نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فرهاد مجیدی انتقام محمود فکری را می‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان به میدان برود.

شاگردان فرهاد مجیدی این روزها خود را برای دیدار مقابل حریف رده سومی جدول رده بندی لیگ برتر آماده می‌کنند تا شاید انتقام شکست بهمن ماه سال ۱۳۹۹ را در  اصفهان بگیرند.

استقلال در دو بازی آخر خود مقابل سپاهان در چارچوب دیدارهای برگشت لیگ بیستم و دیدار رفت لیگ برتر جاری، هر دو بار در تهران میزبان تیم سپاهان بوده است. ولی این تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر بیستم با خاطره‌ای تلخ ورزشگاه نقش جهان اصفهان را ترک کرد. مسابقه ای که در چارچوب هفته پانزدهم (آخرین هفته نیم فصل اول) در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد و تیم سپاهان توانست با دو گل این تیم را از پیش رو بردارد.

سپاهان در آن بازی در دقایق ۱۴ و ۳۵ توسط سجاد شهباز زاده و سروش رفیعی تیمی که هدایتش بر عهده محمود فکری بود را شکست داد. حالا و پس از حدود ۱ سال و ۳ ماه پس از دیدار دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، استقلالی‌ها باید بار دیگر در یکی از حساس‌ترین هفته‌های باقی مانده تا پایان فصل بیست و یکم در زمین اصفهانی‌ها به میدان بروند.

ناگفته نماند؛ سجاد شهباززاده که سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن سپاهان را نیز دارد در آخرین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور، هر دو گل سپاهان را زد تا نماینده کشورمان ۲ بر یک مقابل حریف ازبکستانی برنده زمین را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن کیانی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    خودش با ارتش فحاش اینستاگرامی زیرآب محمود فکری را زده حالا می خواهد انتقام از خودش بگیرد چرند پرند هم اینقدر
  • هادی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    تو نمیخواد انتقام محمود فکری پیشکسوتت رو بگیری تو اول شعور داشته باش بازیکنا رو علیه محمود فکری نشورونی که خودت بیای جاش بدبخت زیراب زن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی