نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
۲ |
۵
این مربی استقلالی مربیگری را بلد است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای مربیگری شما باید فاکتورهایی داشته باشید که جواد نکونام به عنوان یک مربی جوان ایرانی بسیاری از این فاکتورها را دارد.

فولاد خوزستان با سه برد پیاپی جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد تا در شرایطی که استقلال و پرسپولیس در آسیا نیستند و سپاهان هم همه را جان به لب کرده، نماینده کاملا شایسته ای برای فوتبال ایران باشد.آنهایی که با جواد نکونام کار کرده اند می‌گویند علاقه خاصی به کارش دارد و مهمتر این که برای مربیگری وقت می‌گذارد.جواد سالها در لالیگا بازی کرده و از سبک مربیگری کی‌روش هم پیروی می‌کند. شاید به همین خاطر هم هست که تیمش مقابل امثال الغرافه و الاهلی فقط یک گل می‌خورد و اکثر بازیها را با یک گل می‌برد.اما هر چه هست نکونام مربیگری را بلد است و با علاقه این کار را دنبال می‌کند. شاید اگر امسال او از هفته اول در فولاد بود، الان این تیم خوب خوزستانی مهمترین و نزدیک ترین رقیب استقلال و پرسپولیس در صدر جدول بود اما فولاد از مدتها قبل کورس قهرمانی را واگذار کرد و سراغ آسیا رفت که اینجا انصافا خوب کار کرده و نماینده شایسته ای برای کشورمان بوده است.

جواد نکونام در مربیگری سبک خاص خود را دارد و می‌داند که از هر بازی چه می‌خواهد. او و محرم به نسبت سایر مربیان جوان و سرشناس حاشیه‌های کمتری هم دارند و دنبال دشمن  نمی‌گردند. به همین خاطر می‌توان به آینده این دو مربی امیدوار بود هر چند که در مورد محرم عقیده داریم حتما باید دنبال یک دستیار خوب و باتجربه باشد چون فراز و نشیب سپاهان خیلی زیاد است و نوید کیا باید پخته تر عمل کند اما جواد روند کاملا مثبتی دارد و با ادامه این روند مسلما آینده درخشانی حتی در تیم ملی خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    چیه اسمی از شاه فرهاد نمیارید حق دارید☺
  • فوتی بالی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    با فوتبال چرک و جارو جنجال و هیاهو راه انداختن و زمین خوردن و تمارض ممکنه چند صباحی جلو بری اما دائمی نیست و جایی زمین میخوری که فکرش را هم نمیکنی همین بازی دیشب با الغرافه که واقعا تیم خاصی هم نیست از چندین موقعیت گل الغرافه با خوش شانسی عبور کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی