نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر ایرانی می‌کوشد تا هر چه زودتر، خودش را در فوتبال آلمان و تیم لورکوزن پیدا کند.

خبرورزشی - چند روز قبل در آخرین و مهم‌ترین مسابقه هفته سی‌اُم بوندس لیگا آلمان، تیم بایر لورکوزن در حالی که سردار آزمون را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، در ورزشگاه بایر آرنا مقابل تیم رده چهارمی لایپزیش قرار گرفت.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایر لورکوزن به‌عنوان آخرین تعویضی این دیدار از دقیقه ۸۸ به میدان رفت که در حضور کوتاه مدت خود مقابل لایپزیش نتوانست کار خاصی انجام دهد.

۳ تصویر متفاوتی که سردار آزمون از خودش در ایسنتاگرام منتشر کرد

حالا به نظر می‌رسد سردار می خواهد به خودش روحیه بدهد؛ چرا که در اینستاگرام چند استوری پیاپی از حضورش در تمرینات لورکوزن منتشر کرده است. به نظر می‌رسد سردار آزمون خودش هم از این شرایط رضایت ندارد و برای جا افتادن در بوندس‌لیگا تلاش می‌کند.

۳ تصویر متفاوتی که سردار آزمون از خودش در ایسنتاگرام منتشر کرد

لیگ آلمان با روسیه و بسیاری از لیگ‌های دنیا تفاوت دارد. ضحور در بوندس لیگا و قرار گرفتن در ترکیب لورکوزن به همین سادگی نیست و باید به سردار آزمون فرصت بیشتری داد.

۳ تصویر متفاوتی که سردار آزمون از خودش در ایسنتاگرام منتشر کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی شیرازی ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    جونم سردار. منتظره درخشش و گلزنی تو تیم لورکوزن هستیم
  • اورست IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    آزمون تنها ایرانی باشگاه لورکوزن نیست تو تیم زیر ۱۹ سال لورکوزن یه وینگر راست داریم به اسم شاهین بی نیاز جز اون توی تیم زیر ۱۹ مونشن گلادباخ هم دوتا بازیکن دورگه ایرانی آلمانی داریم یکی گلر یکی مهاجم نوک یه بازیکن دیگه هم کیان صادقی هست تو دوسلدورف زیر ۱۹ برادرش شایان صادقی هم تو تیم زیر ۱۶ سال دورتموند هست تو تیم زیر ۱۷ سال پادربورن و آرمینیا بیله فلد هم بازیکن دورگه داریم و تو تیم هامبورگ زیر ۱۹ سال هم یه هافبک با استعداد داریم به اسم میلاد نژاد حاجی لر اطلاعات و ملیت همشون هم توی سایت ترانسفر مارکت موجوده لطفاً اگر شد روی این دورگه های بوندسلیگایی که تعدادشون کم نیست و سنو سال همشونم زیر ۱۹ ساله خبر بزارید با تشکر
  • مسی10 IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    اکه بخوای از لواندوفسکی بهتری
  • تاجی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    ویییشششش💋💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی