رضا درویش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل پرسپولیس پنجشنبه به کربلا رفت و امشب هم برمی‌گردد تا امور باشگاه را زیر نظر بگیرد. درویش در یک مراسم افطاری حرفهای مهمی زد که می‌خوانید.

خبرورزشی - رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دل پری از یکسری اتفاقات دارد، حرف‌هایی می‌زند که به نظر می‌رسد درست است و باید به او حق داد. او می‌گوید: متاسفانه یکسری از آدمها در حق پرسپولیس جفا کردند و حتما باید پرونده شان بررسی شود و با آنها برخورد جدی و قانونی صورت بگیرد چرا که خیلی به پرسپولیس ضربه زدند. متاسفانه شرایط جالب نیست و تمام بدبختی‌های باشگاه برای من مانده است. کلی بدهی عجیب و غریب داریم که باید پرداخت شود و متاسفانه این بدهی‌ها تمام هم نمی شود.

او در ادامه گفت: یکسری قراردادها با خارجی‌ها واقعا عجیب بوده که حتما باید نهادهای نظارتی آنها را بررسی کنند و با خاطیان برخورد قانونی صورت بگیرد. در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی و هواداران به نوعی تاوان پس می دهند و ما مانده ایم و کلی بدهی به بازیکنانی که اصلا بازی هم نمی‌کردند. البته همکاران من تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات به حداقل برسد اما کار واقعا سخت است و ما چوب اشتباهات گذشته را می‌خوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    دادا نمی توانی برو کنار... چرا اجباری مسولیت برگردن گرفتی.... صدری هم اول فصل مثل شما تیم را نابود کرد . یا مشکلات را حل کن . یا عصای نابودی وزیر نباش درحق پرسپولیس!!!!!!!!!! نمی توانی مشرف!!!!!!!!
  • سرخ دل IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    فقط لعنت به انصاری فرد!... ۶۰ میلیارد تومن به صورت مستقیم بابت قرارداد بازیکنا و کادرفنی و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومن به صورت غیر مستقیم بابت قرارداد با آتیه و گردشگری، به باشگاه ضرر زد اونم در عرض فقط ۶ماه! لعنت به مدیرای فاسدی مثل انصاری فرد که طی سالیان گذشته هم بدهی های مالیاتی و دستمزدی بسیاری در باشگاه به جا گذاشتن. مشکلات در باشگاه، بیداد میکنه و باید به مدیریت فرصت داد. تا الان مشکلات باشگاه در این ۴ماه رو هم تا حدودی برطرف کرد. از رفع مشکل زمین تمرین، پرداخت ۳۰درصدی دستمزدها( البته طبق شنیده ها، بزودی ۱۰ تا ۲۰ درصد دیگه پرداخت میشه)، قسط بندی بدهی های باشگاه و پرداخت اونا( در این ۴ماه، ۱۰میلیارد پرداخت شده و ادامه داره)، بازکردن پنجره نقل وانتقال زمستانی، بستن قرارداد اسپانسری با ایرانسل برای تبلیغات روی پیراهن با مبلغ معقول( با وجود پیشنهاد گردشگری برای تمدید قرارداد به مدت چندسال دیگه و با مبلغ بسیار پایین تر از ایرانسل). تنها ایراد کارش، نپرداختنش به تیمای پایه بوده که به دلیل مشکلات عدیده مالی و حقوقی تیم بزرگسالان و مسئله خصوصی سازیه.بایدبه این مدیریت فرصت دادتا خودشو نشون
  • عاقبت کثافت کاری همینه لنگیا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    آخه میدونی چیه تو زمانی که بابا مسعود رفت شدی مدیرعامل لنگ هرکسی دیگه هم جای تو بود همین اوضاع رو داشت انشاالله که بیشتر سرتون بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی