علت غیبت عیسی در تمرینات پرسپولیس/ اختلاف با گل محمدی بالا گرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که شایعاتی درباره ممانعت یحیی از حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات این تیم طی ساعات اخیر منتشر شده، دلیل غیبت مهاجم سرخ‌پوشان در تمرینات به دلیل تصمیم وی برای عمل جراحی است.

زیر تیغ جراحی رفتن عیسی آل‌کثیر پروسه‌ای عجیب و طولانی را طی کرد. عیسی در هفته چهاردهم مقابل شهرخودرو کنترلش را از دست داد و پس از زمین خوردن قادر به ایستادن نبود و با برانکارد بیرون رفت. با این حال تا الان که هفته بیست و پنجم لیگ برتر در پیش است وضعیت عیسی هیچ تفاوتی نکرده است!

آل‌کثیر تنها چند هفته پس از مصدومیت در مشهد، در زمین فوتبال آفتابی شد و هواداران پرسپولیس را شوکه و متعجب کرد. او تا همین چند وقت پیش هم در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کرد و در عکس‌ها دیده می‌شد. این حضور سبب شده بود خبرنگاران در چند مقطع مختلف در خصوص وضعیت عیسی از سرمربی تیم در کنفرانس‌های خبری سوال کنند که هربار با جواب‌هایی تقریبا مشابه و مبهم که وضعیت عیسی را به‌طور دقیق مشخص نمی‌کرد؛ مواجه می‌شدند.

شایعات در مورد عیسی حتی قبل از دربی هم بالا گرفته بود و از حضور او در لیست پرسپولیس صحبت می‌شد که این اتفاق نیفتاد. این‌طور که پیداست یحیی گل‌محمدی علی‌رغم اصرار عیسی به بازگشت بدون عمل جراحی و مشکل در خط حمله‌ تیمش، روی سلامتی این مهاجم جنوبی ریسک نکرده و بازگشت او را تنها در صورت انجام عمل جراحی و تایید پزشکان مورد پذیرش قرار داده است.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی از دعوت آل‌کثیر به کمیته انضباطی باشگاه و همچنین ممانعت گل‌محمدی از حضور او در تمرینات مطرح می‌شد که این شایعات صحت ندارد و غیبت او به دلیل انجام کارهای عمل جراحی‌اش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    پارگی رباط برای فوتبالیست ها یک امر عادی است که با عمل جراحی و یک دوره استراحت کوتاه مدت درمان میشود عیسی آل کثیر باید هم به فکر سلامتی خود باشد هم به فکر تقویت پرسپولیس در خط حمله باشد و نباید قبول کند که مصدومیت ایشان حتی اگر خفیف باشد خط حمله پرسپولیس را تضعیف کند ما هواداران از او می خواهیم رباط معیوب خود را عمل جراحی کند انشاالله با پشت کاری که ما از او سراغ داریم هر چه زودتر به جمع سرخ پوشان برگردد و همان عیسی آل کثیر شود که پرسپولیس می خواهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی