نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دومین مدال خوشرنگ بر گردن شاگردان درستکار/ سوادکوهی با ۲ کارت زرد طلایی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان درحالی دومین مدال طلای تیم کشتی آزاد ایران را در قهرمانی آسیا به دست آورد که با بردی میلیمتری و دو کارت زرد کار را به پایان رساند.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (3 اردیبهشت) با رقابت کشتی‌گیران اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در اولانباتور مغولستان پیگیری شد.
درحالیکه تیم کشورمان با توجه به نتایج کشتی‌های مقدماتی صبح امروز، شانس کسب سه مدال طلا و یک برنز را داشت، رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و علی سوادکوهی نیز دومین طلا را به خود اختصاص داد.

البته علی سوادکوهی که پیش از این با مبارزه خوبی که مقابل جردن باروفس آمریکایی در تورنمنت بین‌المللی یاشاردوغو داشت و تمجید او را برانگیخته بود، یکی از مدعیان جدی وزن 79 کیلوگرم محسوب می‏‌شد مبارزه پرانتقادی خصوصا در سه دقیقه دوم مقابل حریف هندی داشت.

سوادکوهی باوجودی که امتیاز زیادی از حریفش پیش افتاده بود، در سه دقیقه دوم عملکرد بسیار بدی داشت و علاوه بر اینکه به خاطر کم کاری دو پوئن اخطار و دو کارت زرد دریافت کرد، در ثانیه‌های پایانی 9-9 مساوی شد و صرفا به دلیل اینکه امتیاز درشت دریافت کرده بود، توانست به سختی برنده این مسابقه شود.

چه بسا اگر چند ثانیه دیگر مبارزه ادامه داشت، سوادکوهی که از نظر بدنی کم آورده و اشتباهات زیادی در سه دقیقه دوم داشت، مبارزه را واگذار کرده و طلا را از دست می‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی