حقوق ۱۰۰ میلیونی برای استیلی کم است/ امثال باقری نباشند ملی‌پوشان فدراسیون را می‌‎خورند/ این‌ها اثرات دعوای جناح‌ها برای ریاست فدراسیون است
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌دانند با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون شروع به تخریب چهره‌های محبوب فوتبال کرده‌اند.

محمدرضا مدنی؛ خداداد عزیزی، مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره صحبت‌های اخیر سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال درباره مبلغ دریافتی حمید استیلی (سرپرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان) اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید مجتبی خورشیدی (مدیر قبلی تیم ملی فوتبال ایران) درباره حمید استیلی چه صحبت‌هایی کرده است؟

من با آقای خورشیدی کار کرده‌ام و تا حدودی را می‌شناسم. ولی می‌خواهم این را بگویم اینکه فردی بابت کار در تیم ملی آن هم به عنوان مدیر تیم ملی ماهیانه مبلغ ۳۵ میلیون تومان بگیرد رقم زیادی نیست. من فکر می‌کنم برخی دعواها از حالا برای انتخابات ریاست‌ فدراسیون شروع شده و در این وسط جناح‌هایی که با هم رقابت دارند باعث شدند یکسری افراد، بی دلیل نام و جایگاهشان خدشه دار شود.

نکته اینجاست که سرپرست پیشین تیم ملی گفته من بابت مدیریت در تیم ملی ۳۵ میلیون می‌گرفتم و حالا برای حمید استیلی ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته اند.

حالا من یک سؤال می‌پرسم؛ در دورانی که یکسری مربی که چیزی از فوتبال سردر نمی‌آورند سالی سه یا چهار میلیارد تومان پول می‌گیرند، حمید استیلی پول زیادی می‌گیرد که ماهی ۱۰۰ میلیون برایش حقوق در نظر گرفته‌اند! متاسفانه در حال حاضر یکسری مربی در لیگ داریم که اصلا نمی‌دانستند فوتبال چیست ولی با رابطه و زد و بند دستمزدهای میلیاردی دارند. جالب‌تر اینکه تیم‌شان نتیجه هم نمی‌گیرد ولی هر سال هستند و در تعدادی از آنها سالانه دو تیم را سرمربیگری می‌کنند و بعضی از آنها در یک فصل در سه تیم سرمربیگری می‌کنند و هیچ چیزی هم از فوتبال نمی‌دانند. فوتبال هم بازی نکرده اند، ولی از طریق دلال‌ها وارد این ورزش شده اند. خودشان هم می‌دانند که این کار نیستند ولی هستند!

حقوق ۱۰۰ میلیونی برای استیلی کم است/ امثال باقری نباشند ملی‌پوشان فدراسیون را می‌‎خورند/ این‌ها اثرات دعوای جناح‌ها برای ریاست فدراسیون است

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

من سؤال می‌کنم حمید استیلی ۱۰۰ میلیون میگیرد خیلی زیاد است؟ با توجه به این پول‌هایی که در فوتبال ما رد و بدل می‌شود واقعا زیاد است؟ این رقم‌ها که چیزی نیست! شنیده ام یکی از مربیان قراردادی سه ساله بسته که برای سال سوم ۱۷ یا ۱۹ میلیارد تومان دستمزدش است! آن وقت اگر حمید استیلی در طول یک سال یک میلیارد بگیرد خیلی زیاد است؟ به نظر من حمید استیلی لیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست آن هم با پول‌هایی که امروز در فوتبال ما بذل و بخشش می‌شود. حالا اگر یک عده ای بر سر انتخابات ریاست فدراسیون با هم درگیری دارند و یکدیگر را سنگ قلاب می‌کنند حق ندارند حرمت پیشکسوتانی مانند حمید استیلی را از بین ببرند.

استیلی را چقدر می‌شناسید؟

استیلی یکی از پیشکسوتان صاحبنام فوتبال ایران بوده، یک آدم درست، فوتبالیستی خیلی قوی که در جام جهانی برای ایران گل هم زد و امیدوارم که لااقل فوتبالی‌ها حرمت او را در این وضعیت حفظ کنند. حالا اگر غیر فوتبالی‌ها دوست دارند اظهار نظر کنند آنها هم باید حواسشان باشد.

خبر دارید که چندی پیش چنین هجمه ای هم در رابطه با کریم باقری به راه افتاد؟ اینکه چرا برای هر بازی ۱۰۰ میلیون تومان پول می‌گیرد؟

کریم باقری ارزشش خیلی بیشتر از این رقم‌هاست. کریم باقری را من میشناسم که فوتبال بازی کرده‌ام. البته این‌هایی که این روزها اظهارنظر می‌کنند همه غیرفوتبالی هستند. یعنی اصلا نمی‌دانند فوتبال چیست که درباره‌اش اظهارنظر می‌کنند. کریم‌باقری را من میشناسم. باید فوتبال بازی کرده باشید آن هم در سطح بالا  تا بتوانید متوجه شوید که کریم‌باقری کیست، تا بدانید علی کریمی‌یعنی چه. باید در آن سطح بالای بالا فوتبال بازی کرده باشید تا این را بدانید. اگر فوتبال بازی نکرده باشید که اصلاً نمی‌فهمید! البته یک عده هم همیشه نالان هستند که چرا کریم باقری پول می گیرد. ای بابا! کریم باقری، کریم باقری است. (با لحن آهسته و شمرده بیان می‌کند) ک...ر...ی...م ب...ا...ق...ر...ی است! او اگر برای هر بازی ۱۰۰ تومن میگیرد لیاقتش را دارد. جالب است که کریم باقری در دوران ریاست عزیزی خادم انتخاب شده. آقایانی که الان ایراد می‌گیرند باید جواب بدهند که پس چرا همان زمان این پول را می‌دادید. حمید استیلی را که میرشاد ماجدی آورده، ولی کریم باقری را که خودتان آوردید.

حقوق ۱۰۰ میلیونی برای استیلی کم است/ امثال باقری نباشند ملی‌پوشان فدراسیون را می‌‎خورند/ این‌ها اثرات دعوای جناح‌ها برای ریاست فدراسیون است

چه مسایلی باعث می‌شود چنین اظهار نظرهایی مطرح شوند؟

باعث تاسف است که در فوتبال ایران عده ای اظهار نظر می‌کنند که هیچ چیزی از این ورزش نمی‌دانند. اگر درباره کریم باقری اظهارنظر می‌شود آن هم به این شکل، باید درِ این فوتبال را تخته کرد. مگر ما در ایران مثل کریم باقری چند نفر داریم؟ اصلا نداریم! قاطعانه می‌گویم که نداریم. می‌دانید مشکل کجاست...

کجاست؟

دوست ندارند کریم باقری و کریم باقری‌ها در فوتبال حضور داشته باشند. دوست ندارند حمید استیلی هم باشد. همین غیرفوتبالی‌هایی که امروز خیلی از آنها در تیم‌های فوتبالی مربی اند و برخی از آنها در اکثر باشگاه‌ها مدیر شده اند، برای خودشان می‌چرخند و پولشان را در می‌آورند و مصاحبه‌های شان را هم می‌کنند. اینها طبیعتاً دوست ندارند کریم باقری در فوتبال حضور داشته باشد و قطعاً تلاش‌شان را هم می‌کنند که امثال حمید استیلی را از فوتبال دور کنند، ولی کریم باقری فقط یکی است. باز هم می‌گویم باید ستاره باشید تا بفهمید، باید فوتبالیست بزرگی باشید تا کریم باقری را بشناسید.

حضور چنین افرادی در کنار تیم ملی فوتبال ایران چه تاثیری در عملکرد و نتیجه‌گیری ملی پوشان حال حاضر کشورمان دارد؟

اگر امثال کریم باقری، حمید استیلی و وحیدهاشمیان و این تیپ افراد کنار تیم ملی نباشند اصلاً این آقایان مدیران فوتبالی نمی‌توانند به تیم ملی نزدیک شوند.

چطور؟

چون بچه‌های تیم ملی آنها را می‌خورند. بازیکنان حال حاضر تیم ملی فوتبال از کریم باقری، حمید استیلی، وحیدهاشمیان و... حجب و حیا می‌کنند، وگرنه مدیران غیرفوتبالی را می‌خورند. اما متاسفانه این قبیل افراد غیرفوتبالی اظهارنظرهایی می‌کنند که باعث ناراحتی آدم می‌شود. ولی متاسفانه همواره در هر دورانی حضور دارند و کاری هم نمی‌توان کرد.

به عنوان آخرین سوال؛ با نزدیک شدن به مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باز هم باید شاهد این قبیل جنگ و جدل‌های رسانه‌ای بین جناح‌ها باشیم و این موضوع تا چه اندازه روی فوتبال ما تاثیر منفی خواهد داشت؟

طبیعی است که بازهم شاهد چنین مسائلی باشیم. فوتبال ما همین است. فوتبالی که تنها چیزی که در آن نمی‌بینیم فوتبال است! دائماً این به آن بند می‌شود، آن به این گیر می‌دهد و متاسفانه تنها چیزی که کسی به آن توجهی نمی‌کند خود فوتبال است. بنابراین اگر باز هم تا انتخابات از این قبیل مسائل رخ بدهد چندان نباید تعجب کرد، بلکه باید هوشیار بود و حرف درست را شنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    100میلیون پول کمی ست.ماهیانه 100میلیون؟مگه چیکار میکنه ک 100میلیون باید به استیلی بدهند.تو خونش نشسته و روزی 3میلیون تومن ناقابل میره توحسابش.اگ تیم ملی هم برد ک جدا پاداش میلیونی میگیره.واقعا تعجبه
    • مجتبی هاشمی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      وقتی امسال استیلی مدیر و امسال خداداد کارشناس فوتبال ما هستن باید هم لیگ فوتبالمون جوری باشه که از کل لیگ نتونی ۳ تا بازی زیبا تماشا کنی. اقای خداداد شاید شما در زمان بازیکنی موفق بودی اما از نظر من اصلا مربیگری و مدیریت فوتبال رو نمیدونی و این در کارنامه شما کاملا مشهود
    • پرویز IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      چه بی دلیل و بیش از اونی که باید ، بعضی ها بزرگ میشن.خدایی اگه فوتبال نبود فرهیخته ای مثل خداداد الان باید جلوی بازار رضا تسبیه و عطر مشهدی میفروخت ولی به لطف فوتبال الان برای طبقه و هم قشرهای خودش نظریه پرداز شده.البته من معتقدم علت این حجم از وقاحت امثال خداداد ، بزرگ شدن بیش از حد و بی دلیل شون بخاطر توجهات بی دلیل مردم بوده.به نظر من کسی که عدالت و انسانیت توی وجودش نیست ذره ای ارزش نداره.کسی که این همه آدم زباله گرد که سرهاشون توی سطل زباله است رو میبینه ولی باز برای خودش و امثال خودش حق و حقوق اینچنینی قائله ، انسان نیست اصلا.حیف که ساختار مدیریتی اینقدر بی صاحبه که بی مقدارهایی مثل شما میتونن توش اینجوری بچرند
  • تاجی اصیل IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    جناب عزیزی؛ شاید ما از فوتبال چیزی ندونیم ولی از اقتصاد چیزایی میدونیم که شاید نه، مطمئنا شما نمی‌دونین! اقتصاد میگه زمانی که در یک سیستم شما خروجی میلیاردی ندارین نمیتونین هزینه میلیاردی بعنوان ورودی انجام بدین! بعبارت ساده این هزینه میلیاردی از جایی دیگه داره تامین میشه و شفاف بگم از بیت المال که باید بین همه مردم تقسیم بشه تامین شده. اینکه هر کسی از رانت قوی تری برخوردار باشه بیشتر بخوره عدالت نیس. زمانی شما میتونین هزینه میلیاردی انجام بدین که آورده میلیاردی داشتین شاید دوستان میگن خب تیم ملی بابت صعودش به جام جهانی سود زیادی کرده ولی مدیریت هزینه میگه این پول نه دستمزد بی حساب و کتاب افراد، که باید صرف زیرساخت‌هایی بشه که نبود همونها باعث شده سالها باشگاهامون دچار مشکلات متعدد باشن و در کسب مجوز حرفه ای بمونن! مدیریت هزینه میگه وقتی باشگاه لیگ برتری زمین مسابقه و تمرین نداره پرداخت میلیاردی به بازیکنان و مربیانش مشکل مدیریتی داره، نهایتاً کسی که از این دستمزدها دفاع می‌کنه بیشتر نگران افتصاد خرد که چه عرض کنم اقتصاد فردگرایانه هست نه اقتصاد کلان
    • بابک IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      عزیز شما اول باید فوتبال بدونی بعد در مورد اقتصاد فوتبال حرف بزنی که معلومه هیچکدومو نمیدونی. اقتصاد ورزش با اقتصاد کارخانه تولیدی فرق می کند. در فوتبال ایران در حال حاضر حداکثر ۱۰۰ نفر شاید مثل کریم باقری و استیلی باشد. در هر صنفی هزاران نفر در تاپ میلیاردها تومان روزانه درآمد دارن حالا در فوتبل اگر چند نفر ماهانه ۱۰۰ ملیون درآمد داشته باشن زیاده؟ عزیز من استاد دانشگاهم حقوق ماهانه ام ۱۵ ملیون نیست اما دلیل نمیشه بگم یه فوتبالیست حرفه ای مثل استیلی هم هم اندازه من بگیره. درستوحقوق من کم هستاما۱۰۰ ملیون هم برای امثال استیلی کم است.
    • پرویز IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      در جواب آقا بابک ظاهرا استاد دانشگاه(وای بحال اون دانشگاه) :اقتصاد فوتبال با اقتصاد کارخانه و... فرق میکنه ولی اصول بنیادی اقتصاد توی فوتبال هم وجود داره(اصل هزینه_فایده) اینکه یکی عین استیلی چقدر برای تیم سود و آورده داره که اینجوری هزینه بشه.آقای استاد دانشگاه که حقوقت ۱۵ تومن هم نیست ولی کماکان از فقر خودت دفاع میکنی باید توجه کنی که پوزیشن سرپرستی تیم ملی با شرح وظایف مشخصی که داره ، نیازی نداره که فوتبالیست حرفه ای آنچنانی بزاری و هزینه آنچنانی کنی.ضمنا استاد جان این استیلی فوتبالیست حرفه ای نیست که براش بریز و بپاش بشه بلکه یه فوتبالیست بازنشسته است.میدونم که فرقشون رو نمیدونی ولی یادآوری میکنم که فرق این دوتا ، توانایی بالفعل خلق ثروته که از یه بازنشسته برنمیاد لااقل توی پوزیشن هایی غیر از مربی گری مثل همین سرپرستی.چقدر جالبه که قشر بی سواد فوتبالیست جماعت که بخاطر توجهات مردم و دوزار پولی که در آوردن اینقدر متوهم شدن که حقوق ۱۰۰ میلیونی رو برای خودشون کم هم میدونن و بدتر اینکه یه عده ابله به ظاهر باسواد ، آب به آسیاب این بی سوادهای متوهم پرتوقع میریزن.
  • ایرانم آرزوست IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    بله دیگ این پول برای تو پول نیست اما برای اکثر مردم ایران ک درشرایط سختی هستن پوله.برای خانواده هایی ک ماهی 2میلیون میگیرند اونهم با چند بچه کوچک پوله اقا خداداد.با این حرفا مردم رو ازخودتون متنفر نکنید
    • فرهادیگانه IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      سلام اگر در ایران همه چیز جای خودش بود یعنی کارگر کارمند دستفروش کاسب وبطور کلی جامعه از نظر درآمد در سطحی بود که مردم بتوانند یک زندگی نرمال داشته باشن بله هیچ ایرادی برای این حقوق ها برای این افراد ندارد ولی وقتی سرزمین ما که بیش از ۷۰ درصد فقیر وبیش از ۴۰ درصد زیر خط فقر هستن این واکنش ها خودشون را نشون میدن وقتی خانواده‌هایی فقط یک وعده غذا در روز میخورن البته اونم چه غذایی؟؟ما صحبت از هر بازی برای آقای باقری ۱۰۰ میلیون یا استیلی که شاید تیم ملی در ماه چند بار بیاد روی زمین چمن ماهیانه۱۰۰ میلیون وووو ما تیم ایران رو هدایت میکنیم که طبق گفته بسیاری از مربیان بزرگ بازیکنان تاکتیک پذیر نیستن همانطور که در لیگ مون شاهد بازی های درجه دو سه از تمام تیم‌ها می‌بینیم پس تعغیر آنچنانی در فوتبال شاهد نبودیم ولی چنان رانت در فوتبال اوج گرفته و پول‌های ما مردم بین بازیکنان و مربیان بی کیفیت تقسیم میشه بطور مثال یک گلر میاد و قرارداد ۸ میلیاردی میبنده آخه کجای دلمون بذاریم البته که فساد از دل فدراسیون هست و طبق معمول هیچ ارگانی ورود نمیکنه افرادی هم که اظهار نظر میکنن مثل خداداد عزیزی بسا
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    مشکل اینگه ایا اقای استیلی دانش مدیریتی و مذاکره و اجرایی داره که اینقدر پول بگیره؟ این پست هست که به اون پول داده نه دانشش، چون ایشون هرجا بوده نتیجه نگرفته در مربیگری. نکته بعدی اینکه اگر ایشون 100 میلیون میگیره، مابقی هم همینقدر از پول بیت المال میگیرن، پس چرا نمیتونن یه بازی دوستانه بزرگ قرار داد ببندن، برزیل و آرژانتین چی شد پس؟ اگر از عهده این کار برنمیان ، صد میلیون نباید بگیرند عزیز. چطور روشون میشه اینقدر پول میگیرن.وقتی ما هشتمون گروی نهه. در خارج کشور انقدر مالیات میکیرن که نمیزارن همچین نابرابری رخ بده
  • صابر IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    بی عدالتی و فساد از این توجیه مسخره موج میزنه(سوء از شهرت بيشتر) . چون طرف متخصصه حقوق بالایی بگیره حقشه و میشه ادم خوبه و طرف مقابل که غیر متخصص نیست فقط تخصص کمتری داره و حقوق کمتری هم می گیره. میشد ادم بده!!
  • Tak IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    جمع کن بابا همیشه طرف لنگیارو گرفتی!جز این چند نفر ادم دیگه توو این فوتبال نیس که کریم باید دو تا شغل داشته باشه یا اون یکی همیشع یه پستی توو فدراسیون داشته باشه!
  • دلارکو یوروویچ IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    فدراسیونی که پول نداره بازی دوستانه برگذار کنه و مربی سطح بالا بیاره ولی دعوا بر سر حقوق ماهیانه رییس و سرپرست تیم و اطرافیانشه !!!
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    عجب..خانه از پای بست ویران است😐 چه بخور بخوریه تو این فوتبال بی درو پیکر و مملکت بی صاحب..فساد همه جا رو برداشته چه پولهایی تو این فوتبال رد و بدل میشه هیچ کس هم رسیدگی نمیکنه، خداداد عزیزی گفته بعضی از مربی ها با رابطه و زد و بند دستمزدهای میلیاردی دارند واقعا چه مملکت گل و بلبلی داریماااا😏
  • Saed IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    استیلی وامثالش دیگه سنشون بالاست وعلم جدیدفوتبال رانمفهمند.دیگه بایدبرن کنار
  • محمدرضا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    خوب بخور بخور بیت الماله،،، حمید استیلی و امثالش باید تو خونه پشه بپرونن از سرمربی بیشتر میگیرن
  • علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    با سلام حقوق آقایان اگر روزی 100.000.000 تومان باشد بهتر نیست لطفاً بفرمایید.
  • رضایی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    خدادادعزیز همچین میگه فلان و فلان ملیون هاوملیاردها کمشونه وحقشون بیشتره که گویا ازوضع مردم خبرنداره ونفسش ازجای گرم در میاد عزیز دلم بنده سی سال سواره و پیاده توی روستاهادویدم وباعرض معذرت از تشنگی در بیابان برهوت اجبارا ادرار خود رانوشیده ام واکنون با ماهی پنج ملیون زنده بلا مرده بلابه اصطلاح زندگی میکنم این حرف شما کاردی است که به جگر من وامثال من میخورد
  • تاج محبوب IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    آقای خداداد عزیزی تو چی از علم فوتبال بلدی ،اصلا تو سواد خوندن نوشتن داری که بخایی حتی معنی علم رو بفهمی،تو جزع دویدن دنبال یه توپ چیزی از فوتبال و علم فوتبال بارت نیست ،پس لطفا اینقدر نظر بی اساس نده
  • ع.ش IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    من کارمند هستم با بیست و نه سال سابقه کار و مدرک لیسانس آی تی ...و حقوق هشت میلیون... برای پس انداز صد میلیون پول با این تورم...باید دو سه سال پس انداز کنم ...و به نان و پنیر قناعت کنم...آنوقت شما از حقوق صد میلیون در ماه صحبت میکنید!
  • حسین زاده IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    درود بر شرفت خداداد عجب نکته جالبی را اشاره کردی
  • الهام IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    وای خدای من، ما مردم فقیر وبیچاره ایران اگر این فوتبال مزخرف را نخواهیم، چیکار باید بکنیم،؟ آخه این پولها بره تو جیب افرادی، چون خداداد، استیلی، و دایی و غیر و ذالک و توی دور اول مسابقات حذف بشیم، چه فایده، باز با این پولها ۴ تا کارخونه بزنیم، که جوونامون از بیکاری و اعتیاد نجات پیدا کنن، که خدا بیشتر راضی است.
  • ابراهیم IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    امثال عزیزی که برای ۱۰۰میلیون حقوق استیلی حکم کم بودن صادر میکنه باید بداند که در حالی که عده ای ازمردم برای سیر کردن شکم خود وبچه هایشان زباله گردی می‌کنند مایه شرم ساری است مگر امثال عزیزی چه کردند که باید در این وضعیت زندگی لاکچری هم برایشان کم است
  • متین IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    وقتی در مورد کریم باقری حرفهای چرت و پرتی زده میشه بیغیرته هرکس ناراحت نشه.چون کریم باقری یکی از فوتبالیستهای هم با شرف و هم فنی هم با شخصیت و پر افتخار این مملکت هستش
  • اااا IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    غلط کردین چه خبره این همه پول مگه سرپرست تیم ملی چیکار میکنه واسه تیم ملی. ماهی ده میلیون کافیه. غلط کردین این همه پول میدین الان که دیگه با تیم ملی کاری نداریم تا استیلی بخاد کاری انجام بده
  • پیرمرد IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    اقای عزیزی واسه شماها فوتبالیا۱۰۰ ملیون هیچی نیس نکته جالبی گفتی. مفت از جیب ملت واسه خودتون حقوق معلوم میکنید.میخام اینا بهت بگم اگه من ۱۰۰ ملیون یه جا داشتم کارگری مردم ولمیکردم یه کارگاه میزدم خود اشتقالی درکنارش ایجاد اشتقال میکردم.بنده روزی ۱۰ساعت کارمیکنم برجی ۵ تومن واقعا جالبه عدالت تومملکت حرف اول میزنه ک باید واس عدالت حکومت اسلامی اسپند دود کرد ک چشم نخوره عدالت علی وار
  • Hadi IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    مردم نون شب ندارن یه مشت بیشرف میگن 100میلیون توماه پول کمیه؟ داداش ما تو سال که هیچ تو دوسال هم جمع درآمدمون100نمیشه. یه مشت فوتبالیست بیخود وبدون رزومه واسمون خدا شدن، خدادادو استیلی رزومشون چیه؟ کدوم قهرمانی آسیا رو داشتن؟ که اینقد بخودشون میبالن که100تومن کمه؟ انشالله ریشه فوتبال تو ایران خشک بشه حیف پول بیت المال
  • حسن IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    منظور جناب خدادا خان استیلی نیست بلکه اصل منظورش خودش است که باید حقوق ایشونهم در سال از چندین میلیارد به بالا باشد کسی نیست از ایشون واز سرمربیان پرسپولیس یا استقلال یا بقییه ی تیمها سوال کند مثلا این سر مربیان ومربیها چه دوره ای دیده اند ؟ چقدر از فوتبال بیشتر از فوتبالیستها بلدند واثاثا این اقایون سرمربی ومربی چه چیزی بیشتر از خود فوتبالیستها بلدند ؟؟ مثلا همین خداداد چی بلده ؟ که بچه ها نمیدانند؟؟
  • امید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بخوریم به ریش ملت بخندیم، ۲۰ میلیون هم برای امثال تو ولی خیلی زیاده مردم نون شب ندارن یا عده از بی قانونی افتادن به تاراج بیت المال
  • ایرانی بانجابت واقعیت گو IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    سلام ودرودبرخدادادعزیزی ،که سخنانت عقایدت هم چون گل زد نت ناب تک وکم نظیرمیباشدوبه دل مینشیندواقعاعارفان همیشه، بدون ترس واقعیتهارابیان میکنندانچه دردلهای ۸۵میلیون بودیکجا بیان فرمودیدبنازم قدزت تکلم وراستگویی وبینشت که دزوجودت ابد ا واژه حسادت،خودخواهی،زیراب زنی معناومفهومی نداردوبااین واژه هابیگانه ای،یک مشهدی اصیل واقعی تویی،خداداد"خداتورابه مادا د"بنازم هرچه به حرفهایش فکرمیکنم ذات این بشرباواژه های حسا دت، غرور کاذب ،چوخان، ریا،حب مقام وووبیگانه ،هست زلال چو ن اب چشمه زمزم،بایداین غزال تیزپارایکبارازنزدیک زیارت کنم،انسا نهای بی ریامتواضع بی کینه که ابدادروجودشان حسادت جایی ندارد بایدزیارت کردباورم نمیشدچون خانواده خویش هم دیگرانی باشند که خوشبختانه هنوزهستند.درودبردرک وفهمت انچه نطرمافامیل و دوستان ۶۰هزارنفری درباره عشق وعلاقه به این تورکهای اصیل ایران دوست داشتنی ترین پاکترین ایرانیهای اصیل بودگفتیدکریم ها شمیان واستیلی بالیاقتهاهستندکه هرگزخیانت نخواهندکردندو عصبی نخواهندشدوباتجربه ومتواضع هستندوتمام بازیکنان هم حر مت انهاوسرمربی دارندالان متحدهستندبرای قهرمانی جهان،خواهید دید
  • . IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    یله آقا خداداد ماهیانه ۱۰۰میلیون تومن پولی نیست.خیلی ها تو همین کشور ماهی ۲ میلیون دارند اونم با چنتا بچه.
  • ح ر IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بعضی فوتبالیست ها به صرف فوتبالیست بودن و بازيکن تیم ملی بودن احساس حق می کنند عرصه مربی‌گری محل متفاوتی است که نیاز به تلاش و کسب دانش و گذراندن دوره کارآموزی و دستیاری داره و همین جوری راحت به دست نمیاد و نام و عنوان درش دخیل نیست چه بسا بازیکنان درجه یکی که در این جایگاه موفق نبودن و بسیارند کسانی که بازیکنان موفقی نبودن اما مربیان بزرگی شدن علاوه بر تخصص فنی نیاز به دانش مدیریت و هنر به کارگیری دانش در عمل هستند خداداد دانش لازم رو نداره و در باشگاه هایی که بوده موفق عمل نکرده همچنین استیلی که همه جا ناموفق بوده اما در اثر روابط سر از جای بهتری در آورده چون بخش دولتی مملو از فساد هست و در بخش خصوصی هم آثار موقت تبلیغ نام افراد در کوتاه مدت کارساز هست اما عایدات بلند مدتی برای تیم ها نام ها ندارند مدیر برای مدیریت از دیدگاه علمای مدیریت به سه مهارت نیاز دارند که اهمیت آنها در رده های مختلف مدیریت عالی میانی و عملیاتی فرق می کنه اما در هر سه گروه لازمه مهارت ادراکی فنی و انسانی ادراکی شناخت ماهیت فلسفه اهداف بلند مدت و راه های وصول هست انسانی روانشناسی انگیزش رهبری کارکنان فنی مهارت
    • ایرانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      درود بر ستاره های فوتبال ایران درود بر خداداد عزیزی مرد بی پروای فوتبال . آرزوی موفقیت برای کریم باقری محبوب و محجوب ، حمید استیلی آرام و با منش ، علی دایی شهریار و علی کریمی جادوگر وحید هاشمیان هلیکوپتر کاربلد و همه و همه وزنه های فوتبال معاصر . فوتبالی صحبت کنه مشکلی نیست فوتبالی مدیریت کنه مشکلی نیست فوتبالی خرابکاری هم بکنه تجربه میشه مشکلی نیست ولی نذارید غیر فوتبالی حرف بزنه مدیریت کنه . درپاسخ جمعی از دوستان که شاید مربیگری و کارشناسی را از دیدگاه آکادمیک و مدیریتی می بینند نظرم این است که به خوبان بسنده کن ، پسندیده آنان نکو نیست . عزیزان اینجا فوتبال و صنعت و .... ایران است فاقد مدیریت و ....
  • ح ح IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    چند. شال فوتبال بازی کردن باعث شده فکر کنه علامه است پول زیاد و حيف و میل در جاهای دیگه دلیل نمیشه همین جور الکی بيت المال رو بذل و بخشش کرد فرد ناموفقی مثل استیلی که همه جا تیم ها رو به فنا برده یا جنابعالی که ابومسلم و دیگر تیم های خراسان از مدیریت شما متضرر شدن و شهرت عاملی برای سرپوش گذاشتن روی ناکارآمدی و بی دانشی بود و منجر به محو کامل نشد و هیچگاه هم باعث تلاش در جهت کسب دانش و دستیاری و کارآموزی از مربیان بزرگ نشد جز خسران و اتلاف پول و منابع ثمری نداشته کسی اظهار فضل می کنه و وارد گود میشه که چیزی در چنته داشته باشه و توان انتقال آن رو هم
  • میثم IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    چهارتا آدم مثل تو بیسواد و بیکلاس واسه به گند کشیدن کل فوتبال ما بسه. امثال استیلی جز به پول و منفعت هیچ چیز براشون مهم نیست. چندتا بازیکن بیلیاقت با فشار اون و پول گرفتن اون به تیم ملی تحمیل شد. هر کس که الان در تیم ملی بزرگسالان هست، اهل بخور بخور هست و مافیا
  • ارش IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بابا به امریکا گل زده صد میلیون چیه باید روزی صدمیلیارد بهش بدن. زده تو دهن شیطان بزرگ.
  • احمد IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    عجب ۱۰۰میلیون پولی نیست.برو خانوادههارو ببین وبعد بگو 100میلیون ماهیانه پولی نیست‌لابد استیلی شق القمر میکنه
  • پرهام IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    صد میلیون؟!!!! خدا وکیلی بفرمایید کریم و دایی و خدادا و کریمی و غیره ی پرینت حساب بهتون بدن و دلالی خودرو و زمینی که با مدرک همین شهریار دایی انجام میده و حسین رضا زاده ها و غیره ی افشا بکنین ببینم بازم مردم شهریار شهریار میکنن؟! دروغ گو تر کثیفتر از همینا هیچکس نیست ملتم ساده بت میسازن یکم تحقیق کنین ببینین چه کثافت کاریایی توی شرط بندی ها میکنن و دلالی خودرو زمین و غیره همین استیلی با بنزش داشت یک نفر رو زیر میگرفت جلو چشمم ی عذر خواهی نکرد این موجود ورزشکاره؟! واقعا برای خودم متاسفم که دیر شعورم روشن شد شماهام بت بسازید روز قیامتتونم میبینم شرمنده اید
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    اینکه کریم باقری یا حمید استیلی پیشکسوت خوشنام فوتبال هستند شکی نیست.اما چرا سرپرست تیم ملی باید چنین حقوق نجومی بگیرد؟ آقای عزیزی مسائل باشگاهی را با تیم ملی قاطی کرده.بله باشگاه ها پول های زیادی هدر میدهند اما تیم ملی متعلق به مردم است نه یک مشت دلال.حقوق افراد باید در تیم ملی کافی باشد ولی نجومی و غیر متعارف نباشد.کادر فنی طبق قرارداد حقوق میگیرد اما سرپرست یا دیگر افراد در تیم ملی محترم هستند ولی دلیلی ندارد غیرمتعارف حقوق بگیرند.بیت المال را هدر ندهید.
  • ناشناس US ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    البته برای جناب خداداد وامثال ایشان شاید ماهی ۱۰۰ میلیون تومان عددی نیست اما من بازنشسته با مدرک کارشناسی و۳۰ سال خدمت با بیست سال پستهای مدیریتی از پایه گرفته تا میانی و عالی الان ماهی ۱۱ میلیون میگیرم یعنی حقوق یک سال من تقریبا معادل حقوق یک ماهه ایشان است حالا خود جناب خداداد مردانه قضاوت کنند حقوق آقای استیلی در مقابل حقوق ماها که عمری را در خدمت مردم بوده ایم وایشان فقط دنبال توپ گرد بوده منصفانه است یا نه
  • مجید IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    وقتی یک بازیکن که زیر نظر آنها کار می کند حقوق بسیار هنگفتی می‌گیرند چه خارج کشور چه داخل کشور می‌بایست مربی حقوق مناسبی داشته باشد
  • ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    مگر میخواد موشک هوا بکنه ۱۰۰ میلیون برای چی..اگرکسی میخواد برای مملکتش کار بکنه این حرف نیست.متاسفانه ورزش ما کلا پولکی شدنه.هچکس نه برای خدا و نه برای مردم و مملکت کار می‌کنند. البته مدیران دلسوز و کاردان و خوبی هم نداریم.
  • ایران DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    چرا باید کسی که یک گل زده و اکثر بازیکنان هم از اول بازی تا آخر بازی خسته اند زیر توپ میزنن تا وقت بازی را تلف کنن و همیشه هم از مردم انتظار دارند توقع زیادی از آنان نداشته باشند و آنان رع با بازیکنان تراز اول که چه حتی تراز دوم دنیا مقایسه نکنن صد برابر بلکه تا هزار برابر بیش از یک کارگر دستمزد دریافت کنن...
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    جناب خداد عزیزی ،اگر جنابعالی یه سری هم به سر و وضع زندگی مردم میزدی و از نزدیک شاهد زندگی کردن عامه مردم بودی اینچنین نمک روی زخم مردم نمی‌پاشیدی و از جیب همین مردم ماهیانه اونم بطور کاملا بی تفاوت ۱۰۰ میلیون تومان بی ارزش به قول خودت سخاوتمندانه نمیبخشیدی .
  • مخالف IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    دلایل من درآوردی برای زیاده خواهی های گروهی بود . اگر حقوق بالا می خواهند باید مسئولیت مشخص و عملکرد معلوم داشته باشند . نتایج تیم ملی ربطی به عملکرد این آقایان نداره . لژیونرها را از تیم ملی کم کنید اگر تیم نتیجه گرفت ؟
  • داریوش US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    چقدر شاعرانه هوای هم و دارن بلاخره شما هم بروز محاکمه میشید
  • حمید IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    تمسخر کولرها توسط خداداد عزیزی درک و فهم شعور ایشان را برای همگان آشکار کرد اگر این آقا چنین یاوه ای نگوید باید تعجب کرد آقای عزیزی ببخشید که کارگران و مردم ایران حق شما را خوردند
  • داود NL ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقای خداداد وقتی میگی که صدملیون تومان برای یک ماه کار کرد استیلی کم هست پس کارگر حداقل بگیر با گرفتن ۱۴۰۰ هزار تومان با ۵ نفر چه خاکی اونم در زمان پیری به سرش بریزه حالا خودتون مقایصه بکنین به چه کسی توی مملکت اسلامی ظلم میشود ...؟
  • هادی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    هر کدومتون یه گل زدین دنیا رو که به هم نزدین، نکنه میخوای به خاطر لباسها و کت و شلوار گرانقیمت و خرجهای سنگین شما به شما حقوق داده بشه، فروتنی رو باید از امثال حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرید و به مملکت خدمت بکنید.
  • محمود IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    تو با استیلی هر کدوم ی گل زدین تا ابد باید نون اونو از سفره مردم بدبخت بخورید
  • فیروز IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    عزیزی شما که خودتت را نخود هر آش می کنی،از علم و صنعت فوتبال چه می دانی، روز ی تقریبا ۳ میلیون و ماهی ۱۰۰ میلیون را پول زیادی نمی بینی آنهم برای یک فردی که نمی دانم دانش فوتبال یعنی چه !! وقتی که یک سیستم معیوب باشد باعث میشود که شما پول یک گل به استرالیا را تا آخر عمر بخورید.
  • احمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    خداداد اگر گل به استرالیا نبود تو کجای این فوتبال بودی هیچکس حاضر نیست یک تیم دسته سوم به تو بدهد پس کمی سکوت کن به نفع خودت هست
  • ناسناس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    این همه پول مفت ازبیت المال گرفتید قبل ازفوتبال چه داشتید حالا درموردهمه چی نظرمیدهید
  • ناسناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    اگه فوتبال بازی نمی کردی پول مفت نمی گرفتی تااخر عمرت ۱۰۰نمی تونستی دربیاری توروستای خودتون باید بودی
  • فرشاد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    واقعا جای تاسف دارن ‌‌..تو این فوتبال معلوم نیس چی هس پولای میلیاردی مفت میگیرن ادعا هم زیاد دارن ..ولی کارگر بدبخت صبح تا شب کار میکنه آخر هیچی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی