سرپرست سابق تیم ملی را نمی‌شناسم اما استیلی نباید ماهی ۱۰۰ میلیون بگیرد؟/ عکس با شورت ورزشی ندارند اما سالی ۱۰ میلیارد قرارداد دارند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ۵۰ سال در فوتبال هستم و خورشیدی را نمی‌شناسم، اما فردی با اسم و رسم حمید استیلی نباید ماهی ۱۰۰ میلیون دستمزد بگیرد؟

ابراهیم قاسمپور درمورد زمان تشکیل جلسه جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه خودم در سفر هستم قرار شد روز ۱۰ اردیبشت جلسه جدیدی را برگزار کرده و برنامه گزینه‌ها را بررسی کنیم. اکنون گزینه‌های ما از شش نفر به سه مربی رسیده که پس از بررسی برنامه‌ آنها، سرمربی جدید تیم جوانان با نظر اعضای کمیته فنی انتخاب می شود.

وی درمورد اینکه آیا در جلسه آتی کمیته فنی درمورد برنامه بازی های دوستانه و آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان هم بحث و تبادل نظر خواهد شد، توضیح داد: فعلا بحث روی تیم جوانان است اما باید دید دستور کار جلسه آتی چیست؟

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره احتمال حضور حسین عبدی در جلسه آتی کمیته فنی با توجه به قطعی شدن انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان پاسخ داد: عبدی انتخاب قطعی ما برای تیم نوجوانان است و می خواهیم بار دیگر برنامه‌هایش را مرور کنیم. احتمال دارد خودش هم به جلسه بیاید. عبدی فاصله زیادی با گزینه‌های بعدی سرمربیگری تیم نوجوانان داشت و بعید بود سایر نفرات بتوانند این فاصله را با وی پر کنند؛ البته فاصله گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان نزدیک است. 

قاسمپور با اشاره به افشا شدن دستمزد ماهانه ۱۰۰ میلیون تومانی حمید استیلی، سرپرست تیم ملی توسط مجتبی خورشیدی، سرپرست قبلی این تیم که در روزهای اخیر حواشی زیادی را ایجاد کرده است، توضیح داد: درباره این موضوع به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون صحبت نمی‌کنم و مدرکی هم درمورد دستمزد استیلی ندیدم که بخواهم درموردش اظهارنظر کنم. خورشیدی هم بهتر است برای حرف‌هایش مدرک ارائه کند. من کارشناس این مسائل نیستم و با وجود ۵۰ سال حضور در فوتبال، این فرد را هم نمی‌شناسم. باید دید استحقاق پولی که به خودش پرداخت شده است دارد؟ این موضوع هم باید توسط مسئولان ذی ربط بررسی شود.

وی عنوان کرد: در روزهای اخیر شنیدم که گفته‌اند کریم باقری و حمید استیلی از تیم ملی فلان مبلغ را می‌گیرند. باز هم تاکید می‌کنم این صحبت‌ها نظر شخصی من است و ارتباطی به فدراسیون و کمیته فنی ندارد. خیلی از افرادی که شاید با شورت ورزشی عکس داشته باشند اما هیچ رزومه‌ و تجربه کاری در فوتبال ما ندارند و آدم شاخصی هم نبوده‌اند، سالی بین ۸ تا ۱۰ میلیارد پول می گیرند. آن وقت افرادی مثل باقری یا استیلی که اسم و رسم، سابقه و تجربه بسیار خوبی در این فوتبال دارند و عمرشان را در این راه گذاشته‌اند، نباید چنین مبالغی بگیرند؟ نمی‌گویم ۱۰۰ میلیون پول زیاد یا کمی برای استیلی است اما در سال این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: آدمی که ۱۰ درصد استیلی و باقری هم نیست کجای فوتبال بوده که باید در لیگ ما سالی ۱۰ تا ۱۲ میلیارد پول بگیرد. باید با مدرک حرف زد. همیشه حرف‌هایم را رک زده‌ام و بی‌دلیل هم از کسی حمایت نمی‌کنم. متاسفانه ما ایرانی‌ها عادت داریم وقتی مدرکی علیه‌مان رو می‌شود، همه چیز را زیر و رو کرده و به دیگران انگ می‌زنیم. چرا قبلا نمی‌گفتند مبلغ قرارداد استیلی فلان قدر است؟ الان هم باید مسئولان رسیدگی کنند چه کسی حق دارد یا ندارد. نظر آنها مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    استیلی مگر چکار میکنه که ماهی 100 میلیون بگیره؟
  • طرفدار IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    سلام خودت را مسخره نکن چرا باید بگیرد در این مملکت کسان دیگری هم هستند در راستای اعتلای نام کشور عزیزمان زحمت می کشند ولی بیشتر از ده میلیون نمی گیرند حالا چرا باید این اقا بگیرد پس این طور باشد همه فوتبالیستها ۲۰۰ مییلیون باید بگیرند چرا فوتبال ما به این روز افتاده چون ادمهایی مثل قاسمپور. و امثال این هستند
  • ناشناس۲ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    در همه جای دنیا فوتبالیستها و بعضی سلبریتی ها در آمد بسیار زیادی دارند و اصلا قابل مقایسه با در آمد دانشمندان و انسانهای مفید برای جامعه نیست که این بدلیل نظام سرمایه داری و صنعت فوتبال و... می باشد.البته از نظر کیفیت و دانش بازیکنان و مربیان حرفه ای دنیا کجا و بازیکنان و مربیان ما کجا،آقای قاسمپور یک جوری میگه سالی یک میلیارد و دویست میلیون که نمی دونه حداقل حقوق کارگر و کارمند امسال ۵ میلیون تومان است که سر ندادن اونهم دعواست.برادر من باقری و استیلی و... فوتبالیست های خوبی بودن درست ، بهره اش رو هم بردن ،همین حضرات بروند خارج از ایران اگر یک تیم محلی بهشون دادن که مربیگری کنن،خدا حفظ کنه دکتر دادکان رو که گفت اگر مربی از ایران بره خارج از کشور مربی گری کنه این پولی هم که میگیره حقشه،آقای قاسمپور شاید برای خودشون جوش میزنه
  • gin IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    واقعا اقای استیلی سلطان سقوط هستو امثال ایشون باید خونشون بشینن.هرکی حمایت میکنه یعنی دنبال خوردنه
  • مهدی DE ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    خاک بر سر آون دنیایی که چ با شورت و چ بی شورت که یه فوتبالیست بیسواد باید میلیاردی حقوق بگیره اونوقت امثال من تحصیل کرده واسه حق التدریس حداکثر ماهی چهار میلیون
  • پیمان IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    استیلی بزرگ و باشخصیت اصلا از پیشکسوتان خوشنام و زحمت کشیده اما حقوق صدمیلیونی نه برای اون بلکه برای خیلی ها زیاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی