واکنش استراماچونی به شکست سنگین مقابل شباب الاهلی/ باید این نتیجه را برابر فولاد جبران کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی الغرافه، شکست سنگین تیمش مقابل شباب الاهلی را غیرمنتظره خواند و از بازیکنانش خواست که این باخت را برابر فولاد جبران کنند.

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل فولاد ایران اظهار داشت: بازیکنان ما باید دیدار قبل را از یاد ببرند و این نتیجه (شکست ۸ بر ۲ برابر شباب الاهلی) را مقابل فولاد جبران کنند. به‌جز اواخر دیدار با شباب الاهلی، تاکنون بازی‌های خوبی ارائه کرده‌ایم.

سرمربی الغرافه در خصوص دلیل شکست سنگین نماینده قطر در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در بازی قبل تمرکز خود را از دست دادیم و هشت گل خوردیم. این اتفاقات دیوانه‌کننده در فوتبال وجود دارد و اتفاقات غیرمنتظره‌ای در دیدار با شباب الاهلی رخ داد. درباره بازی قبل زیاد با بازیکنان صحبت کردیم و باید این نتیجه را برابر فولاد جبران کنیم.

همچنین عمرو سراج، بازیکن تیم الغرافه در این نشست خبری گفت: شکست ۸ بر ۲ در فوتبال اتفاقی طبیعی است. تلاش می‌کنیم این باخت سنگین را جبران کنیم و عملکرد خوبی مقابل فولاد به نمایش بگذاریم. این مسابقه برای ما از هر چیزی مهم‌تر است و باید با تمام تمرکز بازی کنیم. ما برای کسب سه امتیاز به این دیدار می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی