نویدکیا: دیدار با پاختاکور یک بازی معمولی نیست/ این آخرین شانس سپاهان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باید خیلی منطقی، با اعتماد به نفس و تمرکز بالا بازی کنیم تا از آخرین شانسمان بیشترین استفاده را ببریم.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور اظهار داشت: بازی رفت ما مقابل پاختاکور خیلی سنگین و سخت بود. تمام بازی های این گروه سخت بود. فردا هم بازی فوق العاده سخت و سرنوشت سازی داریم.

وی افزود: واقع بینانه؛ آخرین شانس ما خواهد بود. باید تا جایی که می شود از شانسمان استفاده کنیم ولی می د انیم که پاختاکور تیم خیلی خوب و خطرناکی است. چون بازی اول را توانستیم ببریم، نمی شود خیلی راحت در مورد دیدار فردا صحبت کرد. باید خیلی منطقی، با اعتماد به نفس و تمرکز بالا بازی کنیم تا از آخرین شانسمان بیشترین استفاده را ببریم. امیدوارم بازی خوبی مقابل تیم قابل احترام پاختاکور ارائه بدهیم.

سرمربی سپاهان در مورد آمادگی بازیکنانش و  همچنین غایبان تیمش گفت: مصدوم و محرومی نداریم. همه بچه ها سر حال هستند. سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم. نمی خواهم بگویم شرایط خیلی ایده آل است ولی بچه ها واقعا تمرکز بالایی دارند. دلشان می خواهد از آخرین شانسان حداکثر استفاده را ببرند. این باعث می شود به آینده امیدوار باشیم و بتوانمی بازی آخر را بهتر انجام بدهیم. همه خوب هستند و مشکل خاصی نیست.

وی در مورد اینکه شهریار مغانلو عملکرد خوبی داشته و آیا فردا در ترکیب اصلی قرار دارد، عنوان کرد: در مورد اینکه چه کسانی بازی می کنند؛ امروز باید تمرین کنیم و وضعیت بدنی بازیکنان را ببینیم تا بعد تصمیم بگیریم کدام یک بازی کنند. ولی همه بازیکنان سعی کردند بهترین کیفیت را داشته باشند. درست است اتفاقات بازی ها بعضی اوقات آنطور که دوست داریم پیش نمی رود ولی بچه ها با تمام وجود برای تیم بازی کردند و سعی کردند مباحث تاکتیکی و آنچه که خواسته بودم را رعایت کنند. همه این آمادگی را دارند که فردا از ابتدا بازی کنند.

نویدکیا در مورد اینکه پاختاکور در بازی فردا فشار کمتری دارد و آیا این مساله برای سپاهان مشکل ساز می شود، اظهار داشت: مسلما، آن ها تیم خیلی خوبی هستند. حتی در دوبازی آخر هم مقداری بدشانس بودند. خیلی خطرناک هستند که می توانند موقعیت های زیادیایجاد کنند. یک بازی معمولی نیست. بازی سرنوشت سازی است. باید با تمرکز و برنامه وارد این بازی شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی