جک گریلیش
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جک گریلیش ستاره ملی‌پوش منچسترسیتی علاقه دارد در راه دیوید بکام گام بردارد و در این راستا استایل خاصل خودش را دارد، تلاش می‌کند مدل موی متفاوتی داشته باشد و با افراد مشهور از جمله خواننده‌ها معاشرت می‌کند.

تابستان گذشته، جک گریلیش توسط «استورمزی» در فستیوال لیدز به روی صحنه دعوت شد و تشویق جمعیت جوان را برانگیخت. ساعاتی قبل از آن، هواداران وفادار منچسترسیتی او را در پیروزی ۵-۰ مقابل آرسنال در اتحاد تشویق کرده بودند.

اما این مخاطبان متفاوت بودند. کسانی که گریلیش را به عنوان چهره فرهنگی پاپ و نماد مد می‌شناختند، نه یک هافبک درجه یک که بتواند دفاع را با یک پاس تار و مار کند. با پوشیدن تی‌شرت بالنسیاگا، شلوارک گوچی و کلاه سطلی، بی‌پروا به نظر می‌رسید. در آن لحظه واضح بود که این قرارداد ۱۰۰ میلیون پوندی از دنیای فوتبال فراتر رفته است و شاید درخشش در تیم انگلیس در یورو و تشویق جهانیان به این امر کمک بزرگی کرد.

گریلیش در مسیر تبدیل شدن به دیوید بکام بعدی است! کسی که انتخاب‌های جسورانه را پذیرفت و مدل خانه‌های مد مانند آرمانی شد. طبق گزارش‌ها، جک در کمتر از یک سال پس امضای قراردادی شش رقمی با boohooMAN، قراردادی بزرگ با گوچی بسته است.  حتی صفحه‌ای در اینستاگرام توسط هوادارانش باز شده که به لباس‌هایی که او می‌پوشد اختصاص دارد.

استایل

هکتور بیرین در مورد علاقه فوتبالیست‌های جدید به تأثیرگذاری با نحوه لباس پوشیدن‌شان به خوبی صحبت کرده است. او گفت: «نسل جدید در رسانه‌های اجتماعی بزرگ شده‌اند، جایی که زیبایی‌ اهمیت دارد، بنابراین برای آن‌ها لباس پوشیدن و ابراز وجود ار این طریق مهم است.»

البته فوتبالیست‌های دهه ۱۹۷۰ مانند جورج بست، پله و فرانک ورتینگتون فقید با ترندهای جدید در ارتباط بودند. اما ستاره‌های امروزی، در کل، در مورد اتفاقات بعد از پایان یافتن دوران فوتبالی خود هوشمندانه عمل می‌کنند. 

دیوید بکام بعد از بازنشستگی، آینده خود را به لطف ظاهر زیبا و ترکیب آن با مدلینگ برای شرکت‌هایی مانند آرمانی، اچ اند ام، کنت اند کورون و دیگران تضمین کرد. او هنوز هم از طریق انتخاب‌های تجاری هوشمندانه‌ و چهره مشهورش سالانه حدود ۱۵ میلیون پوند درآمد دارد.

گریلیش هم همینگونه فکر می‌کند. او سال گذشته با شلوار هلویی‌رنگ به کلوپ شبانه چایناوایت در منچستر رفت و باعث تمسخر عده‌ای در رسانه‌های اجتماعی شد. با این حال، همین بی‌پروایی او بود که گوچی را تشویق کرد تا او را سفیر بعدی خود کند؛ اولین فوتبالیستی که چنین افتخاری دریافت می‌کند. گفته می‌شود که برای این امتیاز مبلغی هفت رقمی به او پرداخته می‌شود. قبل از آن، boohooMAN مبلغ ۲۵۰۰۰۰ پوند به بازیکن سابق استون ویلا داد تا در طراحی‌های هودی، تی‌شرت، جامپرهای بزرگ و لباس‌های به سبک گریلیش همکاری کند. وقتی صحبت از مد در فوتبال می‌شود، مطمئناً بعد از بکام نام گریلیش به میان می‌آید.

جک گریلیش

با چه کسانی معاشرت می‌کند

موسیقی نقش مهمی در تبدیل خدای فوتبال به پدیده فرهنگی پاپ دارد. بکام با ویکتوریا آدامز ستاره گروه اسپایس‌گرلز ازدواج کرد و از طرفداران پر و پا قرص صحنه موسیقی منچستر بود و در جوانی عاشق استون رزز بود. حتی گفته می‌شود که او به این گروه کمک کرده تا دوباره اجراهای زنده داشته باشند و در دهه ۱۹۹۰ در کنسرت‌های اوسیز شرکت می‌کرد. آن زمان سبک غالب موسیقی «ایندی» بود و امروزه رپرهای بریتانیایی در این صنعت حکومت می‌کنند.

گریلیش در این ژانر هوادارانی دارد از جمله استورمزی که یک بار نام گریلیش را در ریمیکس آهنگ موفقش به نام «جراحت» آورده بود. بنابراین شایسته بود که برنده جایزه بریت در جشنواره لیدز از گریلیش روی صحنه استقبال کند و همدیگر را در آغوش بگیرند. گریلیش در سال ۲۰۲۰، در مصاحبه‌ای با برنامه Match of the Day لیست آهنگ‌های روز بازی خود را نام برد که شامل خوانندگانی مثل ایکان، جاستین بیبر، استورمزی و میست بود.

موهای زیبا

مدل‌ موهای همیشه در حال تغییر بکام صفحات اول روزنامه‌ها و مجلات را پر می‌کرد؛ گاهی بلند و گاهی از ته تراشیده و گاهی حتی مدل تاج خروسی. زمانی هم تل می‌گذاشت. گریلیش هم تِل می‌گذارد و بچه‌ها از او در مدارس تقلید می‌کنند. او در ماه فوریه یک مدل موی جدید را امتحان کرد و به سرعت وایرال شد. پس از قرنطینه ۲۰۲۰، موهای خود را در تمرینات بافته بود که این مدل هم خبرساز شد. گریلیش در طول یورو با جاش دنزل مصاحبه کرد و در مورد روتین مراقبتی موهایش توضیح داد. شامپو و نرم‌کننده، روغن مراکشی، واکس، و سپس تافت.

گریلیش هم مانند بکام در تیم ملی شماره ۷ را می‌پوشد. تعجب نکنید از اینکه این پسر اهل سولیهول در سالهای آینده ستاره پیشروی مد در فوتبال بشود.

جک گریلیش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی