نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
می‌دانستم گوهری جوان است و کار پرسپولیس با او پیش نمی‌رود/ مهاجم پرسپولیس برای چه به ایران آمده است؟/ یحیی گل‌محمدی در حق حامد لک معلمی کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بهروز سلطانی سنگربان سابق پرسپولیس می‌گوید: نمی‌دانم دقیقا بین حامد لک و مربیان پرسپولیس چه گذشته است؟ یحیی به هرحال با تنبیه و بعد بخشیدن حامد لک در حق او معلمی کرده است.

حامد لک با نظر سرمربی پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج و مدتی حق حضور در تمرینات این تیم را پیدا نکرد. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان یحیی گل محمدی تصمیم به بخشش حامد لک گرفت تا این دروازه بان با تجربه دوباره به تمرینات پرسپولیس برگشته و بتواند به تیمش کمک کند.

بهروز سلطانی یکی از کسانی که چندی پیش از بخشش و بازگشت حامد لک حرف زده و از کادرفنی خواسته بود اجازه بدهند این گلر مطرح برگردد و ...

حالا پس از انتشار خبر بخشیده شدن حامد لک شنیدن صحبت‌های بهروز سلطانی گلر ملی پوش پرسپولیس در دهه ۶۰ خالی از لطف نیست.

 شما یکی از پیشکسوتانی بودید که از بازگشت و بخشیده شدن حامد لک استقبال کردید. حالا گفته می‌شود او بخشیده شده است. نظرتان چیست؟

 من نمی‌دانم دقیقا بین حامد لک و مربیان پرسپولیس چه گذشته است؟ یحیی به هرحال با تنبیه و بعد بخشیدن حامد لک در حق او معلمی کرده است.

 اما خیلی این بخشش طول کشید؟

 به هر حال تصمیمات انضباطی با کادرفنی و سرمربی است. ما نمی‌دانیم بین آنها چه گذشته اما چیزی که باعث شد من بگویم حامد را برگردانید نگرانی بابت دروازه پرسپولیس است.

 این دروازه با احمد گوهری متزلزل است؟

 احمد گوهری جوان است. جوان با استعدادی است که برای موفقیت در پرسپولیس نیاز به زمان دارد. او نمی‌تواند به یکباره بیاید و در دربی گلر اصلی پرسپولیس باشد. کار پرسپولیس با این جوان به این زودی‌ها پیش نمی‌رود و گوهری نیاز به زمان دارد.

 اما حامد لک هم در دیدارهای گذشته که بازی کرد عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات فراوانی مرتکب شد؟

 به هر حال هر بازیکنی ممکن است به دلایلی دچار افت یا نزول شود. شاید علت اصلی افت حامد لک شنیدن اسامی گلرهایی مثل نیازمند، مظاهری یا بیرانوند بوده باشد یا اینکه کسی نتوانست او را از لحاظ روحی و روانی آماده کند. با این وجود من معتقدم حامد لک بهترین بود و باید اعتماد بیشتری به او می‌شد.

 چرا؟

 شما سال گذشته هم دیدید که حامد لک بهترین بازی‌ها را در لیگ برتر و آسیا برای پرسپولیس انجام داد. او نقش ویژه‌ای در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم و فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا داشت. حامد لک همان حامد لک است و باید بیشتر به او کمک کنیم تا برگردد. او هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

 این روزها شنیده می‌شود پرسپولیس برای فصل آینده دنبال علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند یا علیرضا حقیقی است. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

 هنوز ۶ هفته از بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است. به نظرم این صحبت‌ها به سود پرسپولیس و گلرهایش نیست. درحال حاضر باید به حامد لک و احمد گوهری فکر کرد چون تا پایان فصل که کسی نمی‌تواند بازیکن یا گلر بخرد. این گلرهایی هم که اسم آوردید فوق العاده و بزرگ هستند اما مطرح شدن این اسامی می‌تواند باز روی عملکرد گلرهای فعلی پرسپولیس تأثیرمنفی بگذارد.

 بسیارخوب، از این بحث که بگذریم باید بگوییم برخی از کارشناسان از ضعف مهاجمان جدید پرسپولیس به ویژه شرزود تمیروف می‌گویند. شما با این حرف موافقید؟

شرزود تمیروف چرا به ایران آمده است؟ طبیعی است آمده که برای پرسپولیس گل بزند اما به نظر من شم گلزنی بالایی ندارد. تیم‌های مدعی قهرمانی باید یک مهاجم ششدانگ و گلزن داشته باشند که سربزنگاه و بازی‌های حساس گل بزند و به قول فوتبالی‌های کار را در بیاورد. این مهاجم ازبک در این سطح نشان نداده است. او بیشتر در زمین می‌دود تا اینکه به فکر گلزنی باشد. پرس کردن در فوتبال امروز اهمیت دارد اما وظیفه اصلی یک فوروارد گل زدن است. مهدی عبدی و حامد پاکدل شاید بتوانند بیشتر به پرسپولیس کمک کنند. البته نظر یحیی گل محمدی شرط است چون سرمربی پرسپولیس بیشتر از ما تیمش را زیر نظر داشته و در تمام تمرینات مهاجمان تیمش را تحت نظر دارد. شم گلزنی این دو به نظر من بالاتر از شرزود تمیروف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدالت IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    یحیی گل محمدی تا یه بازیکن میخرد میبیند بدرد نخورهم هست اینقدربازی الکی میده بهش تا شاید یه گل بزنه تاازیحیی انتقاد نکنن وبه خاطر همین میبینی پرسپولیس نه نفره ویاده نفره بازی میکنه باتمیروف وبه پرسپولیس ضرروضربه میزنه نه به یحیی یحیی میگه قهزمان بشم نشم پولم میگیرم بزارتا هستم بازیکنا که خودم آوردم بزارم بدم باشن کمی بهتر بشن ازم انتقادنکنن آنقدربازی آلمینیوم بدبازی کردن دفاع تاجیک معلوم بود که بچه پنج ساله میگفت چرا سیدجلال نمیاره جای هانانوف چطور یه مربی باتجربه اینونمیبینه ولی یه هوادارپنج ساله میبینه نیت ضربه زدن به پرسپولیس هست نه قهرمانی پیاپی چه میدونی شاید یحیی ازشرکت های پولدارصنعتی آلمینیوم شیتیل میلیاردی گرفته توی لیگ هم ازتیم حکومتی استقلال شتیل گرفته تا قهرمان نشه وگرنه چطورپرسپولیس اینقدربعد بازی میکنن چرا آقای باقری ازیحیی دلخوره فقط به خاطر ترکیب اشتباه وعدم تعویض به موقع هواداران عزیزبه هوش باشین پرسپولیس قهرمان نشه یحیی باید بره نه ازش حمایت کنیداین شش هفته نمیگم تامیتونید این شش هفته حمایت کنید که آخرفصل نگه حمایت نشدم ولی اگه قهرمانی تقدیم کیسه کردباید اخراج بشه
    • وحید IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      دقیقا درسته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی