر فنی طبق وعده ای که داده بود نفرات برتر چرخه انتخابی تا رقابت های جام تختی را به این مسابقات برد و پای نتایج آن ها ایستاد و این کار جای تقدیر دارد، چراکه اکثر چهره های جوان و نفرات پشت خط مانده عملکرد خوبی در مغولستان داشتند و نتیجه کسب شده قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا را بعنوان یک مسابقه تدارکاتی و جزئی از چرخه انتخابی قرار دادیم چراکه ما در چند ماه آینده دو رقابت مهم جهانی صربستان و بازی های آسیایی چین را پیش رو داریم و باید به فکر آماده سازی نفرات برای این مسابقات باشیم.

سوریان ادامه داد: در واقع نفرات جوان و آینده داری که در مغولستان به موفقیت رسیدند، در مسابقات تدارکاتی پیش رو در کنار سایر نفرات عنوان دار محک می خورند که این کار هم باعث رشد کشتی گیران می شود و هم دست کادر فنی را برای انتخاب نفرات خود بازتر می کند.

نایب رئیس فدراسیون  گفت: پس از مسابقات مغولستان فدراسیون جلسه ای را با کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی خواهد گذاشت و در مورد چگونگی و کیفیت اعزام کشتی گیران به مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی تصمیم گیری می شود.

سوریان با بیان اینکه برای فدراسیون بازی های المپیک و بعد از آن رقابت های جهانی در اولویت است، گفت: هدف اصلی کسب موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس و ۲۰۲۸ لس آنجلس است و پس از آن رقابت های قهرمانی جهان است.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی نیز تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از تیم های ملی بعمل می آورد و به دنبال این است که با ایجاد انگیزه و رقابت در میان کشتی گیران، آینده کشتی کشور را به جهت حضور قدرتمند در میادین مهم تضمین کند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی